Tuurlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Austin Powers 3 als je die nog niet gezien hebt.
WotW kan je overslaan , kutfilmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken worden![]()
Vanavond maar ff War of the Worlds en Fantastic 4 kijken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WotW kan je overslaan , kutfilm
War of the Worlds [Deel 2]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb em zelf nog niet gezien hoor, maar jij vindt het een kutfilm, dan moet het wel een goede zijn dus
fantastic 4 is opzich wel leuk om te kijken, beetje op het spiderman nivo van vermaak zeg maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
Heb em allang gezien joh. Vond het geen superslechte film, maar ik kijk em nog ff een keer met een vriend van me. Fantastic 4 zal ook wel een rukfilm zijn maargoed...
Hap hapquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
War of the Worlds [Deel 2]
im not alone....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=369&cont=viewLog&s=wmp200
HILARISCH![]()
![]()
![]()
![]()
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WotW kan je overslaan , kutfilm
hij was wel kort.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
echt zonde dat ze die dakota femming aleen maar laten schreeuwen , in man of fire speelde ze goed en nu laten ze haar bij WotW aleen maar krijsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
ga jij maar eens beeldbewercken op een mac, daarna praten we wel verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
ik poep op macs
ik doe niet aan dat soort onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ga jij maar eens beeldbewercken op een mac, daarna praten we wel verder![]()
MacOS 2.0quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef mordradead het volgende:
is dat een of andere rare skin dan ofzo
bedoel je de imac? die is wel strak ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:34 schreef mordradead het volgende:
mac minidie ene mac in dat scherm is wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |