Aanwinsten volgend seizoen:quote:Voorlopige selectie 2005/2006
Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda
Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva
Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Yuri Cornelisse
Mark-Jan Fledderus
Yevgeni Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Aanval:
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Alweer?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef Noca het volgende:
De eerste paar wedstrijden in de competitie moeten er punten gepakt worden, want daar liggen de kansen!
Mja, de naam is een beetje blijven hangen vanuit de beginperiode. Ik dacht dat er eerst wel het plan was een andere naam te nemen, maar deze is inmiddels zo ingeburgerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd naar het nieuwe stadion. Ziet er goed uit moet ik zeggen, alleen is de naam natuurlijk ruk.
Hebben de tribunes wel al 'namen' of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, de naam is een beetje blijven hangen vanuit de beginperiode. Ik dacht dat er eerst wel het plan was een andere naam te nemen, maar deze is inmiddels zo ingeburgerd...
Ik vind het in ieder geval wel beter dan de naam verbinden aan een sponsor zoals bijvoorbeeld het Sony/Samsung/Panasonic of nog erger Philips stadion...maar wat niet is kan nog komen.
Noord, Zuid, West en Oostquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hebben de tribunes wel al 'namen' of niet?
Djurovskybox.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Djurovski-tribune?
Hahaquote:
De selectie is alleen wat aan de smalle kant, dat kan wel eens een probleem worden tenzij er nog nieuwe spelers komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef StarGazer het volgende:
Het wordt eens tijd dat Groningen weer een stabiele subtopper wordt. Ik verwacht dat deze selectie dit seizoen nog wel eens voor verrassingen zou kunnen gaan zorgen
Gedeelte daarvan is ook nog van The_Verve!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Cruoninga het volgende:
mooie OP
Overmorgen? Enlighten mequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Cruoninga het volgende:
we gaan voor de 2e tot en met de 5e prijs overmorgen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
VBL Awards 2005... And the nominees are #2
Wie o wie? Denk zelf Lindgren van Ajaxquote:Negentiende selectiespeler in aantocht
“Achter de schermen voeren we momenteel koortsachtig overleg over het versterken van onze selectie. Manager technische zaken Henk Veldmate en ik hopen nog vandaag en anders toch zeker morgen een speler te kunnen toevoegen aan de huidige groep van achttien mensen. Dat die versterking er moet komen, is voor iedereen duidelijk. De selectie is momenteel te krap. We zijn momenteel bezig met een middenvelder. Indien we een deal hebben kunnen afronden, zullen we u hierover zo snel mogelijk informeren via deze website.”
Zou goed kunnen ja..ben heel benieuwd, maar even afwachten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:29 schreef Chewie het volgende:
Uit nieuwsbrief Nijland
[..]
Wie o wie? Denk zelf Lindgren van Ajax
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:57 schreef Prosac het volgende:
RTV Noord meldt ook Lindgren
Seizoenskaart ZH is binnen, bevestiging Euroborg CC ook
Middenvelder. Vond hem altijd wel aardig spelen. Een mindere versie van De Jong. Goede speler voor Groningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:07 schreef Noca het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier ook alles al binnen.
Ik ken Lindgren niet zo goed als speler zijnde, weet dat hij als talent naar Ajax gehaald is...misschien een ajacied hier die iets van zijn kwaliteiten kan zeggen?
Zoiets vernam ik ook alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef Prosac het volgende:
bijzonderheid: Lindgren is ook aanwezig en is voor 99% zeker de nieuwste aanwinst voor Groningen, dat hem voor een jaar gaat huren van 020
Het is dus officieelquote:Rasmus Lindgren voetbalt komend seizoen voor FC Groningen. De 20-jarige Zweed wordt voor een jaar gehuurd van Ajax. FC Groningen wilde Lindgren dolgraag aan zich binden en won die strijd van enkele andere geïnteresseerde clubs uit de Eredivisie.
Bron: FC Groningen
Nu niet meer, voordat ie naar Ajax ging inderdaad wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Zaten jullie ook niet achter hem aan?
En dat is opmerkelijk/leuk/lachwekkend/achterlijk omdat.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
Groningen is goed bezig op de transfermarkt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:01 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En dat is opmerkelijk/leuk/lachwekkend/achterlijk omdat.....
Hoezo? We zijn toch door?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Zozo, Europees voetbal zit er wel in dit seizoen denk ik!
Ach Amstel cup voetbal is altijd een apart iets, zie bijvoorbeeld Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Waar jullie je met bloed, zweet en tranen heen zullen knokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
We zien jullie wel in de kwartfinale ofzo!![]()
Ach ja, het is gewoon de beker en dat zijn wedstrijden op zichzelf. RBC en Den Bosch verliezen zelfs van een hoofdklasser, maar veel van de teams die daarin uitkomen doen ook weinig onder voor de laagvliegers in de GGD, lijkt me. Niet al te moeilijk over doen dat het wat moeizaam ging, door=door. Als je alleen maar blij kan zijn als je afgetekend die gasten van de mat tikt dan heb je ook maar weinig lol in het volgen van het voetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:57 schreef MaxPower het volgende:
Nee, iedereen vanaf het begin instromen uiteraard. Maar nu kwam het me ff goed uit
rtvnoord.nlquote:
GRONINGEN- Bruno Silva mag uitkomen voor FC Groningen. Zijn werk- en verblijfsvergunning is rond.
FC Groningen had de rechtsback uit Uruguay vorige maand al voor een jaar gecontracteerd, met een optie op nog eens drie jaar. Omdat de vergunning nog niet rond was kon Silva dinsdag in de bekerwedstrijd tegen Ter Leede niet meespelen.
Komende zondag is Bruno Silva dus inzetbaar tegen RBC.
Jup, niet echt spectaculair maar moet te doen zijn lijkt me.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef The_Verve het volgende:
Thuis tegen Sparta dus. Dat moet weer te doen zijn...
Mooi zo, voor de breedte van de selectie lijkt het me nog wel wenselijk om er nog een verdediger bij te halen.quote:
Hij schijnt het redelijk te doen, maar hij moet nog geopereerd worden begreep ik.. En mentaal is het nog niet altijd even ok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mooi zo, voor de breedte van de selectie lijkt het me nog wel wenselijk om er nog een verdediger bij te halen.
Mischien Klompe een optie, weet iemand hoe hij het op de training doet?
Volgende ronde Groningen-Twente dan maar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:50 schreef Noca het volgende:
Jup, niet echt spectaculair maar moet te doen zijn lijkt me.
Ach ja, zo schoot Nevland 2 keer op de paal en had hij in de eerste minuten al een enorme kans op de 0-1.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Sneu voor Ter Leede. Vincent Waasdorp keepte prima, Ter Leede liet zelfs een grote kans op 1-0 liggen...
Ja klopt, dat zei ik laatst ook al tegen Noca, toen ik hem had zien zitten bij het newscaféquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef Wally__ het volgende:
Wat is die Beukenkamp dik geworden zeg! Die had wat beter moeten afbouwen [afbeelding]
quote:13 augustus, 17:52 uur
Tieme Klompe is sinds vandaag officieel onderdeel van de eerste selectie van FC Groningen. Hij is officieel overgeschreven en per heden als amateur aan de selectie toegevoegd. Morgen kan Klompe op die manier zijn opwachting maken in het thuisduel tegen RBC Roosendaal.
Sinds het begin van dit seizoen trainde de 29-jarige verdediger mee bij FC Groningen, omdat hij na het einde van zijn overeenkomst bij RKC Waalwijk geen nieuw contract aangeboden kreeg en bovendien nog geen nieuwe club vond. De in Roden geboren Klompe kreeg van de FC kans om in training te blijven.
Klompe kampte de afgelopen drie seizoenen met diverse blessures, waardoor hij nauwelijks aan spelen toekwam. Doordat hij voorafgaand aan de eerste competitiewedstrijd de officiële overstap maakte, behoudt de speler de mogelijkheid om tijdens het seizoen nog een transfer naar een andere club te maken.
Bron: FC Groningen
Achillespees blessure werd er omgeroepen. Maar hoe of wat en hoelang heb ik nog geen idee van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
Hoe gaat het met Nevland?
Volgende week idd voor het eerst in actie. Ben benieuwd wat ie kan brengen...nu Nevland geblesseerd is zal hij de doelpuntjes ook moeten makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef mordradead het volgende:
die was geschorst
Oh ja, klopt, ik herinner het me nu.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgende week idd voor het eerst in actie. Ben benieuwd wat ie kan brengen...nu Nevland geblesseerd is zal hij de doelpuntjes ook moeten maken
We moeten het sowieso hebben van de eerste 5 wedstrijden als je naar het programma kijkt. 10 punten uit die 5 zou mooi zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dit weekend RKC-Groningen. Winst voor een van de twee betekent een prima start van de competitie. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
Hoe lang is Nevland eruit?
quote:Nevland voor scan naar Almelo
GRONINGEN - Spits Erik Nevland van FC Groningen gaat maandag naar het ziekenhuis in Almelo voor een scan.
Nevland viel zondag tijdens de eerste competitiewedstrijd al na een half uur spelen uit vanwege een achillespeesblessure.
Nevland gaat naar Almelo, omdat de clubarts van FC Groningen daar in het ziekenhuis werkt. In een reactie maandagmorgen zei Nevland dat hij hoopt bij de wedstrijd tegen Heracles over twee weken weer van de partij te zijn. Bron RTV Noord
Mja ik vond het ook al een rare uitspraak. Neem aan dat Genee wel beter weet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef MaxPower het volgende:
hij schijnt zoiets gezegd te hebben maar dat is uiteraard onzin.
WB fritsquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vijfde, da's leuk thuis komen van vakantie.![]()
hij letterlijk: De laatste wedstrijd tegen RBC in dit oude stadion.. alleen viel dat RBC een beetje weg..quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef mordradead het volgende:
hoorde ik nou goed van die commentator dat dit de laatste wedstrijd was in het oude stadionnee toch?
Idd. Hopen dat Luirink en van der Linden snel weer fit zijn, kunnen we achterin denk ik goed gebruiken. Mag van mij ten koste van Matthijs gaan, maar ben bang dat Buijs dan het veld moet ruimen... Seedorf deed het trouwens ook goed als invaller.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
Alleen die breedte, mag nog wel een spitsje en verdediger bij, want matthijs achterin, aub niet zeg :S
En met het vertragen van het spel. Wanneer Matthijs de bal krijgt is het tempo meteen weg. Telkens maar weer de bal bij zich houden alvorens hij een pass geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
Matthijs moet eens ophouden met die lange bal..
En op het middenveld heeft hij wat mij betreft Danny Buijs voor zich...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
want matthijs achterin, aub niet zeg :S
Op de site van TV Noord stond ook een mooie foto van Nevland toen hij met neergebogen hoofd het veld afliep, mooi in de zin van dat de foto veel zei. (foto hebben ze niet meer op de site staan)quote:GRONINGEN - Spits Erik Nevland van FC Groningen is niet van de partij tijdens de wedstrijden tegen RKC en Heracles.
Dit bleek maandag na onderzoek in het ziekenhuis in Almelo. Nevland mag twee weken niet trainen. Daarna zal bekeken worden in hoeverre zijn achillespees weer belast kan worden.
Nevland kreeg zondag tijdens het duel tegen RBC last van zijn achillespees en verliet na een half uur huilend het veld
http://www.tvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=50593
Heb je meteen ook het belangrijkste gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:44 schreef StarGazer het volgende:
Eerste 3 punten voor Grunn zijn binnen, maar daarmee is dan ook echt alles gezegd
Heeft idd een aantal gelijkenissen, maar zeker niet identiek. Denk dat je ook het geheel moet zien en niet alleen een lange zijde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:50 schreef Grunner het volgende:
Kijk en vergelijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de lichtmasten zijn identiek...
Beide stadions lijken inderdaad wel erg op elkaar, en heb ook het idee dat St. Jakob Park als voorbeeld voor de Euroborg is gebruikt. Vind ik helemaal niet erg want dat is een heel mooi stadion...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef Noca het volgende:
Denk dat je ook het geheel moet zien en niet alleen een lange zijde.
Ziet er idd mooi uit en ik geloof ook dat het door dezelfde mensen is ontworpen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Beide stadions lijken inderdaad wel erg op elkaar, en heb ook het idee dat St. Jakob Park als voorbeeld voor de Euroborg is gebruikt. Vind ik helemaal niet erg want dat is een heel mooi stadion...
[afbeelding]
Hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef bofneger het volgende:
Bas Roorda [afbeelding]
lijkt wel wat op Shaggy van Scooby Doo
[afbeelding]
![]()
Vind ik wel een goede zaak, voorkom je een zooi de week eropquote:FC Groningen gaat wat betreft de ingebruikname van z'n nieuwe stadion Euroborg niet over één nacht ijs. Voorfagaande aan de officiële opening tegen SC Heerenveen op 13 januari van het volgend jaar, houdt de club tegen buurman BV Veendam op 7 januari een complete generale repetitie.
Het wordt een generale met alles erop en eraan en zo waarheidsgetrouw mogelijk, dus met supporters, sponsors en pers. De club wil dat onder nieuwe omstandigheden alle ruimtes en faciliteiten uitvoerig worden getest. Dus óók de verkeerssituatie rond Euroborg, het parkeervraagstuk, de technische voorzieningen zoals licht en geluid en operationele zaken als catering en service.
'Daarom hebben we ook gezocht naar een tegenstander die voor dit doel uitermate geschikt is', aldus algemeen directeur Hans Nijland. 'We kwamen al snel uit bij BV Veendam. Een leuke tegenstander en een unieke kans voor de laatste grote test.' Seizoenkaarthouders van zowel FC Groningen als BV Veendam hebben gratis toegang.
Zeer goed inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Noca het volgende:
Dit nieuws heeft hier ook nog niet gestaan trouwens:
[..]
Vind ik wel een goede zaak, voorkom je een zooi de week erop![]()
En gratis naar binnen natuurlijk met je scc!
Aldus RTVNoord.quote:GRONINGEN - FC Groningen aast op de Zweedse spits Björn Runström van Hammarby IF. Trainer Ron Jans en zijn assistent Raymond Libregts zijn maandag vertrokken om Runström te observeren in de competitiewedstrijd tussen BK Häcken en Hammarby IF.
De 21-jarige Runström is zijn betaalde loopbaan begonnen bij zijn huidige club. Vervolgens stond hij twee jaar bij de Italiaanse serie A-club Bologna onder contract. Hij speelde niet in het eerste elftal.
Sinds het vorig seizoen is Runström terug bij Hammarby IF. Die club staat vijfde in de Zweedse competitie.
Die speler van manu toch?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Aldus RTVNoord.
Nooit eerder van gehoord, maar wie weet. Niemand had eerder ook van Nevland gehoord
Eerlijk gezegd wel.. Zo lekker draaien we nog niet en Heracles doet het met 4 uit 2 toch onverwacht goed.. hoewel dat ook aan de tegenstanders kan liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:42 schreef Breemz het volgende:
nou grunners al bang voor zondagde 28e.?
psv is idd een zeer makkelijke tegenstanderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.. Zo lekker draaien we nog niet en Heracles doet het met 4 uit 2 toch onverwacht goed.. hoewel dat ook aan de tegenstanders kan liggen natuurlijk![]()
En het kunstgras...weet niet of dat nou een voordeel is voor ons.. Het speelt toch anders dan gewoon gras.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.. Zo lekker draaien we nog niet en Heracles doet het met 4 uit 2 toch onverwacht goed.. hoewel dat ook aan de tegenstanders kan liggen natuurlijk![]()
Je hebt dus een foto laten schieten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Cruoninga het volgende:
Ja, ik zit in het uitvak zondag. Ik hou het maar op een gelijkspel.
Het gaat via webcam en komt dus in een digitaal bestand. Ik heb inderdaad even een foto laten maken, woon niet ver van't Oosterpark dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef MaxPower het volgende:
Waarom kan je niet gewoon een pasfoto opsturen?
Zo zie ik het ook. Maar ik heb niet het idee dat die kwaliteit tot uitting zal komen zolang Ron Jans trainer van Groningen is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:12 schreef Cruoninga het volgende:
Kut enzo, opzich wel jammer dat ze er vooralsnog maar weinig van bakken want volgens mij zit er best kwaliteit in deze ploeg. In potentie dan.
Mee eens. Jans is in mijn ogen te voorzichtig op momenten dat het niet moet. De wissels pakken ook vaak niet goed uit...hele goede kerel hoor en hij heeft de FC toch een constantere ploeg gemaakt, maar het effect lijkt te zijn uitgewerkt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Maar ik heb niet het idee dat die kwaliteit tot uitting zal komen zolang Ron Jans trainer van Groningen is.
En die Jap had geel moeten hebben voor spelbederf, want dat is dat tijdrekken bij de cornervlag...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:42 schreef Breemz het volgende:
beetje onnodige overtreding op hirayama laatste minuut terecht rood.
ach ga toch heen hij was in duel met die verdediger van jullie, komt die klojo eraan en moet de boel even mooi neerschoppen.. hirayama werd trwns hele 2e helft door jullie verdedigers vastgehouden etc. (tuurlijk beetje vasthouden en hard voetbal mag maar niet op dergelijke wijze) vooral die nr. 4 van jullie.. maargoed de punten zijn voor ons en dat is wat telt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En die Jap had geel moeten hebben voor spelbederf, want dat is dat tijdrekken bij de cornervlag...
Dat zal toch ook nodig zijn anders kan je spreken van een mislukte start. En dat tegen ploegen waar je gewoon bijna de volle buit had moeten pakken. Groningen had gezien het programma nu bij de eerste vijf op de ranglijst moeten staan. Daar dus waar Heracles nu staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevland was afgelopen zondag al fit maar ze wilden geen risico lopen op dat klote veld van Heracles. Tegen Sparta is hij in ieder geval van de partij en halen we weer eens 3 puntenmet 2 goals van Erik.
Nevland begint net weer met looptrainingen. Als dat goed gaat gaan ze langzaamaan meer belasting erop zetten. Dus ik zou er niet meteen vanuit gaan dat hij er weer is tegen Sparta.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevland was afgelopen zondag al fit maar ze wilden geen risico lopen op dat klote veld van Heracles. Tegen Sparta is hij in ieder geval van de partij en halen we weer eens 3 puntenmet 2 goals van Erik.
Mwoa.. die rode kaart is terecht, laat ik dat voorop stellen. Maar als je de beelden goed bekijkt, haalt hij al vol uit, voordat Hirayama zijn been voor die bal zet, Klompe wil dus die bal wegrammen. Daarbij neemt hij dus de speler mee.. niet bewust de speler dus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef Breemz het volgende:
[..]
ach ga toch heen hij was in duel met die verdediger van jullie, komt die klojo eraan en moet de boel even mooi neerschoppen.. hirayama werd trwns hele 2e helft door jullie verdedigers vastgehouden etc. (tuurlijk beetje vasthouden en hard voetbal mag maar niet op dergelijke wijze) vooral die nr. 4 van jullie.. maargoed de punten zijn voor ons en dat is wat telt.
Een notoire kaartenpakker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wel meevallen, die rotschop viel me wel tegen van hem.
Laten we het hopen... Te snel weer beginnen met zo'n soort blessure is doodverkeerd. Kun je het alleen maar mee verergeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen - sparta is pas op 11 september dus dan mogen we er toch vanuit gaan dat Erik dan weer fit is.
Nee, de actie was dom, Klompe zelf is absoluut niet dom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Klompe, goeie aanwinst. Gewoon een domme jongen, altijd al geweest.
Neequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
Hoe zit het met Nevland? Doet hij overmorgen mee?
Jullie gaan ook niet echt sprankelend..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Cruoninga het volgende:
Hup Groningen! hup! Laat de tweekoppigeadelaarmetwitschildmetgroenedwarsbalkopzijnborst niet in zijn hééhééémpiiiiiiééééé staan!!![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 11 september 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
Nou, vanmiddag ga ik erheen... eerste keer in oosterpark ik vond dat ik er nog wel een keer naartoe moest tijdens een wedstrijdGelukkig had een kennis kaartjes gekregen die hij niet hoefde
Ik heb een SCC voor ZO, onoverdekt zuid dus. Dat is ongeplaceerd en ik zit graag lekker in het midden..ik ben er dus altijd rond kwart over één half 2. Dan kan ik nog zitten waar ik ongeveer wil. Neem aan dat jij daar ook zit?quote:Op zondag 11 september 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
Hoe laat moeten we daar ongeveer heen denk je? Om de auto kwijt te kunnen en op tijd voor de wedstrijd te zijn want ik kom namelijk uit Leeuwarden![]()
Zacht gezegd, kutzooi!quote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Helaas geen leuk duel geweest voor Noca.
In dit geval wel Nevland idd, maar er mist gewoon een goede spits. Dus als Nevland geblesseerd is moet er een andere spits zijn. Salmon heb ik zo langzamerhand afgeschreven en de rest vind ik geen echte spitsen. Een halen dus.quote:Op zondag 11 september 2005 17:02 schreef S-Two het volgende:
Gaat niet zo best met de FC, terwijl ik toch had verwacht dat de selectie beter zou zijn dan die van vorig jaar. Jammer, Nevland wordt dus erg gemist.
Vandaag bracht hij erg weinig. Kreeg een enorme kans nog, maar miste.quote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef S-Two het volgende:
maar die kan toch wel aardig ballen?
Dat dacht ik idd ook...quote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Tuyp is wissel in Volendam.
Het was wel hands, dus in die zin terecht.quote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef mordradead het volgende:ik kon niet goed zien of het wel een penalty was maar het was in ieder geval niet terecht, nog wel gelachen op de tribune trouwens
Je bedoelt de uitslag? Want het was een 100% strafschop.quote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef mordradead het volgende:ik kon niet goed zien of het wel een penalty was maar het was in ieder geval niet terecht
Welk afscheid? Pas in de winterstop is de verhuizing.quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Stefkuh het volgende:
Wellicht dat ik de zoveelste ben hoor maar:
Ik snap even niet dat na het afscheid van het Oosterpark paar weken terug, er nu toch weer gewoon daar werd gespeeld... ? We zaten echt met verbazing te kijken gisteren.
... huh? Een paar weken terug waren er toch allerlei grote spandoeken enzo... we zaten gisteren met 3 verschillende mensen ons dat af te vragen... maar we zijn gek?quote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welk afscheid? Pas in de winterstop is de verhuizing.
Ik denk het, het is namelijk al geruime tijd (meer dan een jaar) bekend dat de verhuizing uitgesteld is tot de winterstop.quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
... huh? Een paar weken terug waren er toch allerlei grote spandoeken enzo... we zaten gisteren met 3 verschillende mensen ons dat af te vragen... maar we zijn gek?
Die spandoeken waren gewoon vanwege het laatste half jaar. Er hing zelfs 1 met 'nog 9x oosterpark' geloof ik.quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
... huh? Een paar weken terug waren er toch allerlei grote spandoeken enzo... we zaten gisteren met 3 verschillende mensen ons dat af te vragen... maar we zijn gek?
Tegen RBC: 'Nog 10 keer pissen door 't hek'quote:Op maandag 12 september 2005 12:55 schreef MaxPower het volgende:
Er hing zelfs 1 met 'nog 9x oosterpark' geloof ik.
quote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef Prosac het volgende:
die West doeken vind ik idd ook erg leuk
Bookmarked dezequote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt. .
quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat je er aan moet geloven Cruoninga. 3-2 vandaag.
Nou ben ik meer voor PSV maar dit wil ik zienquote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt.
Ik zal er zijnquote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt. Jans en zijn ploeg zijn echt een toonbeeld van beperking geworden. Salmon staat nota bene in de spits. Die straalt echt pure makheid uit alle wedstrijden dat die speelt.
Dat krijg je als je fuckt met Salmonquote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt. Jans en zijn ploeg zijn echt een toonbeeld van beperking geworden. Salmon staat nota bene in de spits. Die straalt echt pure makheid uit alle wedstrijden dat die speelt.
Of gewoon al fan van Ajax voordat ik doorhad dat ze ook nog best konden voetballen ook? kthnxquote:Op zondag 18 september 2005 18:25 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaal joden op een paar minuten van't Groningen stadion? Studenten of gewoon gloryhunters?
Studenten die studeren in de mooiste en gezelligste stad van NLquote:Op zondag 18 september 2005 18:25 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaal joden op een paar minuten van't Groningen stadion? Studenten of gewoon gloryhunters?
quote:Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Of gewoon al fan van Ajax voordat ik doorhad dat ze ook nog best konden voetballen ook? kthnx
Je hebt de uitslag al gehoord?quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Ahum..quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef Cruoninga het volgende:
Als Groningen vanmiddag niet verliest ga ik een halve dag op mijn hoofd staan op de ster op de Grote Markt.
Ik ben vaker in de ArenA geweest dan jij in t andere geslacht.quote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
funny.. en dat was toevallig ajax en geen PSV? Feyenoord? MVV? AGOVV?
Arena als eens van binnen gezien?
Maargoed .. maakt mij het ook uit
Waar maak je jezelf druk om zegquote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
funny.. en dat was toevallig ajax en geen PSV? Feyenoord? MVV? AGOVV?
Arena als eens van binnen gezien?
Maargoed .. maakt mij het ook uit
tadaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef Prosac het volgende:
nope, niet gezien, eerlijk gezegd heb ik ook maar met een half oog naar die pot gekeken..
morgen PSV thuis, 3 punten binnen zeg ik zo. Als we ze niet van de geheide degradatiekandidaten kunnen pakken, dan maar van Guusje, eitje
Zeer terecht idd. PSV kon gewoon niks brengen. Ze hadden wat pech met hun verdedigers in het begin, maar dat is hun probleemquote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef mordradead het volgende:
leuk dat ze hebben gewonnen maar ik zal het postivisme maar weer even temperen want je wint natuurlijk niet elke wedstrijd
Jij doet je signature geen eer aan.quote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef mordradead het volgende:
leuk dat ze hebben gewonnen maar ik zal het postivisme maar weer even temperen want je wint natuurlijk niet elke wedstrijd
volgens mij was het: " nog 8 keer 'swingend' in het Oosterpark"quote:Op maandag 12 september 2005 13:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tegen RBC: 'Nog 10 keer pissen door 't hek'
Tegen Sparta: 'Nog 9 keer hamburgers van Van Gelder'
Benieuwd wat er volgende week tegen PSV opstaat...
Jupquote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
volgens mij was het: " nog 8 keer 'swingend' in het Oosterpark"
quote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
We are from the Green-White Army!
We are gonna win today!
And we all shake it up,
When we're going to the top
'Cause we are the Pride of the North!
![]()
![]()
![]()
Bijnaquote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
volgens mij was het: " nog 8 keer 'swingend' in het Oosterpark"
Ahhh! Ik wil je wel even op de kop zien staanquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Cruoninga het volgende:
Nou moet ik dus wel op mijn kop gaan staan, maar goed, het is het waard lijkt me. De tijd maak ik maar niet openbaar
Ik moet nog ff een kaart halen.. zijn neem ik aan ook gewoon bij ticketbox verkooppunten te halen?quote:
Woensdagavond voor de beker tegen Sparta.
Nahquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Cruoninga het volgende:
Nou moet ik dus wel op mijn kop gaan staan, maar goed, het is het waard lijkt me. De tijd maak ik maar niet openbaar
Alleen bij de FC receptie...quote:Op zondag 18 september 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
Ik moet nog ff een kaart halen.. zijn neem ik aan ook gewoon bij ticketbox verkooppunten te halen?
FC Groningen – Sparta (woensdag 21-09-05, 20.00 uur)quote:Op zondag 18 september 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahhh! Ik wil je wel even op de kop zien staan
[..]
Ik moet nog ff een kaart halen.. zijn neem ik aan ook gewoon bij ticketbox verkooppunten te halen?
Jawel...quote:Op maandag 19 september 2005 10:02 schreef fokkersdelight het volgende:
Een rehabilitatie van een erg slechte seizoensstart. Laat dit aub een "nieuwe start" van het seizoen betekenen. Regelmatig goed voetbal, voldoende punten, zo af en toe een verliespartij op de koop toe en op naar een structurele plek in (de onderste helft) het linkerrijtje...
Zo, een toch alleszins redelijk .....???![]()
Fd
zondag is hij er weer bijquote:Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
Hoe lang zal van der Laak eigenlijk geblesseerd zijn??
Alleen Koen nog met wat problemen, hopen dat hij er ook snel weer is. Ik reken op een winstpartij tegen Willem II.quote:Erik Nevland in de basis tegen Willem II
GRONINGEN - FC Groningen begint zondag met Erik Nevland in de basis aan de thuiswedstrijd tegen Willem II. Nevland is volledig hersteld van een achillespeesblessure.
Alleen Koen van de Laak zal er tegen de Tilburgers nog niet bij zijn. Voor de rest kan trainer Ron Jans over een volledige selectie beschikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Ow, mooi zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:39 schreef Prosac het volgende:
ff quote van elders..
met buys gaat het prima trouwens. Hij was (samen met roorda en fledderus) in het home na afloop. En zag er vrij ongeschonden uit.
Spreekt voor zich. Nevland is er niet de speler naar.quote:
Gelukkig niet, maar het leek een beetje zo vanaf ZO.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef The_Verve het volgende:
Spreekt voor zich. Nevland is er niet de speler naar.
Hij kreeg de kans niet eens. Terwijl Nevland nog op de grond lag stond de Duitser al klaar om de strafschop te missen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Mjah Nevvie wilde hem zelf denk ik niet nemen, maar hij had het beter wel kunnen doen![]()
Minder dan Matthijs zal het niet zijn...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef Prosac het volgende:
een speler die trekkebenend een penal neemt is natuurlijk ook niet alles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |