Die heb ik ook, daar links onder:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Geqxon het volgende:
Holy, wat is dat voor huge ass bigtowerChieftec Dragon?
Ken het, ook net een laten installerenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah echt zwaar relax, de zon staat hier op me kamer... de helft van me muur is raam....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ken het, ook net een laten installeren.
Zit nu in Barcelona, 30 graden, in het gekoelde internetcafequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef spenky het volgende:
[..]
zoals nu de zon hier staat... lekker koel...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:08 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Zit nu in Barcelona, 30 graden, in het gekoelde internetcafe.
vette vloerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
matchingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat kaartenrekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje late reactie, maar was dit topic ff aan het doorlezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Is héél duur.
Paar maanden geleden had ik een barblad nodig met dubbele waterkering (zo'n extra dikke rand aan beide kanten, waardoor een omgevallen biertje niet over de rand loopt), dit was al moeielijk, maar ik moest 'm ook nog eens 30 centimeter langer hebben dan de standaard maat.
Het zou me 900 euro gaan kosten ofzo
kan idd, maar een plaatje bij formido of gamma heeft óf geen waterkering, of maar aan 1 kant waterkering (keukenblad, werkblad etc.).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef A.Powers het volgende:
[..]
beetje late reactie, maar was dit topic ff aan het doorlezen.
je kan ook gewoon ff plaatje halen bij de formido of gamma ofzo, 4 poten er onder en klaar![]()
heb ik hier ook en het werkt perfect![]()
je moet alleen ff zorgen dat het een goede plaat is die mooi glad is.
Ik heb zelf geen laptop maar veel mensen in mijn klas wel. Bij de ICT afdeling zie je ze ook wel veel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel mensen een laptop erbij hebben. Is dit voor school oid?
jaa gebruik hem voor school... en als ik ergens anders ga werken dan hebbik gewoon me eige programma's instellingen enzo... tog wifi erin zitten. en hij is sneller dan me desktopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel mensen een laptop erbij hebben. Is dit voor school oid?
Ben bezig met het kopen van een iBookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Geqxon het volgende:
Die ik ga kopen is 775 euro.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
LolMaar als je er alleen op wilt surfen kun je toch ook een el-cheapo notebook kopen voor 700 euro right
Okay als je me nu niet direct die link geef zet ik een mes op je keelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Die ik ga kopen is 775 euro.
12¨ iBook met voldoende mogelijkheden, portable gemak en vlot genoeg.
ander mans spullenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Leuk joh, patsen met andermans spullen...
www.tweedehandsmac.nlquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay als je me nu niet direct die link geef zet ik een mes op je keel
Wie heeft er nou 3 laptopsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
hoe moet ik bewijzen dat t hier om MIJN Spullen gaat?
Tuurlijk, tegenwoordig is 1024 bijna standaard. Ik zou echt niet kunnen werken met 512quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef junkiesietze het volgende:
PC3200 ram, in een laptop 512 is genoeg daarvoor
Ze zijn wel aan de grote kantquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Geqxon het volgende:
A okayIk zie aan je taalgebruik dat je MBO ICT-Beheer gaat doen?
Geld voor een nieuwe bank was er duidelijk niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:33 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Zo zit ik beneden...
Ik doe ook MBO ICT-Beheer, vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:20 schreef blackmage het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat doet pijn.
nee sorry, maar het is wel leuk mensen pesten de dyslexie?
Beetje late reactie misschien, maar toch. Ik vind het een vette kamer! Mooie kleurencombinaties allemaal! Chapeau voor ijsmeisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kamer.
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wie heeft er nou 3 laptops
[..]
Tuurlijk, tegenwoordig is 1024 bijna standaard. Ik zou echt niet kunnen werken met 512
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ander mans spullen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zus
Ja zeg dat dan, dit is exact wat ik horen wouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nou, wij.. een van me moeder, een van me zus die ze nodig heeft voor school, en de oude van me zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |