quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef A.Powers het volgende:
nu nog ff me kamer aan het verbouwen, over een weekje post ik het resultaat wel ff
Wat grappig dat je dat ook nu doetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:30 schreef Bot13 het volgende:
Tvp eventjesWant ik ben momenteel m'n kamer aan het verbouwen, over een weekje denk ik dattie af is, we zien wel
Maar dan laat ik het resultaat wel ff zien, ik heb helaas geen 'voor' foto
Mijne komt uit Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das ook matig als je er daar 1 koopt. deze komt gewoon uit ghana. kost minder klinkt beter is mooier.
ik heb toevallig wel 3 computer op me kamer staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Dat zijn geen 3 computers, dat zijn vaak gewoon 3 computerschermen.
Die van mij wordt echt niet alleen zwart wit....heb al groene en gele wanden en d'r komen ook heel kleurrijke posters aan de wanden (van Salvador Dalíquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Het valt me echt op dat de meeste kamers die ik hier zie zo weinig kleur hebben. Niet echt creatief.
Nou ik heb dus mijn normale computer om spellen op te spelen. Daar hang 1 normale 19" monitor aan. Vervolgens nog 1 extra scherm, dat gedraaid is, zodat ik gemakkelijk boeken en stripverhalen kan lezen. Daarnaast heb ik nog een laptop die zo nu en dan op de tafel staat zodat ik naast het spelen van een game een walkthrough open kan hebben staan. Maar deze laptop gebruik ik eigenlijk alleen maar voor schoolquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef Imberr het volgende:
3 computerschermen dan![]()
waarom?! waar is dat voor nodig?
mooi schermpje aan de muurquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mooi schermpje aan de muur
Mijn ouders hebben zo'n lcd tv gekocht, maar ik vind ze nog iets te duur voor op mn kamer![]()
* Casparovvv zag een tijdje terug wel een breedbeeld tv+meubel in de koopjeskelder bij correct: 200 euro
Wij ook zo iets, 42 inch ( =106,7 cmquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:47 schreef iDex het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze is in de woonkamer
1,06 meter![]()
wat is er mis met alt+tab?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik heb dus mijn normale computer om spellen op te spelen. Daar hang 1 normale 19" monitor aan. Vervolgens nog 1 extra scherm, dat gedraaid is, zodat ik gemakkelijk boeken en stripverhalen kan lezen. Daarnaast heb ik nog een laptop die zo nu en dan op de tafel staat zodat ik naast het spelen van een game een walkthrough open kan hebben staan. Maar deze laptop gebruik ik eigenlijk alleen maar voor school
Dan koop je toch een CRT? LCD zuigt bigtimequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mooi schermpje aan de muur
Mijn ouders hebben zo'n lcd tv gekocht, maar ik vind ze nog iets te duur voor op mn kamer![]()
* Casparovvv zag een tijdje terug wel een breedbeeld tv+meubel in de koopjeskelder bij correct: 200 euro
Wat kost dat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan koop je toch een CRT? LCD zuigt bigtime
zeg dan gelijk projectietvquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
CRT = Een tv met zo'n joekel van een kast erachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |