die is veel leuker!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
Of zal ik toch voor deze stoel gaan:
[afbeelding]
* Casparovvv houd van designquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik ben alleen wel bang dat ik armsteunen mis![]()
Mja ik moet toch wachten op mijn loonstrookje
zoiets staat bij ons in de gang, zitten lekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
Of zal ik toch voor deze stoel gaan:
[afbeelding]
hee wat voor lampen heb je daar? (die blauwe en rode daarachter). Is dat idd Neon of wat anders?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef BObNL het volgende:
Leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet een nieuw buro hebben . maar door die schuine muur mag die maar 50 cm uitsteken. Bijna niet te vinden. Wordt denk ik glas op maat laten maken .
Die stoel is briljantquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:36 schreef saaw het volgende:
ff fototjes gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, als je niet al je geld aan kleding, uitgaan en stappen uitgeeft (zoals gemiddelde breezah hier), kun je een hoop leuke dingen doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:45 schreef -Beer- het volgende:
Wat hebben veel van jullie een hoop dure spullen, complete home cinema sets enzo![]()
ik vind em echt gaaf zo hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef saaw het volgende:
ik wil mijn kamer veranderen maar weet nog niet wathou jullie op de hoogte ofcourse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |