Heb je meteen ook het belangrijkste gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:44 schreef StarGazer het volgende:
Eerste 3 punten voor Grunn zijn binnen, maar daarmee is dan ook echt alles gezegd
Heeft idd een aantal gelijkenissen, maar zeker niet identiek. Denk dat je ook het geheel moet zien en niet alleen een lange zijde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:50 schreef Grunner het volgende:
Kijk en vergelijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de lichtmasten zijn identiek...
Beide stadions lijken inderdaad wel erg op elkaar, en heb ook het idee dat St. Jakob Park als voorbeeld voor de Euroborg is gebruikt. Vind ik helemaal niet erg want dat is een heel mooi stadion...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef Noca het volgende:
Denk dat je ook het geheel moet zien en niet alleen een lange zijde.
Ziet er idd mooi uit en ik geloof ook dat het door dezelfde mensen is ontworpen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Beide stadions lijken inderdaad wel erg op elkaar, en heb ook het idee dat St. Jakob Park als voorbeeld voor de Euroborg is gebruikt. Vind ik helemaal niet erg want dat is een heel mooi stadion...
[afbeelding]
Hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef bofneger het volgende:
Bas Roorda [afbeelding]
lijkt wel wat op Shaggy van Scooby Doo
[afbeelding]
![]()
Vind ik wel een goede zaak, voorkom je een zooi de week eropquote:FC Groningen gaat wat betreft de ingebruikname van z'n nieuwe stadion Euroborg niet over één nacht ijs. Voorfagaande aan de officiële opening tegen SC Heerenveen op 13 januari van het volgend jaar, houdt de club tegen buurman BV Veendam op 7 januari een complete generale repetitie.
Het wordt een generale met alles erop en eraan en zo waarheidsgetrouw mogelijk, dus met supporters, sponsors en pers. De club wil dat onder nieuwe omstandigheden alle ruimtes en faciliteiten uitvoerig worden getest. Dus óók de verkeerssituatie rond Euroborg, het parkeervraagstuk, de technische voorzieningen zoals licht en geluid en operationele zaken als catering en service.
'Daarom hebben we ook gezocht naar een tegenstander die voor dit doel uitermate geschikt is', aldus algemeen directeur Hans Nijland. 'We kwamen al snel uit bij BV Veendam. Een leuke tegenstander en een unieke kans voor de laatste grote test.' Seizoenkaarthouders van zowel FC Groningen als BV Veendam hebben gratis toegang.
Zeer goed inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Noca het volgende:
Dit nieuws heeft hier ook nog niet gestaan trouwens:
[..]
Vind ik wel een goede zaak, voorkom je een zooi de week erop![]()
En gratis naar binnen natuurlijk met je scc!
Aldus RTVNoord.quote:GRONINGEN - FC Groningen aast op de Zweedse spits Björn Runström van Hammarby IF. Trainer Ron Jans en zijn assistent Raymond Libregts zijn maandag vertrokken om Runström te observeren in de competitiewedstrijd tussen BK Häcken en Hammarby IF.
De 21-jarige Runström is zijn betaalde loopbaan begonnen bij zijn huidige club. Vervolgens stond hij twee jaar bij de Italiaanse serie A-club Bologna onder contract. Hij speelde niet in het eerste elftal.
Sinds het vorig seizoen is Runström terug bij Hammarby IF. Die club staat vijfde in de Zweedse competitie.
Die speler van manu toch?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Aldus RTVNoord.
Nooit eerder van gehoord, maar wie weet. Niemand had eerder ook van Nevland gehoord
Eerlijk gezegd wel.. Zo lekker draaien we nog niet en Heracles doet het met 4 uit 2 toch onverwacht goed.. hoewel dat ook aan de tegenstanders kan liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:42 schreef Breemz het volgende:
nou grunners al bang voor zondagde 28e.?
psv is idd een zeer makkelijke tegenstanderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.. Zo lekker draaien we nog niet en Heracles doet het met 4 uit 2 toch onverwacht goed.. hoewel dat ook aan de tegenstanders kan liggen natuurlijk![]()
En het kunstgras...weet niet of dat nou een voordeel is voor ons.. Het speelt toch anders dan gewoon gras.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.. Zo lekker draaien we nog niet en Heracles doet het met 4 uit 2 toch onverwacht goed.. hoewel dat ook aan de tegenstanders kan liggen natuurlijk![]()
Je hebt dus een foto laten schieten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Cruoninga het volgende:
Ja, ik zit in het uitvak zondag. Ik hou het maar op een gelijkspel.
Het gaat via webcam en komt dus in een digitaal bestand. Ik heb inderdaad even een foto laten maken, woon niet ver van't Oosterpark dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef MaxPower het volgende:
Waarom kan je niet gewoon een pasfoto opsturen?
Zo zie ik het ook. Maar ik heb niet het idee dat die kwaliteit tot uitting zal komen zolang Ron Jans trainer van Groningen is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:12 schreef Cruoninga het volgende:
Kut enzo, opzich wel jammer dat ze er vooralsnog maar weinig van bakken want volgens mij zit er best kwaliteit in deze ploeg. In potentie dan.
Mee eens. Jans is in mijn ogen te voorzichtig op momenten dat het niet moet. De wissels pakken ook vaak niet goed uit...hele goede kerel hoor en hij heeft de FC toch een constantere ploeg gemaakt, maar het effect lijkt te zijn uitgewerkt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Maar ik heb niet het idee dat die kwaliteit tot uitting zal komen zolang Ron Jans trainer van Groningen is.
En die Jap had geel moeten hebben voor spelbederf, want dat is dat tijdrekken bij de cornervlag...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:42 schreef Breemz het volgende:
beetje onnodige overtreding op hirayama laatste minuut terecht rood.
ach ga toch heen hij was in duel met die verdediger van jullie, komt die klojo eraan en moet de boel even mooi neerschoppen.. hirayama werd trwns hele 2e helft door jullie verdedigers vastgehouden etc. (tuurlijk beetje vasthouden en hard voetbal mag maar niet op dergelijke wijze) vooral die nr. 4 van jullie.. maargoed de punten zijn voor ons en dat is wat telt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En die Jap had geel moeten hebben voor spelbederf, want dat is dat tijdrekken bij de cornervlag...
Dat zal toch ook nodig zijn anders kan je spreken van een mislukte start. En dat tegen ploegen waar je gewoon bijna de volle buit had moeten pakken. Groningen had gezien het programma nu bij de eerste vijf op de ranglijst moeten staan. Daar dus waar Heracles nu staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevland was afgelopen zondag al fit maar ze wilden geen risico lopen op dat klote veld van Heracles. Tegen Sparta is hij in ieder geval van de partij en halen we weer eens 3 puntenmet 2 goals van Erik.
Nevland begint net weer met looptrainingen. Als dat goed gaat gaan ze langzaamaan meer belasting erop zetten. Dus ik zou er niet meteen vanuit gaan dat hij er weer is tegen Sparta.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nevland was afgelopen zondag al fit maar ze wilden geen risico lopen op dat klote veld van Heracles. Tegen Sparta is hij in ieder geval van de partij en halen we weer eens 3 puntenmet 2 goals van Erik.
Mwoa.. die rode kaart is terecht, laat ik dat voorop stellen. Maar als je de beelden goed bekijkt, haalt hij al vol uit, voordat Hirayama zijn been voor die bal zet, Klompe wil dus die bal wegrammen. Daarbij neemt hij dus de speler mee.. niet bewust de speler dus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef Breemz het volgende:
[..]
ach ga toch heen hij was in duel met die verdediger van jullie, komt die klojo eraan en moet de boel even mooi neerschoppen.. hirayama werd trwns hele 2e helft door jullie verdedigers vastgehouden etc. (tuurlijk beetje vasthouden en hard voetbal mag maar niet op dergelijke wijze) vooral die nr. 4 van jullie.. maargoed de punten zijn voor ons en dat is wat telt.
Een notoire kaartenpakker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wel meevallen, die rotschop viel me wel tegen van hem.
Laten we het hopen... Te snel weer beginnen met zo'n soort blessure is doodverkeerd. Kun je het alleen maar mee verergeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen - sparta is pas op 11 september dus dan mogen we er toch vanuit gaan dat Erik dan weer fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |