Idd, die kan je beter niet posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef hollander76 het volgende:
He Mo, hier Ho
Neuh, ik heb nog 2 foto's van Eix uit mijn M$N-log kunnen vissen..... maar die ga ik maar niet posten
Kan ook gewoon zijn fotoboek bekijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef hollander76 het volgende:
He Mo, hier Ho
Neuh, ik heb nog 2 foto's van Eix uit mijn M$N-log kunnen vissen..... maar die ga ik maar niet posten
Bedankt...topgozerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zal op me werk aan je denken jongen
Post maar als Imberr er isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef hollander76 het volgende:
He Mo, hier Ho
Mo en Imberrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Wie gaan daten?
Eix, die doos met tissue's op je bureau naast je bed....... die zal ondertussen wel leeg zijn he, nu je Imberr kentquote:
Mo woont in Zwolle. Weet Inge wel wat een treinkaartje kost???quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Eix, die doos met tissue's op je bureau naast je bed....... die zal ondertussen wel leeg zijn he, nu je Imberr kent
Zo subtiel daar neergezet![]()
The wattuh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
ik date niemand voorlopig![]()
voor zover mijn inbreng tot half 11. ik ga The O.C. kijken![]()
Schijnbaar, ik ga nog ff wat spellen. Daagdaag.quote:
Ik schrok me rot toen ik dat zagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:44 schreef Casparovvv het volgende:
ARGH!
Een levensgrote Axe banner op fotoboek.fok.nl
Ik zat toevallig net het fotoboek van jouw te bekijken, ik dacht: de beste persoon om een axe banner naast te zettenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen ik dat zag![]()
Ik dacht... 'ben ik nu al weer zonder dat ik het weet naar een seks-site gegaan'![]()
Okequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net het fotoboek van jouw te bekijken, ik dacht: de beste persoon om een axe banner naast te zetten
heyquote:
We merken het vanzelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:59 schreef Saarah het volgende:
[..]
thnx :p
@Mo: hmmm is dat wel veilig![]()
'k Kom uit België ja, welk woord snap je niet dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef Casparovvv het volgende:
Je komt uit België toch Saarah?
soms snap ik die typisch belgische woorden niet hoor, sorry
ik snap alles (nog).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Saarah het volgende:
[..]
'k Kom uit België ja, welk woord snap je niet dan?![]()
![]()
zal er op letten hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik snap alles (nog).
Maar meer als waarschuwing/reminder![]()
Maar daar zitten we (gelukkig) niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef -Mo- het volgende:
Als we op habbohotel zaten, dan hadden we nu allemaal verkering gevraagd...![]()
habbohotel?¿quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef -Mo- het volgende:
Als we op habbohotel zaten, dan hadden we nu allemaal verkering gevraagd...![]()
quote:
Idd jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mo, jij mag deeltje 73 openen
Saarah: een 15 jarige meid werkzaam in de kroeg?![]()
Hoor ik een nieuwe locatie voor het PUBSC bierfeest?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idd ja![]()
(Café van m'n vader, aandeeltje gekregen, dus nu mag ik er werken wanneer ik maar wil, zonder dat het illegaal is)
Ja...je kent habbohotel toch wel? Das een fenomeen gekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
habbohotel?¿
Dude, jij bent Nederlandsch toch?
is het een leuke/grote tent?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idd ja![]()
(Café van m'n vader, aandeeltje gekregen, dus nu mag ik er werken wanneer ik maar wil, zonder dat het illegaal is)
Count me in!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoor ik een nieuwe locatie voor het PUBSC bierfeest?
Ik heb ergens een topic langs zien komen, niet de moeite genomen het te bekijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...je kent habbohotel toch wel? Das een fenomeen gek
En ik zal nieuw topic klaar zetten![]()
Leuk wel, heel groot niet echt (geen discotheek ofzo). Zaterdag 's nachts is het te vergelijken met een dancing (tis een danscafé): een dj, paar garcons, paar mensen achter de toog. Komt zowat gemengd volk, jeugd maar ook ouder volk (maar nu ook weer geen 50 jaar eh, en zeker geen 78jarige Belgische oude mannetjes, die vind je er alleen maar overdagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is het een leuke/grote tent?
Of zit het vol met vergeelde, stinkende, nicotine verslaafde 78 jarige Belgische oude mannetjes?
Garons is Frans voor jongens?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Leuk wel, heel groot niet echt (geen discotheek ofzo). Zaterdag 's nachts is het te vergelijken met een dancing (tis een danscafé): een dj, paar garcons, paar mensen achter de toog. Komt zowat gemend volk, jeugd maar ook ouder volk (maar nu ook weer geen 50 jaar eh, en zeker geen 78jarige Belgische oude mannetjes, die vind je er alleen maar overdag)
Het is ook meer iets van 'eens en nooit meer'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb ergens een topic langs zien komen, niet de moeite genomen het te bekijken
Misschien ben ik er al ietsje te oud voor
dat is tog met een half 5 je onder de c ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Garons is Frans voor jongens?
Toog is bar?
Garcon is euh de ober :p en toog is bar jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Garons is Frans voor jongens?
Toog is bar?
klopt, typo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is tog met een half 5 je onder de c ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |