Ik vind het ook wel nobel van je dat je je opoffert door je als een excuusneger voor te doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind het serieus ook een goede avatar
Bedankt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel nobel van je dat je je opoffert door je als een excuusneger voor te doen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel nobel van je dat je je opoffert door je als een excuusneger voor te doen![]()
Imberr kijkt natuurlijk een romantische komediequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
welke film zijn ze dan aan het kijken
uiteraard... en de bikkels onder ons?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Imberr kijkt natuurlijk een romantische komedie
die kijken naar Hart in Aktiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:52 schreef spenky het volgende:
[..]
uiteraard... en de bikkels onder ons?
Een Jean Claud van Damme film?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:52 schreef spenky het volgende:
[..]
uiteraard... en de bikkels onder ons?
Misschien samen met Bobquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Imberr kijkt natuurlijk een romantische komedie
nou... weet wel zeker van niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jawel man, niet zo negatief, ze willen het gewoon verbeteren!
Doe ns vertellenquote:
Hoezo? Dit is toch allemaal allang bekend?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doe ns vertellen
En anders maar op M$N
Alleen dat het niet leuk wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch allemaal allang bekend?
Jij denkt dat ik me daar mee bemoeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch allemaal allang bekend?
Maar kijk uit voor ons Limburgse Eixie, want die zit ook al achter der aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg?
Je maakt weer een kans jongen!
Er is niks mis met ATWT kijken hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik me daar mee bemoei
Men, dan kan je nog beter ATWT kijken![]()
nou... ATWT is wel heel errugquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik me daar mee bemoei
Men, dan kan je nog beter ATWT kijken![]()
Tja...wie tegenwoordig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar kijk uit voor ons Limburgse Eixie, want die zit ook al achter der aan
Vast niet, maar geef mij maar GTST met een goede bak Hertog-ijsquote:
Is ze niet hetzelfde als al die anderenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan weet je toch genoeg?
Je maakt weer een kans jongen!
* hollander76 meldt zich.quote:
GTST... Hóe kun je dáár nu weer naar kijken?!!?!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vast niet, maar geef mij maar GTST met een goede bak Hertog-ijs![]()
Ja..précies hetzelfdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is ze niet hetzelfde als al die anderen
Yes...weer een concurrent minderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
* hollander76 meldt zich.
Heb niet zo enorm de behoefte eigenlijk
ONM danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
GTST... Hóe kun je dáár nu weer naar kijken?!!?!!![]()
Yes....weer een concurrent minderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan houdt het meteen voor mij op weet je
Je gaat er maar voor, miss moet je ook nog ff een pic van Eix posten, weer een concurrent minder danquote:
Ik houd mij aanbevolenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel voor je regelen hoor
Ik ga op zoek naar een foto van Eixquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je gaat er maar voor, miss moet je ook nog ff een pic van Eix posten, weer een concurrent minder dan![]()
Married with Childeren, vandaag was deel 1 van die supermarkt-seriequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Ayaxola het volgende:
Desperate Housewifes rulez![]()
Dat kijk ik gewoon elke week
YES!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
*Heeft fotoboek gecheckt
Mo, je bent de gelukkige, je bent de enige, veel succes ermee!
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
YES!![]()
Mijn leven heeft weer zin
Ik ben zó gelukkig nu![]()
Morgen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daten?
Kijken of je Bob kunt overtreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |