Tja, het blijft natuurlijk een beetje generaliseren, iedere regel heeft zijn uitzondering, en misschien is Brechtje er ook wel een en daarom zou ze haar plekje als moderator verdienen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Wieso niet?
Onderbouwing? Sommige zouden t inderaad niet kunnen, maar dat geld denk ik niet voor iedereen.
Geen idee, ik heb het eens gevraagd in het feedback topic, geen zinnig antwoord....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef BaggerUser het volgende:
oh ik had al een reactie gehad
hoezo wordt dat nie tbekend gemaakt ?
Om 1 uur was het eventjes keihard aan het regenen, maar nu is de lucht weer strakblauw.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef brainster het volgende:
Hier regent het sinds 2 uur, en elk uur heeft de regenbui een pauze van 10 minuten
Danke voor de tip, ik schat aan de lucht te zien dat we onweer krijgen want t ziet er aardig onstabiel uit. Niet echt zwart ofzo maar wel flinke wind en veel verschillende wolken. Zo ff dan ook naar de frituur crossen voor ik 2 uur binnen zit door stortregens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef brainster het volgende:
Hier regent het sinds 2 uur, en elk uur heeft de regenbui een pauze van 10 minuten
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
ik heb de wiki aangepast.. alleen hoe 2mini daar komt weet ik ook niet
Welke heb je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:46 schreef Casparovvv het volgende:
Jaguarized, mijn avatar
btw, rijd je jaguar?
Mogen anno 2005 de Hitler smilies ook al niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk een beetje generaliseren, iedere regel heeft zijn uitzondering, en misschien is Brechtje er ook wel een en daarom zou ze haar plekje als moderator verdienen.
Maar moderator zijn houdt in dat je veel belangrijke beslissingen moet nemen, wat kan wel, wat kan niet. Op forums wordt constant uitgeprobeerd hoe ver men kan gaan, zoals hitlersmilies en dergelijke. Een moderator moet dat zien en zich afvragen of dat kan, en dan een beslissing maken.
Een veertienjarige heeft over het algemeen een nog niet ver genoeg ontwikkeld besef van ethiek om zo'n zware taak te vervullen. Daarbij zal ze nu veel meer achter de pc moeten zitten omdat het wel gewenst is om altijd minstens één moderator aanwezig te hebben. En kijk, als dit nou SES was ofzo dan volstaat één keer per dag ff feedback checken heus wel, maar dit zijn rellende pubertjes, gevaarlijke shit dus,.
Ik vind hitlersmilies prima, maar dat soort shit is dus aan de moderator om te beslissen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mogen anno 2005 de Hitler smilies ook al niet meer![]()
Men, ik dacht dat PUB toch wel makkelijk daarin kon zijn
Waarom is die smily anders gemaakt?![]()
Yes, nog iemand die er bang voor is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
ik durf niet meer aan de wiki te komendus als er wat aangepast moet worden moet iemand anders dat maar ff doen.. ben veels te bang dat ik em verneuk
Ja zeg, je bent toch geen 3 meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
ik durf niet meer aan de wiki te komendus als er wat aangepast moet worden moet iemand anders dat maar ff doen.. ben veels te bang dat ik em verneuk
Nou, dat doet ze dan toch goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind hitlersmilies prima, maar dat soort shit is dus aan de moderator om te beslissen.
die rechts naast die rode tong. Weghalen alsjeblieft..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke heb je?
edit: helaas niet...ik wil een Aston Marton DB7.![]()
Is die avatar uit de OP van jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke heb je?
edit: helaas niet...ik wil een Aston Martoin DB7.![]()
Kijk ns in z'n profiel Eixiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, dat doet ze dan toch goed.
Trouwens, scheisse... het regent.
Net nu ik mn bak frieten met pittige Bamischijf wil gaan halen.![]()
Ohnee, maar dat is ook een DB9 zo te zien, die is wel mooier dan de 7 vind ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is die avatar uit de OP van jou?
Volgens mij stond de Hitlersmilie zelfs in onderstaand topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind hitlersmilies prima, maar dat soort shit is dus aan de moderator om te beslissen.
Nogmaals, het ging me helemaal niet om de hitlersmilie, het ging me om de beslissingen die je als moderator moet maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij stond de Hitlersmilie zelfs in onderstaand topic.
Na het PUB-forum ook eindelijk pubersmileys?
Dus zo'n groot probleem lijkt het me niet.
Lamaar, heb je ff verkeerd begrepenquote:
Kennelijk vindt de moderatorin het goed anders had ze er ongetwijfeld al wel een meldingkje van gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging me helemaal niet om de hitlersmilie, het ging me om de beslissingen die je als moderator moet maken.
In VBL was het wel een probleem om die smily te gebruiken, maar ik haal ze niet uit dat topic.... ik heb betere bronnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij stond de Hitlersmilie zelfs in onderstaand topic.
Na het PUB-forum ook eindelijk pubersmileys?
Dus zo'n groot probleem lijkt het me niet.
Hoe ging je examen begrijpend lezen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kennelijk vindt de moderatorin het goed anders had ze er ongetwijfeld al wel een meldingkje van gemaakt.
Je mocht daar ook gewoon een foto plaatsen van de groet van van der Vaart bij zijn afscheidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In VBL was het wel een probleem om die smily te gebruiken, maar ik haal ze niet uit dat topic.... ik heb betere bronnen![]()
Wat is je probleem nu eigenlijk? Mijn examen begrijpend lezen ging overigens uitmuntend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe ging je examen begrijpend lezen als ik vragen mag?
Beslissingen over het algemeen dus, de hittersmilie was slechts een voorbeeld.
Goed, heeft Brechtje ergens dan een fout gemaakt? Laat haar toch gewoon, conflict zit toch de godganse dag in onze nek te hijgen dus zo snel word t geen rotzooi hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe ging je examen begrijpend lezen als ik vragen mag?
Beslissingen over het algemeen dus, de hittersmilie was slechts een voorbeeld.
Nee, Brechtje heeft voor zover ik weet nog helemaal geen fouten gemaakt, geen kwaad woord over haar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, heeft Brechtje ergens dan een fout gemaakt? Laat haar toch gewoon, conflict zit toch de godganse dag in onze nek te hijgen dus zo snel word t geen rotzooi hier.
Ik heb nog helemaal geen probleem, en als dat het geval is dan zal de fout wel bij mij liggen,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is je probleem nu eigenlijk? Mijn examen begrijpend lezen ging overigens uitmuntend.
Okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen probleem, en als dat het geval is dan zal de fout wel bij mij liggen,.
ga door de regen aanstellerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Eix het volgende:
Shit, t regent nog steeds.
IK HEB HOOOONNGGGEEERRRRR
chinees moet je laten bezorgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:03 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn ma is Chinees halen, ben ook zo loos
Ga bij Inge d'r moeder eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Eix het volgende:
Shit, t regent nog steeds.
IK HEB HOOOONNGGGEEERRRRR
Ik moet zelf frieten halen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:03 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn ma is Chinees halen, ben ook zo loos
Dan moet ik ook fietsen.quote:
Je moet er wel wat voor over hebben om bij Inge's moeder te eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan moet ik ook fietsen.![]()
Door dn regen.![]()
dat kan hier nietquote:
mijn moeder is de hele avond weg geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben om bij Inge's moeder te eten.![]()
Imberr, als je wilt mag je gerust bij mij komen eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn moeder is de hele avond weg geloof ik![]()
ik ga echt niet door de regen fietsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Imberr, als je wilt mag je gerust bij mij komen eten.
Kun je onderweg meteen ff frieten oppikken bij n frituur.![]()
![]()
Bah, gemeen krengetje. Nu moet ik dus wel fietsen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga echt niet door de regen fietsen![]()
suc6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Bah, gemeen krengetje. Nu moet ik dus wel fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |