Nee, de actie was dom, Klompe zelf is absoluut niet dom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Klompe, goeie aanwinst. Gewoon een domme jongen, altijd al geweest.
Neequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
Hoe zit het met Nevland? Doet hij overmorgen mee?
Jullie gaan ook niet echt sprankelend..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Zozo, Europees voetbal zit er wel in dit seizoen denk ik!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Cruoninga het volgende:
Hup Groningen! hup! Laat de tweekoppigeadelaarmetwitschildmetgroenedwarsbalkopzijnborst niet in zijn hééhééémpiiiiiiééééé staan!!![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 11 september 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
Nou, vanmiddag ga ik erheen... eerste keer in oosterpark ik vond dat ik er nog wel een keer naartoe moest tijdens een wedstrijdGelukkig had een kennis kaartjes gekregen die hij niet hoefde
Ik heb een SCC voor ZO, onoverdekt zuid dus. Dat is ongeplaceerd en ik zit graag lekker in het midden..ik ben er dus altijd rond kwart over één half 2. Dan kan ik nog zitten waar ik ongeveer wil. Neem aan dat jij daar ook zit?quote:Op zondag 11 september 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
Hoe laat moeten we daar ongeveer heen denk je? Om de auto kwijt te kunnen en op tijd voor de wedstrijd te zijn want ik kom namelijk uit Leeuwarden![]()
Zacht gezegd, kutzooi!quote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Helaas geen leuk duel geweest voor Noca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |