neej de Plumm bar!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
De gam slowchat, waar kwaliteit hoogtij viert!
Ik cola maar we moeten in de nerd sfeer blijven heh :[wquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef mordradead het volgende:
stoer hoor, ik heb hier dubbel fris... dat smaakt mij prima
jammer douwe, het was leuk geprobeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef mordradead het volgende:
damn, daar gaat de topictitel
Door jou avatar ligt et niet aan jou, en door tomasso's avatar ook niet! De TT is nog goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef rockstah het volgende:
Hij staat er nog hoor
Het ligt niet aan mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door jou avatar ligt et niet aan jou, en door tomasso's avatar ook niet! De TT is nog goed![]()
Neej man, en al helemaal niet met een PSPquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
vast wel, met z'n philips longlife batterijen maar natuurlijk niet powerlife
Dat haalt niet weg dat er een slechte accu in zitquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
daar kun je ook niet doorgaans normale batterijen in stoppen he
Batterijen ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef mordradead het volgende:
accu's zijn te vervangen
Philipsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
vast wel, met z'n philips longlife batterijen maar natuurlijk niet powerlife
daar ga je dood aan heb ik gehoort.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die handheld vreet gewoon te veel stroom,
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Iedereen weet toch dat kwaliteits post uit meer dan 1 zin bestaat?
dus gewoon een hele alinea met woorden die niemand begrijpt maar toch indrukwekkend staan zoals :
Banaramaosama enzo.
maargoed ik probeer dus even een alinea te maken helemaal vol zodat het indrukwekkend staat
Overgens wil ik GaymanNL feliciteren met zijn verjaardag, ik hoop voor hem dat het zijn laatste leukste verjaardag ooit is.
heb je nog wat moois gekregen gaymannl?
Zoals jij in de topictitel hebt kunnen lezen zie jij dat er het woord posters staat, dit is het mv van poster... een poster is in dit geval een geregistreerde fok user die in deze slowchat post, voor de duidelijkheid. Het gaat hier dus niet om posts! overigens vind ik dat andere zeer redelijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Iedereen weet toch dat kwaliteits post uit meer dan 1 zin bestaat?
dus gewoon een hele alinea met woorden die niemand begrijpt maar toch indrukwekkend staan zoals :
Banaramaosama enzo.
maargoed ik probeer dus even een alinea te maken helemaal vol zodat het indrukwekkend staat
Overgens wil ik GaymanNL feliciteren met zijn verjaardag, ik hoop voor hem dat het zijn laatste leukste verjaardag ooit is.
heb je nog wat moois gekregen gaymannl?
Kijk nu discussieren we op niveau, dus deze post is t.a.v. Mordradeadquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zoals jij in de topictitel hebt kunnen lezen zie jij dat er het woord posters staat, dit is het mv van poster... een poster is in dit geval een geregistreerde fok user die in deze slowchat post, voor de duidelijkheid. Het gaat hier dus niet om posts! overigens vind ik dat andere zeer redelijk
Ik moest ff lachen toen ik jou posts net zag in deze slowchat, die hele TT klopt weer niks vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef capibar het volgende:
[..]
daar ga je dood aan heb ik gehoort.
hahahahahahahahhaha
hehehehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie aan deze post dat de correctheid bij jou snel te vinden is, mijns inziens is dit een goede zaak. Naast de manieren die jij opnoemt zijn er uiteraard nog andere mogelijkheden om posters op te hangen, je zou bijvoorbeeld ook een stuk touw met een knoop erin kunnen nemen en een stevige tak aan een boom.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kijk nu discussieren we op niveau, dus deze post is t.a.v. Mordradead
Een poster is overgens ook iets dat je aan de muur hangt om je kamer wat geiniger te maken.
Dit bevestig je met cellotape a.k.a. Plakband of van dat speciaale spul dat op kauwgum lijkt maar het niet is.
Je zou ook evt bij de expo een speciaale poster houder kopen, dan zit er onder een stuk plastic en boven dan kan je het aan een spijker hangen en komt er dus geen plakband op je poster.
Die ingewikkelde antwoorden op de door ons opgestelde discussie in deze chat op dit forum, staan mij niet zo veel aan, het bevat te veel informatie om te verwezelijk, informatie in één post waar je makkelijk drie posts over kunt doen, om zo je postcount op te krikken, wat jij Capibarquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zie aan deze post dat de correctheid bij jou snel te vinden is, mijns inziens is dit een goede zaak. Naast de manieren die jij opnoemt zijn er uiteraard nog andere mogelijkheden om posters op te hangen, je zou bijvoorbeeld ook een stuk touw met een knoop erin kunnen nemen en een stevige tak aan een boom.
JADATHEBBIKGEDAANJAJAJAJJAJAJJAJA!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef RaymanNL het volgende:
Overigens horen alle slowchatters minstens één post te doen in de topic vol feest vreugde:
Rayman is jarig!!!
Goedzo jonge! Heb je goed gedaan! Je geeft deze TT waarde!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef capibar het volgende:
[..]
JADATHEBBIKGEDAANJAJAJAJJAJAJJAJA!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgaande op deze post trek ik de conclusie dat de posts die van jou hand komen van lage kwaliteit zijn, bij deze vraag ik jou dan ook vriendelijk om je uit deze slowchat te verwijderen of posts van een betere kwaliteit te producren, vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Krijg nu tieten. Het niveau stijgt.
bierquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
Afgaande op deze post trek ik de conclusie dat de posts die van jou hand komen van lage kwaliteit zijn, bij deze vraag ik jou dan ook vriendelijk om je uit deze slowchat te verwijderen of posts van een betere kwaliteit te producren, vriendelijk bedankt.
De plaatjes die u post duiden duidelijk op een koffie kopje, mag ik u aanraden een goed glas te kopen voor bier want bier drinken uit een beker is niet normaal.quote:
uit een flesje zuipte minder, wil ik een half flesje naar binnen gooien, begint hij helemaal te schuimen, dus moet je een soort ontluchtingsgaatje vrijhouden bij het drinkgedeeltequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef mordradead het volgende:
Weet je wat raar is, je geeft mensen een biertje wat in een flesje zit wat gefrabiceerd is in het materiaal glas en dan willen ze nog een extra glas ook terwijl het dus feitelijk al in glas zit.
ik heb geen warezquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De plaatjes die u post duiden duidelijk op een koffie kopje, mag ik u aanraden een goed glas te kopen voor bier want bier drinken uit een beker is niet normaal.
Overgens wil ik u er op wijzen dat er een geniaale demo te downloaden is bij games.fok.nl genaamt : Scooter war3z.
De pixels spuiten van je scherm af en lijkt me een erg geniaal spel voor om te dowloaden dan heb je tussen al je warez : scooter War3z
De enige post tot nu toe met daadwerkelijke inhoud. Bier is en blijft de belangrijkste onderwerp van de slowchat. Jammer, dat iedereen zogenaamd op hoog niveau post maar de ware functie mist van de slowchat, namelijk: slowchatten over daadwerkelijke onderwerpen met enig betekenis.quote:
20 euro maarquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:16 schreef rockstah het volgende:
Mijn xbox is zojuist opgehaald...
....................
.....................
* Snuift als troost de heerlijk knapperige lucht van zijn verse 20 euro briefje naar binnen
Ik vind het wel uiterst vriendelijk van u dat u er een spel in heeft laten zitten voor die aardige mensen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:16 schreef rockstah het volgende:
Mijn xbox is zojuist opgehaald...
....................
.....................
* Snuift als troost de heerlijk knapperige lucht van zijn verse 20 euro briefjes naar binnen
Omdat get gewoon grappig is als het anderen overkomt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef RaymanNL het volgende:
WAAROM BLIJFT EEN DOWNLOAF BIJ FUCKING 97.3% STEKEN![]()
Tuurlijk wequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef mordradead het volgende:
omdat je niet mag downloaden
Nu moet ik naar de BIOSquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef mordradead het volgende:
pr0n op je vaders 19" scherm is geen succes
Die nu moe t ik naar de bios betekend natuurlijk niet direct dat ik een film aan het downen was hehquote:
betekentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die nu moe t ik naar de bios betekend natuurlijk niet direct dat ik een film aan het downen was heh![]()
JA!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef mordradead het volgende:
heheheh
Ik ga vanmiddag met een maat (quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef mordradead het volgende:
laten we even iets kwalitatiefs posten
ga je nog iets boeiends doen vandaag rayman?
Ik kan niet wachten op Johnny Deps Michael Jackson imitatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met een maat () van me naar Zwolle om daar met die gene geld uit te geven. Ik hoop ook dat ik iemand vind, die vanavond met mij naar Charly and the Chocolate Factory gaat
Verder moet ik nog wat zeer algemene dingen doen als: Afwassen, eten, douchen etc.
nee, ik heb wel een paar teasers gezien en de making of, verder heeft thomper me gistermiddag bestormt met geniale willy wonka quotes uit de filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef mordradead het volgende:
hehe heb je de preview gezien? geniaal..
heb je het boek 'vroegah' ook gelezen?
laatste poging:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef mordradead het volgende:
toe maar weer kerel!
ik ga nu trouwens even met mn pa naar de praxis!
Janny was het toch? D-)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben al naar Charlie and the chocolate factory geweest. Fucking hell, ben zowat naar elke film geweest met mijn Pathe Unlimited pas.![]()
hoezo kansloos?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
laatste poging:
[centraal] WIe wil er vanavond met mij naar de Bioscoop![]()
Gelukkig alleen op die pas.quote:
Zou 'ie een Fok!babe aan de lijn slaan?quote:
omgquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
laatste poging:
[centraal] WIe wil er vanavond met mij naar de Bioscoop![]()
Gamedemon, je verpest dit topic. Nu zit het niet meer vol met kwaliteitspostersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Gamedemon het volgende:
RaymanNL heeft harry potter 3 orgineel gekocht voor de gaycube en gaat em nu ruilen
wie koopt er dan ook dat soort kutspellen
En probeer Miss_blue anders voor de bioscoop, das een vrouwelijke nerd
ben net wakker man, moet nog even op gang komen, verwacht straks weer kwaliteit postsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gamedemon, je verpest dit topic. Nu zit het niet meer vol met kwaliteitsposters![]()
![]()
Van jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben net wakker man, moet nog even op gang komen, verwacht straks weer kwaliteit posts
Ja posts waarin ik uitleg dat Feyenoord maar een kut club is enzo en de redenering waarom ze zo kut zijnquote:
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als Fok!Blockquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja posts waarin ik uitleg dat Feyenoord maar een kut club is enzo en de redenering waarom ze zo kut zijn
Je doet je best maar, zijn posts zie ik dan nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
dan quote ik gd's post wel
quote:
ik snap die hele hype rond tarantino zoiezo niet ,ik vond pulp fiction maar niks, die film ging nergens over, reservoir dogs was wel cool, jackie brown ging wel, niet echt heel bijzonder.quote:
Pulp Fiction vond ik juist de beste, het heeft gewoon alles, de andere wat minder. Vooral Kill Bill vond ik aardig maar niet het niveau van Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik snap die hele hype rond tarantino zoiezo niet ,ik vond pulp fiction maar niks, die film ging nergens over, reservoir dogs was wel cool, jackie brown ging wel, niet echt heel bijzonder.
en kill bill 1 en 2 waren meer van die sit back and relax films
Jazekeer, waarde heer M. Dead. Doch, S. Miyamoto heeft ook andere kwaliteiten, zoals de banjo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
Dat komt omdat deheer Q. Tarantino zwaar word overgewaardeerd, mijn favourite filmmmaker is en blijft toch deheer W. Disney, je kan zeggen wat je wil maar de films hebben een diepe betekenis en de verhalen zijn sterker dan in die van Mario games.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
Dat komt omdat deheer Q. Tarantino zwaar word overgewaardeerd, mijn favourite filmmmaker is en blijft toch deheer W. Disney Uwe Boll, je kan zeggen wat je wil maar de films hebben een diepe betekenis en de verhalen zijn sterker dan in die van Mario games.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
tsss zijn jullie gezellig gaan slowchatten zonder mij![]()
zin om vanavond naar de bios te gaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
tsss zijn jullie gezellig gaan slowchatten zonder mij![]()
Bewaar logs en publiceer zequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk, een "model" uit Amsterdam voegt mij toe op msn, om me vervolgens te vertellen over haar sexuele escepades.
Jenny zegt:
ik had een keer alle gaten tegelijk gevuld
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk, een "model" uit Amsterdam voegt mij toe op msn, om me vervolgens te vertellen over haar sexuele escepades.
Jenny zegt:
ik had een keer alle gaten tegelijk gevuld
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.![]()
Bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
Oud,quote:
Dat vond ik nog het leukste uit dat hele stomme msn gesprekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:19 schreef Tomasso het volgende:
Ik maak reclame voor mijn onderschrift
Ik had er ook nog een screenshot van. Zal em ff uploadenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het leukste uit dat hele stomme msn gesprek.
Het is nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had er ook nog een screenshot van. Zal em ff uploaden
edit: Heb daarna nog iets anders gekopieerd
Nice. Lang leve de zomer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef Steeven het volgende:
Zo ff 4 games besteld:
- Harvest Moon (NGC) voor de verveling
- Castlevania Classic NES Series (GBA) voor in de tuin
- Dragon Ball Z Budokai 2 (PS2) voor de lol
- Pro Evolution Soccer 4 (PS2) voor de heb en fun
Ja en goedkoopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Lang leve de zomer.
nog 4 weken vakantie![]()
Heb ook mijn wishlist (zowel die ik nog wil en die ik al heb maar nog moet spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja en goedkoop. In totaal maar 80 euro
. Ik heb in ieder geval weer een groot deel van mijn 'wishlist' afgewerkt
. Maar ja, de lijst is nog lang met games als MGS: TS, Golden Sun 2, Paper Mario 2, etc, etc
.
Vakantie periode. Heb gister de laatste tram gemist naar mijn huis na mijn kroegtocht, omdat ik de tijd niet in de gaten had. 10 km lopen valt wel mee, maar niet als ik 's ochtends dat al elke dag doet als cardio.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
He sharkdoggie, waar blijven je verhalen @ mn fb!
Op zich valt het wel mee, maar hardlopen > zuipen > wandelen is geen lekkere combi.quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Safari!
Safari 1 grote fles ¤16,95. In 1 grote fles zit 20%
Bier. 1 blikje kost zo'n 80 cent ( goed merk ofzo. ). In 1 blikje zit 5%
SAFARI!
Dat dronk ik ook toen ik 15 wasquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dronk ik ook toen ik 15 wasSafari en Passoã... Die goeie ouwe tijd
De Plumm Bar [GAM SC] Vol Kwaliteits posters!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Roy
![]()
Je bent er weer
![]()
![]()
Ik drink nooit safari![]()
Ik ook nietquote:
Iedereen dacht in de in de Single-reeks dat je homo ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik wil
Nintendogs
Mario Kart DS
Animalcrossing DS
Sonic Rush
En eeb criossantje met ham en kaas
En een meisje![]()
Welke reeksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Iedereen dacht in de in de Single-reeks dat je homo ben.![]()
URL?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:12 schreef mordradead het volgende:
de single reeks
Niet zo gek dat ze denken dat je heaumeau bent, GaymanNL. Je naam verraad jequote:
GaymanNL dat maken ze er zelf van, ik dnek dat het meer is omdat ik een beetje op Jamai lijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze denken dat je heaumeau bent, GaymanNL. Je naam verraad je
Sorry
van de?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:31 schreef mordradead het volgende:
en dat is er een
Die komt niet als je haar roept, zo nu en dan wipt ze wel eens langsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik wil GinaG. Waar is die muts?
Pffquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dronk ik ook toen ik 15 wasSafari en Passoã... Die goeie ouwe tijd
Bier is lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff. Ik drink safari omdat dat gewoon lekkerder is dan bier. En er zit ook nog eens meer procent in dusse
.
Bier gemengt met waterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:09 schreef mordradead het volgende:
lauw bier van een half jaar oud... dat heb ik ook een keer gehaddat was niet lekker
neejquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:12 schreef mordradead het volgende:
in die tenten waar jij komt is het malt bier met water
The Lion Kingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
welke film moet ik gaan kijken?
Jeepers Creepers, the loin king, southpark bigger longer and uncut, of Austin Powers 3?
één!quote:
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bier is lekker
Ik drink als ik uit ga geen bier
Want daar is het vies![]()
Dan drink ik vooral stuiterballenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken worden![]()
Die was dus nog dichtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
één!
Maar ik ga nog ff de videotheek checken, het kan zijn dat tie pas om 14.00 uur open ging![]()
Austin Powers 3 als je die nog niet gezien hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
welke film moet ik gaan kijken?
Jeepers Creepers, the loin king, southpark bigger longer and uncut, of Austin Powers 3?
Tuurlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Austin Powers 3 als je die nog niet gezien hebt.
WotW kan je overslaan , kutfilmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken worden![]()
Vanavond maar ff War of the Worlds en Fantastic 4 kijken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WotW kan je overslaan , kutfilm
War of the Worlds [Deel 2]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb em zelf nog niet gezien hoor, maar jij vindt het een kutfilm, dan moet het wel een goede zijn dus
fantastic 4 is opzich wel leuk om te kijken, beetje op het spiderman nivo van vermaak zeg maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
Heb em allang gezien joh. Vond het geen superslechte film, maar ik kijk em nog ff een keer met een vriend van me. Fantastic 4 zal ook wel een rukfilm zijn maargoed...
Hap hapquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
War of the Worlds [Deel 2]
im not alone....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=369&cont=viewLog&s=wmp200
HILARISCH![]()
![]()
![]()
![]()
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WotW kan je overslaan , kutfilm
hij was wel kort.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
echt zonde dat ze die dakota femming aleen maar laten schreeuwen , in man of fire speelde ze goed en nu laten ze haar bij WotW aleen maar krijsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
ga jij maar eens beeldbewercken op een mac, daarna praten we wel verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
ik poep op macs
ik doe niet aan dat soort onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ga jij maar eens beeldbewercken op een mac, daarna praten we wel verder![]()
MacOS 2.0quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef mordradead het volgende:
is dat een of andere rare skin dan ofzo
bedoel je de imac? die is wel strak ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:34 schreef mordradead het volgende:
mac minidie ene mac in dat scherm is wel mooi
Mooier dan ik had verwachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:47 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso laat ook zijn desktop zien
[[url=http://img55.imageshack.us/img55/2691/desktop4kf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Want?quote:
en een CG varken die kan vliegen door een scheet te latenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.bgemovie.com/
Nu met guns en stealth ofzo
Bij jou welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het hoeft geen illigale down,load te zijn hoor![]()
quote:
En dan download je hem omdat?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik download nooooooooit illigale dingen!
En ALS ik een film download, ga ik vaak gewoon naar de bios en koop ik de film gewoon op DVD![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet zulke moeilijke vragen stellen![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal je eens aangeven bij B.I.G.
Ben der, rayman had vorige jaar ook een filmpje op onzin gezet waar hij met zen hamster patst, daar was duidelijk in te zien dat hij de hamster tegenhield met een illegale versie van office.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal je eens aangeven bij B.I.G.
Ik vroeg om B.I.G., niet om een gefrusteerde xbox-fanboyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben der, rayman had vorige jaar ook een filmpje op onzin gezet waar hij met zen hamster patst, daar was duidelijk in te zien dat hij de hamster tegenhield met een illegale versie van office.
B.I.G. IS WATCHING YOU!
Pc fanboy <-quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vroeg om B.I.G., niet om een gefrusteerde xbox-fanboy![]()
1 pot nat...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Pc fanboy <-
Xbox en ps2 vind ik allebei net zo goed
ik speel DoA ultimate regelmatig nog livequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb DoA Ultimate voor 25 euro gekocht. Of beter gezegd ik had nog een jaar abon. op Xbox Live die ik destijds had gekocht voor 25 euro en nu pas geactiveerd. Ben benieuwd wanneer ik het toegezonden krijg
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef mordradead het volgende:
R.i.p.mijn xbox 2-9-2002/27-11-1004
ja mijn arme schat ....helaas moest ik em vervangen met een chrystal xbox, ik mis em wel erg....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef mordradead het volgende:
Zodra ik het binnen heb mag je me afslachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik speel DoA ultimate regelmatig nog live
met veel gemak waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zodra ik het binnen heb mag je me afslachten.
Moet je maar kwaliteit kopen hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef mordradead het volgende:
albert heijn premium pilsner, er staat me op dit moment eentje aan te starenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:08 schreef mordradead het volgende:
ik heb gisteren dames bier gehad3 halen 2 betalen bij de albert heijn, rara over welk bier heb ik het
een beeeeeeetje vergezocht......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:22 schreef mordradead het volgende:
jongen, albert.. van albert west natuurlijk......... BAVARIA
Niet voor breezah-jonkiesquote:
dat word alleen door neo nazi's gedronkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Echte mannen zuipen:
[afbeelding]
en het liefst lauw.![]()
Zorg maar eerst dat je oud genoeg ben om bier te drinken voordat je onzin over bier gaat uitkramen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef capibar het volgende:
[..]
dat word alleen door neo nazi's gedronken![]()
Het is gewoon zo. Metalheads, skaters, gothics, punkers, hippies, gabbers, dragqueens, etc drinken allemaal HJ.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:23 schreef mordradead het volgende:
ik wist dat je het niet leuk zou vinden
grolsch en meisjes met berenburg ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:57 schreef speknek het volgende:
Hertog Jan is het enige lekkere standaard pils van Nederland, stelletje bierbarbaren.. (La Trappe uitgezonderd, maar dat is dus niet standaard).
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:57 schreef speknek het volgende:
Hertog Jan is het enige lekkere standaard pils van Nederland, stelletje bierbarbaren.. (La Trappe uitgezonderd, maar dat is dus niet standaard).
GinaG?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef jercovski het volgende:
bernie ontvangt zometeen een dame die geest veruimende middelen bij zich draagt...
en ik quote:quote:
bier?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef jercovski het volgende:
bernie ontvangt zometeen een dame die geest veruimende middelen bij zich draagt...
Wat een casanova is die jongen toch.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:07 schreef jercovski het volgende:
[..]
en ik quote:
Bernie zegt: help er zit hier een sprinkhaan
Jercovski zegt: eet em op...
Bernie zegt:
ik meot zo nog zoenen
was dat die film da je half onder je stoel kroop van angst??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja het is een kutfilm
OKé!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:05 schreef mordradead het volgende:
laatste post nieuw topicmaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |