Die ik ga kopen is 775 euro.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
LolMaar als je er alleen op wilt surfen kun je toch ook een el-cheapo notebook kopen voor 700 euro right
Okay als je me nu niet direct die link geef zet ik een mes op je keelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Die ik ga kopen is 775 euro.
12¨ iBook met voldoende mogelijkheden, portable gemak en vlot genoeg.
ander mans spullenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Leuk joh, patsen met andermans spullen...
www.tweedehandsmac.nlquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay als je me nu niet direct die link geef zet ik een mes op je keel
Wie heeft er nou 3 laptopsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
hoe moet ik bewijzen dat t hier om MIJN Spullen gaat?
Tuurlijk, tegenwoordig is 1024 bijna standaard. Ik zou echt niet kunnen werken met 512quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef junkiesietze het volgende:
PC3200 ram, in een laptop 512 is genoeg daarvoor
Ze zijn wel aan de grote kantquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Geqxon het volgende:
A okayIk zie aan je taalgebruik dat je MBO ICT-Beheer gaat doen?
Geld voor een nieuwe bank was er duidelijk niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:33 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Zo zit ik beneden...
Ik doe ook MBO ICT-Beheer, vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:20 schreef blackmage het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat doet pijn.
nee sorry, maar het is wel leuk mensen pesten de dyslexie?
Beetje late reactie misschien, maar toch. Ik vind het een vette kamer! Mooie kleurencombinaties allemaal! Chapeau voor ijsmeisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wie heeft er nou 3 laptops
[..]
Tuurlijk, tegenwoordig is 1024 bijna standaard. Ik zou echt niet kunnen werken met 512
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zus
Ja zeg dat dan, dit is exact wat ik horen wouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |