Ach ja, het is gewoon de beker en dat zijn wedstrijden op zichzelf. RBC en Den Bosch verliezen zelfs van een hoofdklasser, maar veel van de teams die daarin uitkomen doen ook weinig onder voor de laagvliegers in de GGD, lijkt me. Niet al te moeilijk over doen dat het wat moeizaam ging, door=door. Als je alleen maar blij kan zijn als je afgetekend die gasten van de mat tikt dan heb je ook maar weinig lol in het volgen van het voetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:57 schreef MaxPower het volgende:
Nee, iedereen vanaf het begin instromen uiteraard. Maar nu kwam het me ff goed uit
rtvnoord.nlquote:
GRONINGEN- Bruno Silva mag uitkomen voor FC Groningen. Zijn werk- en verblijfsvergunning is rond.
FC Groningen had de rechtsback uit Uruguay vorige maand al voor een jaar gecontracteerd, met een optie op nog eens drie jaar. Omdat de vergunning nog niet rond was kon Silva dinsdag in de bekerwedstrijd tegen Ter Leede niet meespelen.
Komende zondag is Bruno Silva dus inzetbaar tegen RBC.
Jup, niet echt spectaculair maar moet te doen zijn lijkt me.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef The_Verve het volgende:
Thuis tegen Sparta dus. Dat moet weer te doen zijn...
Mooi zo, voor de breedte van de selectie lijkt het me nog wel wenselijk om er nog een verdediger bij te halen.quote:
Hij schijnt het redelijk te doen, maar hij moet nog geopereerd worden begreep ik.. En mentaal is het nog niet altijd even ok.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mooi zo, voor de breedte van de selectie lijkt het me nog wel wenselijk om er nog een verdediger bij te halen.
Mischien Klompe een optie, weet iemand hoe hij het op de training doet?
Volgende ronde Groningen-Twente dan maar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:50 schreef Noca het volgende:
Jup, niet echt spectaculair maar moet te doen zijn lijkt me.
Ach ja, zo schoot Nevland 2 keer op de paal en had hij in de eerste minuten al een enorme kans op de 0-1.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Sneu voor Ter Leede. Vincent Waasdorp keepte prima, Ter Leede liet zelfs een grote kans op 1-0 liggen...
Ja klopt, dat zei ik laatst ook al tegen Noca, toen ik hem had zien zitten bij het newscaféquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef Wally__ het volgende:
Wat is die Beukenkamp dik geworden zeg! Die had wat beter moeten afbouwen [afbeelding]
quote:13 augustus, 17:52 uur
Tieme Klompe is sinds vandaag officieel onderdeel van de eerste selectie van FC Groningen. Hij is officieel overgeschreven en per heden als amateur aan de selectie toegevoegd. Morgen kan Klompe op die manier zijn opwachting maken in het thuisduel tegen RBC Roosendaal.
Sinds het begin van dit seizoen trainde de 29-jarige verdediger mee bij FC Groningen, omdat hij na het einde van zijn overeenkomst bij RKC Waalwijk geen nieuw contract aangeboden kreeg en bovendien nog geen nieuwe club vond. De in Roden geboren Klompe kreeg van de FC kans om in training te blijven.
Klompe kampte de afgelopen drie seizoenen met diverse blessures, waardoor hij nauwelijks aan spelen toekwam. Doordat hij voorafgaand aan de eerste competitiewedstrijd de officiële overstap maakte, behoudt de speler de mogelijkheid om tijdens het seizoen nog een transfer naar een andere club te maken.
Bron: FC Groningen
Achillespees blessure werd er omgeroepen. Maar hoe of wat en hoelang heb ik nog geen idee van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
Hoe gaat het met Nevland?
Volgende week idd voor het eerst in actie. Ben benieuwd wat ie kan brengen...nu Nevland geblesseerd is zal hij de doelpuntjes ook moeten makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef mordradead het volgende:
die was geschorst
Oh ja, klopt, ik herinner het me nu.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgende week idd voor het eerst in actie. Ben benieuwd wat ie kan brengen...nu Nevland geblesseerd is zal hij de doelpuntjes ook moeten maken
We moeten het sowieso hebben van de eerste 5 wedstrijden als je naar het programma kijkt. 10 punten uit die 5 zou mooi zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dit weekend RKC-Groningen. Winst voor een van de twee betekent een prima start van de competitie. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
Hoe lang is Nevland eruit?
quote:Nevland voor scan naar Almelo
GRONINGEN - Spits Erik Nevland van FC Groningen gaat maandag naar het ziekenhuis in Almelo voor een scan.
Nevland viel zondag tijdens de eerste competitiewedstrijd al na een half uur spelen uit vanwege een achillespeesblessure.
Nevland gaat naar Almelo, omdat de clubarts van FC Groningen daar in het ziekenhuis werkt. In een reactie maandagmorgen zei Nevland dat hij hoopt bij de wedstrijd tegen Heracles over twee weken weer van de partij te zijn. Bron RTV Noord
Mja ik vond het ook al een rare uitspraak. Neem aan dat Genee wel beter weet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef MaxPower het volgende:
hij schijnt zoiets gezegd te hebben maar dat is uiteraard onzin.
WB fritsquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vijfde, da's leuk thuis komen van vakantie.![]()
hij letterlijk: De laatste wedstrijd tegen RBC in dit oude stadion.. alleen viel dat RBC een beetje weg..quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef mordradead het volgende:
hoorde ik nou goed van die commentator dat dit de laatste wedstrijd was in het oude stadionnee toch?
Idd. Hopen dat Luirink en van der Linden snel weer fit zijn, kunnen we achterin denk ik goed gebruiken. Mag van mij ten koste van Matthijs gaan, maar ben bang dat Buijs dan het veld moet ruimen... Seedorf deed het trouwens ook goed als invaller.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
Alleen die breedte, mag nog wel een spitsje en verdediger bij, want matthijs achterin, aub niet zeg :S
En met het vertragen van het spel. Wanneer Matthijs de bal krijgt is het tempo meteen weg. Telkens maar weer de bal bij zich houden alvorens hij een pass geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
Matthijs moet eens ophouden met die lange bal..
En op het middenveld heeft hij wat mij betreft Danny Buijs voor zich...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
want matthijs achterin, aub niet zeg :S
Op de site van TV Noord stond ook een mooie foto van Nevland toen hij met neergebogen hoofd het veld afliep, mooi in de zin van dat de foto veel zei. (foto hebben ze niet meer op de site staan)quote:GRONINGEN - Spits Erik Nevland van FC Groningen is niet van de partij tijdens de wedstrijden tegen RKC en Heracles.
Dit bleek maandag na onderzoek in het ziekenhuis in Almelo. Nevland mag twee weken niet trainen. Daarna zal bekeken worden in hoeverre zijn achillespees weer belast kan worden.
Nevland kreeg zondag tijdens het duel tegen RBC last van zijn achillespees en verliet na een half uur huilend het veld
http://www.tvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=50593
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |