Toen ik de TT las moest ik er al aan denken, zeer ernstigquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
voor foto's van mijn scooter: http://www.xs4all.nl/~jejf/scooter![]()
nobody cares... post foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef Casparovvv het volgende:
tevens FiPo [14.gif]
like, where?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:16 schreef blackmage het volgende:
jammer goenoeg zijn over dit onderwerp al 2 soorten topics.
tweakerquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
Zie TT.
de mijne:
[[url=http://img222.imageshack.us/img222/6956/p80131267xb.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img213.imageshack.us/img213/849/p80131280ht.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img213.imageshack.us/img213/5549/p80131297hw.th.jpg]afbeelding][/URL]
voor foto's van mijn scooter: http://www.xs4all.nl/~jejf/scooter![]()
En waarom kunnen pubers hun kamers niet showen in Het enorme grote show je kamer topique - Deel 2quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:24 schreef nikky het volgende:
Gaan we nog ontopic? Of blijven we mierenneuken?
Pubers show us your rooms!
Omdat pubers nooit in FHZ komen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
En waarom kunnen pubers hun kamers niet showen in Het enorme grote show je kamer topique - Deel 2
1x een foto is wel goed hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn pc zooi enzo
[afbeelding]
Achter staat alleen mijn bed + de andere 2 boxen van mijn nieuwe logitech 5500 digital speakers.
En dan heb ik nog een 2de kamer.
De Bios kamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit jaar of volgend jaar gaat alles naar zolder toe, momenteel is dit gewoon even een tijdelijke plek, ik doe niks aan die draden, kan het geld beter gebruiken aan de verbouwing van mijn zolder.
Edit:
Oeps foutje van mij![]()
Nu kloppen de foto's
Is al veranderdquote:
Nou weten we het wel... je kan ook gewoon uit dit topic weggaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef blackmage het volgende:
bah ik ben ook een puber en ik vind het alsnog achterlijk dat dit soort topics gedubbeld moeten worden in pub.
en btw sommige mensen moete die zweinenstal die ze een kamer noemen eens ontuimen zeg.
Je kan je scooter ook gewoon om een boom vouwenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef junkiesietze het volgende:
Nou weten we het wel... je kan ook gewoon uit dit topic weggaan
neuh...quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kan je scooter ook gewoon om een boom vouwen![]()
Omdat als we dat met elk topic zouden doen PUB wel kunnen opheffen he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
En waarom kunnen pubers hun kamers niet showen in Het enorme grote show je kamer topique - Deel 2
neuh..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou weten we het wel... je kan ook gewoon uit dit topic weggaan
Goed plan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef nikky het volgende:
Omdat als we dat met elk topic zouden doen PUB wel kunnen opheffen he.
dat dekbed heb ik ookquote:
feli!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef Rabrynil het volgende:
Woensdag zal ik even pics nemen, want ik ben vandaag jarig.
fietsen (toen ik nog street reed)quote:
die tribal op de onderste foto... hoe heb je die gemaakt? zelf erop geverft of een sticker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Close-up van erboven:
[afbeelding]
Stickersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die tribal op de onderste foto... hoe heb je die gemaakt? zelf erop geverft of een sticker?
Ik vond de mijne best opgeruimdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Teeering wat een rotzooi in jullie kamertjeszeker nooit van opruimen gehoord
jij bent er zo een?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben 16Als ik een pen nodig heb, graai ik die uit mijn borstvakje
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef Fokkedup het volgende:
Heb gister 2 bureau's voor mn verjaardag gekregenVorige was te klein, en dit staat gewoon mans
![]()
[afbeelding]
Meer zoiets:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij bent er zo een?
[afbeelding]
Alleen jammer dat je op glazen tafels/bureaus veel sneller vlekken en stof zietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:15 schreef Italo het volgende:
Zolderkamers blijven toch het meest sfeervol![]()
En glazen tafels![]()
heel mooi bureauquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzich valt het wel mee. Heb ook pas net 2 glazen bureau's, af en toe een vet vlekje maar ik heb er één waar het toetsenbord / muis op een aparte ramplank van alluminium ofzo zitten. Op je glasplaat flikker je dan je meuk neerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je op glazen tafels/bureaus veel sneller vlekken en stof ziet![]()
Waar zijn jouw foto's dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef -BoosBloempje- het volgende:
De meeste van jullie mogen wel eens opruimen
thanksquote:
Is héél duur.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef BObNL het volgende:
Ik moet een nieuw buro hebben . maar door die schuine muur mag die maar 50 cm uitsteken. Bijna niet te vinden. Wordt denk ik glas op maat laten maken .
Groovy! Zullen we eens een keertje een leuke film gaan kijken op die bank?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef BObNL het volgende:
Leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet een nieuw buro hebben . maar door die schuine muur mag die maar 50 cm uitsteken. Bijna niet te vinden. Wordt denk ik glas op maat laten maken .
ja weet het. die kleine mini bar heb ik ook op maat laten maken. Nouja dat opmaat maken kost niet zoveel. maar het glas was 120 euro per m2. En van mijn buro moet nog dikker en stuk groterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is héél duur.
Paar maanden geleden had ik een barblad nodig met dubbele waterkering (zo'n extra dikke rand aan beide kanten, waardoor een omgevallen biertje niet over de rand loopt), dit was al moeielijk, maar ik moest 'm ook nog eens 30 centimeter langer hebben dan de standaard maat.
Het zou me 900 euro gaan kosten ofzo
Haha gewoon ikea hoorquote:Groovy! Zullen we eens een keertje een leuke film gaan kijken op die bank?
dat barblad was dan nog niet eens glasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja weet het. die kleine mini bar heb ik ook op maat laten maken. Nouja dat opmaat maken kost niet zoveel. maar het glas was 120 euro per m2. En van mijn buro moet nog dikker en stuk groter![]()
Waterkering moet eigenlijk ook nog dan![]()
[..]
Haha gewoon ikea hoor![]()
die schoenen links naast dat heineken krat... Nike tiempo pro?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Dennis121 het volgende:
Mijn kamer is op het moment een heerlijk zooitje.
Zit even niet thuis, dus kan alleen de foto´s neergooien die op mn webspace staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike ja, geen idee verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die schoenen links naast dat heineken krat... Nike tiempo pro?![]()
verder: relaxte stoelen en uhm.. ja... voetenunits?
hmmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Nike ja, geen idee verder![]()
Ja die dingen ervoor zijn voetensteuen, is lekker. Alleen is er nu van 1 de bovenkant afgebroken en heb geen lasapparaat.
Yup.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Geqxon het volgende:
Holy, wat is dat voor huge ass bigtowerChieftec Dragon?
die magnetronquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Dennis121 het volgende:
Mijn kamer is op het moment een heerlijk zooitje.
Zit even niet thuis, dus kan alleen de foto´s neergooien die op mn webspace staan.
en die brievenbus, aan de zijkant van z'n nachtkastjequote:
Die brievenbus heb ik omgetoverd tot prullenbak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
en die brievenbus, aan de zijkant van z'n nachtkastje
Mooi plafond/lampencollectie trouwens![]()
Die heb ik ook, daar links onder:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Geqxon het volgende:
Holy, wat is dat voor huge ass bigtowerChieftec Dragon?
Ken het, ook net een laten installerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah echt zwaar relax, de zon staat hier op me kamer... de helft van me muur is raam....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ken het, ook net een laten installeren.
Zit nu in Barcelona, 30 graden, in het gekoelde internetcafequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef spenky het volgende:
[..]
zoals nu de zon hier staat... lekker koel...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:08 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Zit nu in Barcelona, 30 graden, in het gekoelde internetcafe.
vette vloerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
matchingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat kaartenrekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje late reactie, maar was dit topic ff aan het doorlezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is héél duur.
Paar maanden geleden had ik een barblad nodig met dubbele waterkering (zo'n extra dikke rand aan beide kanten, waardoor een omgevallen biertje niet over de rand loopt), dit was al moeielijk, maar ik moest 'm ook nog eens 30 centimeter langer hebben dan de standaard maat.
Het zou me 900 euro gaan kosten ofzo
kan idd, maar een plaatje bij formido of gamma heeft óf geen waterkering, of maar aan 1 kant waterkering (keukenblad, werkblad etc.).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef A.Powers het volgende:
[..]
beetje late reactie, maar was dit topic ff aan het doorlezen.
je kan ook gewoon ff plaatje halen bij de formido of gamma ofzo, 4 poten er onder en klaar![]()
heb ik hier ook en het werkt perfect![]()
je moet alleen ff zorgen dat het een goede plaat is die mooi glad is.
Ik heb zelf geen laptop maar veel mensen in mijn klas wel. Bij de ICT afdeling zie je ze ook wel veel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel mensen een laptop erbij hebben. Is dit voor school oid?
jaa gebruik hem voor school... en als ik ergens anders ga werken dan hebbik gewoon me eige programma's instellingen enzo... tog wifi erin zitten. en hij is sneller dan me desktopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel mensen een laptop erbij hebben. Is dit voor school oid?
Ben bezig met het kopen van een iBookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Die ik ga kopen is 775 euro.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
LolMaar als je er alleen op wilt surfen kun je toch ook een el-cheapo notebook kopen voor 700 euro right
Okay als je me nu niet direct die link geef zet ik een mes op je keelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Die ik ga kopen is 775 euro.
12¨ iBook met voldoende mogelijkheden, portable gemak en vlot genoeg.
ander mans spullenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Leuk joh, patsen met andermans spullen...
www.tweedehandsmac.nlquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay als je me nu niet direct die link geef zet ik een mes op je keel
Wie heeft er nou 3 laptopsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
hoe moet ik bewijzen dat t hier om MIJN Spullen gaat?
Tuurlijk, tegenwoordig is 1024 bijna standaard. Ik zou echt niet kunnen werken met 512quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef junkiesietze het volgende:
PC3200 ram, in een laptop 512 is genoeg daarvoor
Ze zijn wel aan de grote kantquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Geqxon het volgende:
A okayIk zie aan je taalgebruik dat je MBO ICT-Beheer gaat doen?
Geld voor een nieuwe bank was er duidelijk niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:33 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Zo zit ik beneden...
Ik doe ook MBO ICT-Beheer, vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:20 schreef blackmage het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat doet pijn.
nee sorry, maar het is wel leuk mensen pesten de dyslexie?
Beetje late reactie misschien, maar toch. Ik vind het een vette kamer! Mooie kleurencombinaties allemaal! Chapeau voor ijsmeisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wie heeft er nou 3 laptops
[..]
Tuurlijk, tegenwoordig is 1024 bijna standaard. Ik zou echt niet kunnen werken met 512
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zus
Ja zeg dat dan, dit is exact wat ik horen wouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zus
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef spenky het volgende:
[..]
zoals nu de zon hier staat... lekker koel...
hej mooi 'audio/videomeubel' (quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:42 schreef spenky het volgende:
mijn kamer:
[afbeelding]
Tv radio xbox enzo
[afbeelding]
me bed
[afbeelding]
me computer meuk
IKEAquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:37 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
hej mooi 'audio/videomeubel' () en bureau! Waar heb je die gekocht? Zoek al heel lang precies zoiets!
![]()
mooi displayquote:
Die ´shit´ op roomtemperatuur na staat ook op mijn afstandsbedieningquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef spenky het volgende:
[..]
mooi display
ik heb die shit op me afstands bediening staan... maar niet zo met de lokale temp.... maar flex issut wel
Je mag je plafond wel eens wittenquote:
Ja das een heel verhaal waarom het er allemaal nog zo bij hangt enzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je mag je plafond wel eens witten
Goed dat de TT is aangepast trouwens
die heb ik ook!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga denk ik een enorme scarface poster ophangen (zwart-wit), ik laat wel horen wanneer hij er hangt
Daarnaast ga ik wss ook zwart klik-laminaat plaatsen, ik hou wel van dat eind jaren 90 design, veel zwart-wit contrast, weinig kleuren
mijn kamers ook dus ga ik zo wel ff fotows maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn kamer is een rommel, dus die laat ik nog maar even niet zien.
Muzikaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:28 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img103.imageshack.us/img103/1666/00000507tx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img103.imageshack.us/img103/2236/kamer0017kr.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img103.imageshack.us/img103/8532/kamer0029vp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img103.imageshack.us/img103/1629/kamer0030kw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img103.imageshack.us/img103/5567/kamer0048hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat is mijn zooi
djembequote:
whatever. Dan stond het bij Feedback in Rotterdam verkeerdquote:
das ook matig als je er daar 1 koopt. deze komt gewoon uit ghana. kost minder klinkt beter is mooier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
whatever. Dan stond het bij Feedback in Rotterdam verkeerd
Wel een heel leuk instrument
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef A.Powers het volgende:
nu nog ff me kamer aan het verbouwen, over een weekje post ik het resultaat wel ff
Wat grappig dat je dat ook nu doetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:30 schreef Bot13 het volgende:
Tvp eventjesWant ik ben momenteel m'n kamer aan het verbouwen, over een weekje denk ik dattie af is, we zien wel
Maar dan laat ik het resultaat wel ff zien, ik heb helaas geen 'voor' foto
Mijne komt uit Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das ook matig als je er daar 1 koopt. deze komt gewoon uit ghana. kost minder klinkt beter is mooier.
ik heb toevallig wel 3 computer op me kamer staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat zijn geen 3 computers, dat zijn vaak gewoon 3 computerschermen.
Die van mij wordt echt niet alleen zwart wit....heb al groene en gele wanden en d'r komen ook heel kleurrijke posters aan de wanden (van Salvador Dalíquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Het valt me echt op dat de meeste kamers die ik hier zie zo weinig kleur hebben. Niet echt creatief.
Nou ik heb dus mijn normale computer om spellen op te spelen. Daar hang 1 normale 19" monitor aan. Vervolgens nog 1 extra scherm, dat gedraaid is, zodat ik gemakkelijk boeken en stripverhalen kan lezen. Daarnaast heb ik nog een laptop die zo nu en dan op de tafel staat zodat ik naast het spelen van een game een walkthrough open kan hebben staan. Maar deze laptop gebruik ik eigenlijk alleen maar voor schoolquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef Imberr het volgende:
3 computerschermen dan![]()
waarom?! waar is dat voor nodig?
mooi schermpje aan de muurquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mooi schermpje aan de muur
Mijn ouders hebben zo'n lcd tv gekocht, maar ik vind ze nog iets te duur voor op mn kamer![]()
* Casparovvv zag een tijdje terug wel een breedbeeld tv+meubel in de koopjeskelder bij correct: 200 euro
Wij ook zo iets, 42 inch ( =106,7 cmquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:47 schreef iDex het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze is in de woonkamer
1,06 meter![]()
wat is er mis met alt+tab?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik heb dus mijn normale computer om spellen op te spelen. Daar hang 1 normale 19" monitor aan. Vervolgens nog 1 extra scherm, dat gedraaid is, zodat ik gemakkelijk boeken en stripverhalen kan lezen. Daarnaast heb ik nog een laptop die zo nu en dan op de tafel staat zodat ik naast het spelen van een game een walkthrough open kan hebben staan. Maar deze laptop gebruik ik eigenlijk alleen maar voor school
Dan koop je toch een CRT? LCD zuigt bigtimequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mooi schermpje aan de muur
Mijn ouders hebben zo'n lcd tv gekocht, maar ik vind ze nog iets te duur voor op mn kamer![]()
* Casparovvv zag een tijdje terug wel een breedbeeld tv+meubel in de koopjeskelder bij correct: 200 euro
Wat kost dat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan koop je toch een CRT? LCD zuigt bigtime
zeg dan gelijk projectietvquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
CRT = Een tv met zo'n joekel van een kast erachter
ik zei toch ook al dat ik een breedbeeld wilde kopen op mn kamerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Nee oet, ik bedoel gewoon een breedbeeld tv
damn ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:34 schreef Bot13 het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig dat je dat ook nu doet
Hier even een schetsje die ik heb gemaakt van hoe m'n kamer er ongeveer uit komt te zien.
[afbeelding]Ik hoop dat het gaat lukken!
Wow kicken zeg, snowboard aan je muur!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Mooie ouwe Spice Girls Cd, Hitzone 1 cd uit mn jonge jaren
[afbeelding]
[afbeelding]
Vogeltje
[afbeelding]
[afbeelding]
Muzikale hoek![]()
mijn snowboard hangt ook aan mn muur mar meer ivm ruimtegebrekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:05 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wow kicken zeg, snowboard aan je muur!!
*Ideen krijgt.
nou dat valt tegenquote:
wat een tering zooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:55 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Letterlijk 1/10 van mijn collectieSociaal leven
![]()
[afbeelding]
Zei het toch
tuurlijk gaat het primaquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een kamer van 15m2, met een bed, 2 kledingkasten, een kast vol hifispul, een bureau van 1.40m bij 1m, 2 feateuls (typo), een forse bureaustoel, 2 volle boekenkasten, een laag kastje vol met spullen, en 2 ladenblokken.
Gaat prima, kijk maar in dit topic voor pics
Ik vind een eenpersoonsbed ook veel prettigerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:37 schreef saaw het volgende:
wat een hoop mensen met 1persoonsbedden
ik ben zo gelukkig met mijn grote bed
serieus?ik ben vrij klein [1.65 ofzo] maar vind een tweer-persoonsbed echt heeerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik vind een eenpersoonsbed ook veel prettiger.
i agree!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
serieus?ik ben vrij klein [1.65 ofzo] maar vind een tweer-persoonsbed echt heeerlijkkan lekker overdwars liggen enzo
zijn die planten nou wat ik denk dat ze zijn ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:15 schreef Mute_Me het volgende:
mn kamer veranderd, dus post weer wat foto's. spreekt voor zich wat wat is denk ik
[afbeelding]
ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef A.Powers het volgende:
[..]
zijn die planten nou wat ik denk dat ze zijn ?
of lijken ze er alleen erg op ?![]()
wietboom?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef A.Powers het volgende:
[..]
zijn die planten nou wat ik denk dat ze zijn ?
of lijken ze er alleen erg op ?![]()
ik heb nu ik op kamers woon ook een tweepersoonsbed en dat vind ik toch echt veel relaxter dan een eenpersoonsbed hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:37 schreef saaw het volgende:
wat een hoop mensen met 1persoonsbedden
ik ben zo gelukkig met mijn grote bed
Lukt makkelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nou dat valt tegen
er even vanuitgaand dat dat een studentenkamer zal zijn moet er een bed en kledingkast in, maar ook buro + kast met schoolspullen, en afhankelijk van de GR misschien zelfs een bank/stoel en tv
word aardig vol denk ik
kan ik ook in mn enkelpersoons-bed..quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
serieus?ik ben vrij klein [1.65 ofzo] maar vind een tweer-persoonsbed echt heeerlijkkan lekker overdwars liggen enzo
Damn, welk bureau is dat en waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heb ik ook, daar links onder:
[afbeelding]
ik heb de matrix versie trouwens, geen dragon
whehe heel leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef saaw het volgende:
ff fototjes gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
euhquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:25 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
whehe heel leuk.
HEb je ook iets zonder kleur?![]()
![]()
Damn, wat een leuke en vrolijke kamer!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef saaw het volgende:
ff fototjes gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen balkonquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef saaw het volgende:
ff fototjes gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat voor een verlichting gebruik je daar?quote:
ik ben geen hippie hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef Stretto het volgende:
saaw: Als jij geen hippie bent dan eet ik mijn lul op............![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:50 schreef renz0r het volgende:
Vlag
[afbeelding]
Gamehoek in Actie
[afbeelding]
Bed
[afbeelding]
Chillhoek
[afbeelding]
Aanzicht kamer vanaf deur
[afbeelding]
Computerhoek
[afbeelding]
De deur
[afbeelding]
Mijn dvds
[afbeelding]
Games, cds, koelkastje, boeken en overige.
[afbeelding]
Just my 2 cents
die is veel leuker!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
Of zal ik toch voor deze stoel gaan:
[afbeelding]
* Casparovvv houd van designquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik ben alleen wel bang dat ik armsteunen mis![]()
Mja ik moet toch wachten op mijn loonstrookje
zoiets staat bij ons in de gang, zitten lekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
Of zal ik toch voor deze stoel gaan:
[afbeelding]
hee wat voor lampen heb je daar? (die blauwe en rode daarachter). Is dat idd Neon of wat anders?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef BObNL het volgende:
Leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die stoel is briljantquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef saaw het volgende:
ff fototjes gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, als je niet al je geld aan kleding, uitgaan en stappen uitgeeft (zoals gemiddelde breezah hier), kun je een hoop leuke dingen doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:45 schreef -Beer- het volgende:
Wat hebben veel van jullie een hoop dure spullen, complete home cinema sets enzo![]()
ik vind em echt gaaf zo hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef saaw het volgende:
ik wil mijn kamer veranderen maar weet nog niet wathou jullie op de hoogte ofcourse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |