Jupquote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
volgens mij was het: " nog 8 keer 'swingend' in het Oosterpark"
quote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
We are from the Green-White Army!
We are gonna win today!
And we all shake it up,
When we're going to the top
'Cause we are the Pride of the North!
![]()
![]()
![]()
Bijnaquote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
volgens mij was het: " nog 8 keer 'swingend' in het Oosterpark"
Ahhh! Ik wil je wel even op de kop zien staanquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Cruoninga het volgende:
Nou moet ik dus wel op mijn kop gaan staan, maar goed, het is het waard lijkt me. De tijd maak ik maar niet openbaar
Ik moet nog ff een kaart halen.. zijn neem ik aan ook gewoon bij ticketbox verkooppunten te halen?quote:
Woensdagavond voor de beker tegen Sparta.
Nahquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Cruoninga het volgende:
Nou moet ik dus wel op mijn kop gaan staan, maar goed, het is het waard lijkt me. De tijd maak ik maar niet openbaar
Alleen bij de FC receptie...quote:Op zondag 18 september 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
Ik moet nog ff een kaart halen.. zijn neem ik aan ook gewoon bij ticketbox verkooppunten te halen?
FC Groningen – Sparta (woensdag 21-09-05, 20.00 uur)quote:Op zondag 18 september 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahhh! Ik wil je wel even op de kop zien staan
[..]
Ik moet nog ff een kaart halen.. zijn neem ik aan ook gewoon bij ticketbox verkooppunten te halen?
Jawel...quote:Op maandag 19 september 2005 10:02 schreef fokkersdelight het volgende:
Een rehabilitatie van een erg slechte seizoensstart. Laat dit aub een "nieuwe start" van het seizoen betekenen. Regelmatig goed voetbal, voldoende punten, zo af en toe een verliespartij op de koop toe en op naar een structurele plek in (de onderste helft) het linkerrijtje...
Zo, een toch alleszins redelijk .....???![]()
Fd
zondag is hij er weer bijquote:Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
Hoe lang zal van der Laak eigenlijk geblesseerd zijn??
Alleen Koen nog met wat problemen, hopen dat hij er ook snel weer is. Ik reken op een winstpartij tegen Willem II.quote:Erik Nevland in de basis tegen Willem II
GRONINGEN - FC Groningen begint zondag met Erik Nevland in de basis aan de thuiswedstrijd tegen Willem II. Nevland is volledig hersteld van een achillespeesblessure.
Alleen Koen van de Laak zal er tegen de Tilburgers nog niet bij zijn. Voor de rest kan trainer Ron Jans over een volledige selectie beschikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Ow, mooi zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:39 schreef Prosac het volgende:
ff quote van elders..
met buys gaat het prima trouwens. Hij was (samen met roorda en fledderus) in het home na afloop. En zag er vrij ongeschonden uit.
Spreekt voor zich. Nevland is er niet de speler naar.quote:
Gelukkig niet, maar het leek een beetje zo vanaf ZO.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef The_Verve het volgende:
Spreekt voor zich. Nevland is er niet de speler naar.
Hij kreeg de kans niet eens. Terwijl Nevland nog op de grond lag stond de Duitser al klaar om de strafschop te missen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Mjah Nevvie wilde hem zelf denk ik niet nemen, maar hij had het beter wel kunnen doen![]()
Minder dan Matthijs zal het niet zijn...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef Prosac het volgende:
een speler die trekkebenend een penal neemt is natuurlijk ook niet alles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |