Aanwinsten volgend seizoen:quote:Voorlopige selectie 2005/2006
Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda
Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva
Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Yuri Cornelisse
Mark-Jan Fledderus
Yevgeni Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Aanval:
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Alweer?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef Noca het volgende:
De eerste paar wedstrijden in de competitie moeten er punten gepakt worden, want daar liggen de kansen!
Mja, de naam is een beetje blijven hangen vanuit de beginperiode. Ik dacht dat er eerst wel het plan was een andere naam te nemen, maar deze is inmiddels zo ingeburgerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd naar het nieuwe stadion. Ziet er goed uit moet ik zeggen, alleen is de naam natuurlijk ruk.
Hebben de tribunes wel al 'namen' of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, de naam is een beetje blijven hangen vanuit de beginperiode. Ik dacht dat er eerst wel het plan was een andere naam te nemen, maar deze is inmiddels zo ingeburgerd...
Ik vind het in ieder geval wel beter dan de naam verbinden aan een sponsor zoals bijvoorbeeld het Sony/Samsung/Panasonic of nog erger Philips stadion...maar wat niet is kan nog komen.
Noord, Zuid, West en Oostquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hebben de tribunes wel al 'namen' of niet?
Djurovskybox.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Djurovski-tribune?
Hahaquote:
De selectie is alleen wat aan de smalle kant, dat kan wel eens een probleem worden tenzij er nog nieuwe spelers komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef StarGazer het volgende:
Het wordt eens tijd dat Groningen weer een stabiele subtopper wordt. Ik verwacht dat deze selectie dit seizoen nog wel eens voor verrassingen zou kunnen gaan zorgen
Gedeelte daarvan is ook nog van The_Verve!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Cruoninga het volgende:
mooie OP
Overmorgen? Enlighten mequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Cruoninga het volgende:
we gaan voor de 2e tot en met de 5e prijs overmorgen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
VBL Awards 2005... And the nominees are #2
Wie o wie? Denk zelf Lindgren van Ajaxquote:Negentiende selectiespeler in aantocht
“Achter de schermen voeren we momenteel koortsachtig overleg over het versterken van onze selectie. Manager technische zaken Henk Veldmate en ik hopen nog vandaag en anders toch zeker morgen een speler te kunnen toevoegen aan de huidige groep van achttien mensen. Dat die versterking er moet komen, is voor iedereen duidelijk. De selectie is momenteel te krap. We zijn momenteel bezig met een middenvelder. Indien we een deal hebben kunnen afronden, zullen we u hierover zo snel mogelijk informeren via deze website.”
Zou goed kunnen ja..ben heel benieuwd, maar even afwachten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:29 schreef Chewie het volgende:
Uit nieuwsbrief Nijland
[..]
Wie o wie? Denk zelf Lindgren van Ajax
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:57 schreef Prosac het volgende:
RTV Noord meldt ook Lindgren
Seizoenskaart ZH is binnen, bevestiging Euroborg CC ook
Middenvelder. Vond hem altijd wel aardig spelen. Een mindere versie van De Jong. Goede speler voor Groningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:07 schreef Noca het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier ook alles al binnen.
Ik ken Lindgren niet zo goed als speler zijnde, weet dat hij als talent naar Ajax gehaald is...misschien een ajacied hier die iets van zijn kwaliteiten kan zeggen?
Zoiets vernam ik ook alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:12 schreef Prosac het volgende:
bijzonderheid: Lindgren is ook aanwezig en is voor 99% zeker de nieuwste aanwinst voor Groningen, dat hem voor een jaar gaat huren van 020
Het is dus officieelquote:Rasmus Lindgren voetbalt komend seizoen voor FC Groningen. De 20-jarige Zweed wordt voor een jaar gehuurd van Ajax. FC Groningen wilde Lindgren dolgraag aan zich binden en won die strijd van enkele andere geïnteresseerde clubs uit de Eredivisie.
Bron: FC Groningen
Nu niet meer, voordat ie naar Ajax ging inderdaad wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Zaten jullie ook niet achter hem aan?
En dat is opmerkelijk/leuk/lachwekkend/achterlijk omdat.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
Groningen is goed bezig op de transfermarkt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:01 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En dat is opmerkelijk/leuk/lachwekkend/achterlijk omdat.....
Hoezo? We zijn toch door?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Zozo, Europees voetbal zit er wel in dit seizoen denk ik!
Ach Amstel cup voetbal is altijd een apart iets, zie bijvoorbeeld Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Zozo, Europees voetbal zit er wel in dit seizoen denk ik!
Waar jullie je met bloed, zweet en tranen heen zullen knokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
We zien jullie wel in de kwartfinale ofzo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |