Nee, de actie was dom, Klompe zelf is absoluut niet dom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Klompe, goeie aanwinst. Gewoon een domme jongen, altijd al geweest.
Neequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
Hoe zit het met Nevland? Doet hij overmorgen mee?
Jullie gaan ook niet echt sprankelend..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Zozo, Europees voetbal zit er wel in dit seizoen denk ik!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Cruoninga het volgende:
Hup Groningen! hup! Laat de tweekoppigeadelaarmetwitschildmetgroenedwarsbalkopzijnborst niet in zijn hééhééémpiiiiiiééééé staan!!![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 11 september 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
Nou, vanmiddag ga ik erheen... eerste keer in oosterpark ik vond dat ik er nog wel een keer naartoe moest tijdens een wedstrijdGelukkig had een kennis kaartjes gekregen die hij niet hoefde
Ik heb een SCC voor ZO, onoverdekt zuid dus. Dat is ongeplaceerd en ik zit graag lekker in het midden..ik ben er dus altijd rond kwart over één half 2. Dan kan ik nog zitten waar ik ongeveer wil. Neem aan dat jij daar ook zit?quote:Op zondag 11 september 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
Hoe laat moeten we daar ongeveer heen denk je? Om de auto kwijt te kunnen en op tijd voor de wedstrijd te zijn want ik kom namelijk uit Leeuwarden![]()
Zacht gezegd, kutzooi!quote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Helaas geen leuk duel geweest voor Noca.
In dit geval wel Nevland idd, maar er mist gewoon een goede spits. Dus als Nevland geblesseerd is moet er een andere spits zijn. Salmon heb ik zo langzamerhand afgeschreven en de rest vind ik geen echte spitsen. Een halen dus.quote:Op zondag 11 september 2005 17:02 schreef S-Two het volgende:
Gaat niet zo best met de FC, terwijl ik toch had verwacht dat de selectie beter zou zijn dan die van vorig jaar. Jammer, Nevland wordt dus erg gemist.
Vandaag bracht hij erg weinig. Kreeg een enorme kans nog, maar miste.quote:Op zondag 11 september 2005 17:06 schreef S-Two het volgende:
maar die kan toch wel aardig ballen?
Dat dacht ik idd ook...quote:Op zondag 11 september 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Tuyp is wissel in Volendam.
Het was wel hands, dus in die zin terecht.quote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef mordradead het volgende:ik kon niet goed zien of het wel een penalty was maar het was in ieder geval niet terecht, nog wel gelachen op de tribune trouwens
Je bedoelt de uitslag? Want het was een 100% strafschop.quote:Op zondag 11 september 2005 17:59 schreef mordradead het volgende:ik kon niet goed zien of het wel een penalty was maar het was in ieder geval niet terecht
Welk afscheid? Pas in de winterstop is de verhuizing.quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Stefkuh het volgende:
Wellicht dat ik de zoveelste ben hoor maar:
Ik snap even niet dat na het afscheid van het Oosterpark paar weken terug, er nu toch weer gewoon daar werd gespeeld... ? We zaten echt met verbazing te kijken gisteren.
... huh? Een paar weken terug waren er toch allerlei grote spandoeken enzo... we zaten gisteren met 3 verschillende mensen ons dat af te vragen... maar we zijn gek?quote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welk afscheid? Pas in de winterstop is de verhuizing.
Ik denk het, het is namelijk al geruime tijd (meer dan een jaar) bekend dat de verhuizing uitgesteld is tot de winterstop.quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
... huh? Een paar weken terug waren er toch allerlei grote spandoeken enzo... we zaten gisteren met 3 verschillende mensen ons dat af te vragen... maar we zijn gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |