die tribal op de onderste foto... hoe heb je die gemaakt? zelf erop geverft of een sticker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Close-up van erboven:
[afbeelding]
Stickersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die tribal op de onderste foto... hoe heb je die gemaakt? zelf erop geverft of een sticker?
Ik vond de mijne best opgeruimdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Teeering wat een rotzooi in jullie kamertjeszeker nooit van opruimen gehoord
jij bent er zo een?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben 16Als ik een pen nodig heb, graai ik die uit mijn borstvakje
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef Fokkedup het volgende:
Heb gister 2 bureau's voor mn verjaardag gekregenVorige was te klein, en dit staat gewoon mans
![]()
[afbeelding]
Meer zoiets:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij bent er zo een?
[afbeelding]
Alleen jammer dat je op glazen tafels/bureaus veel sneller vlekken en stof zietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:15 schreef Italo het volgende:
Zolderkamers blijven toch het meest sfeervol![]()
En glazen tafels![]()
heel mooi bureauquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzich valt het wel mee. Heb ook pas net 2 glazen bureau's, af en toe een vet vlekje maar ik heb er één waar het toetsenbord / muis op een aparte ramplank van alluminium ofzo zitten. Op je glasplaat flikker je dan je meuk neerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je op glazen tafels/bureaus veel sneller vlekken en stof ziet![]()
Waar zijn jouw foto's dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef -BoosBloempje- het volgende:
De meeste van jullie mogen wel eens opruimen
thanksquote:
Is héél duur.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef BObNL het volgende:
Ik moet een nieuw buro hebben . maar door die schuine muur mag die maar 50 cm uitsteken. Bijna niet te vinden. Wordt denk ik glas op maat laten maken .
Groovy! Zullen we eens een keertje een leuke film gaan kijken op die bank?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef BObNL het volgende:
Leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet een nieuw buro hebben . maar door die schuine muur mag die maar 50 cm uitsteken. Bijna niet te vinden. Wordt denk ik glas op maat laten maken .
ja weet het. die kleine mini bar heb ik ook op maat laten maken. Nouja dat opmaat maken kost niet zoveel. maar het glas was 120 euro per m2. En van mijn buro moet nog dikker en stuk groterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is héél duur.
Paar maanden geleden had ik een barblad nodig met dubbele waterkering (zo'n extra dikke rand aan beide kanten, waardoor een omgevallen biertje niet over de rand loopt), dit was al moeielijk, maar ik moest 'm ook nog eens 30 centimeter langer hebben dan de standaard maat.
Het zou me 900 euro gaan kosten ofzo
Haha gewoon ikea hoorquote:Groovy! Zullen we eens een keertje een leuke film gaan kijken op die bank?
dat barblad was dan nog niet eens glasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja weet het. die kleine mini bar heb ik ook op maat laten maken. Nouja dat opmaat maken kost niet zoveel. maar het glas was 120 euro per m2. En van mijn buro moet nog dikker en stuk groter![]()
Waterkering moet eigenlijk ook nog dan![]()
[..]
Haha gewoon ikea hoor![]()
die schoenen links naast dat heineken krat... Nike tiempo pro?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Dennis121 het volgende:
Mijn kamer is op het moment een heerlijk zooitje.
Zit even niet thuis, dus kan alleen de foto´s neergooien die op mn webspace staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike ja, geen idee verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die schoenen links naast dat heineken krat... Nike tiempo pro?![]()
verder: relaxte stoelen en uhm.. ja... voetenunits?
hmmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Nike ja, geen idee verder![]()
Ja die dingen ervoor zijn voetensteuen, is lekker. Alleen is er nu van 1 de bovenkant afgebroken en heb geen lasapparaat.
Yup.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Geqxon het volgende:
Holy, wat is dat voor huge ass bigtowerChieftec Dragon?
die magnetronquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Dennis121 het volgende:
Mijn kamer is op het moment een heerlijk zooitje.
Zit even niet thuis, dus kan alleen de foto´s neergooien die op mn webspace staan.
en die brievenbus, aan de zijkant van z'n nachtkastjequote:
Die brievenbus heb ik omgetoverd tot prullenbak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
en die brievenbus, aan de zijkant van z'n nachtkastje
Mooi plafond/lampencollectie trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |