Jazekeer, waarde heer M. Dead. Doch, S. Miyamoto heeft ook andere kwaliteiten, zoals de banjo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
Dat komt omdat deheer Q. Tarantino zwaar word overgewaardeerd, mijn favourite filmmmaker is en blijft toch deheer W. Disney, je kan zeggen wat je wil maar de films hebben een diepe betekenis en de verhalen zijn sterker dan in die van Mario games.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
Dat komt omdat deheer Q. Tarantino zwaar word overgewaardeerd, mijn favourite filmmmaker is en blijft toch deheer W. Disney Uwe Boll, je kan zeggen wat je wil maar de films hebben een diepe betekenis en de verhalen zijn sterker dan in die van Mario games.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
tsss zijn jullie gezellig gaan slowchatten zonder mij![]()
zin om vanavond naar de bios te gaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
tsss zijn jullie gezellig gaan slowchatten zonder mij![]()
Bewaar logs en publiceer zequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk, een "model" uit Amsterdam voegt mij toe op msn, om me vervolgens te vertellen over haar sexuele escepades.
Jenny zegt:
ik had een keer alle gaten tegelijk gevuld
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk, een "model" uit Amsterdam voegt mij toe op msn, om me vervolgens te vertellen over haar sexuele escepades.
Jenny zegt:
ik had een keer alle gaten tegelijk gevuld
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.![]()
Bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
Oud,quote:
Dat vond ik nog het leukste uit dat hele stomme msn gesprekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:19 schreef Tomasso het volgende:
Ik maak reclame voor mijn onderschrift
Ik had er ook nog een screenshot van. Zal em ff uploadenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het leukste uit dat hele stomme msn gesprek.
Het is nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had er ook nog een screenshot van. Zal em ff uploaden
edit: Heb daarna nog iets anders gekopieerd
Nice. Lang leve de zomer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef Steeven het volgende:
Zo ff 4 games besteld:
- Harvest Moon (NGC) voor de verveling
- Castlevania Classic NES Series (GBA) voor in de tuin
- Dragon Ball Z Budokai 2 (PS2) voor de lol
- Pro Evolution Soccer 4 (PS2) voor de heb en fun
Ja en goedkoopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Lang leve de zomer.
nog 4 weken vakantie![]()
Heb ook mijn wishlist (zowel die ik nog wil en die ik al heb maar nog moet spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja en goedkoop. In totaal maar 80 euro
. Ik heb in ieder geval weer een groot deel van mijn 'wishlist' afgewerkt
. Maar ja, de lijst is nog lang met games als MGS: TS, Golden Sun 2, Paper Mario 2, etc, etc
.
Vakantie periode. Heb gister de laatste tram gemist naar mijn huis na mijn kroegtocht, omdat ik de tijd niet in de gaten had. 10 km lopen valt wel mee, maar niet als ik 's ochtends dat al elke dag doet als cardio.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
He sharkdoggie, waar blijven je verhalen @ mn fb!
Op zich valt het wel mee, maar hardlopen > zuipen > wandelen is geen lekkere combi.quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
Safari!
Safari 1 grote fles ¤16,95. In 1 grote fles zit 20%
Bier. 1 blikje kost zo'n 80 cent ( goed merk ofzo. ). In 1 blikje zit 5%
SAFARI!
Dat dronk ik ook toen ik 15 wasquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dronk ik ook toen ik 15 wasSafari en Passoã... Die goeie ouwe tijd
De Plumm Bar [GAM SC] Vol Kwaliteits posters!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Roy
![]()
Je bent er weer
![]()
![]()
Ik drink nooit safari![]()
Ik ook nietquote:
Iedereen dacht in de in de Single-reeks dat je homo ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik wil
Nintendogs
Mario Kart DS
Animalcrossing DS
Sonic Rush
En eeb criossantje met ham en kaas
En een meisje![]()
Welke reeksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Iedereen dacht in de in de Single-reeks dat je homo ben.![]()
URL?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:12 schreef mordradead het volgende:
de single reeks
Niet zo gek dat ze denken dat je heaumeau bent, GaymanNL. Je naam verraad jequote:
GaymanNL dat maken ze er zelf van, ik dnek dat het meer is omdat ik een beetje op Jamai lijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze denken dat je heaumeau bent, GaymanNL. Je naam verraad je
Sorry
van de?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:31 schreef mordradead het volgende:
en dat is er een
Die komt niet als je haar roept, zo nu en dan wipt ze wel eens langsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik wil GinaG. Waar is die muts?
Pffquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dronk ik ook toen ik 15 wasSafari en Passoã... Die goeie ouwe tijd
Bier is lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff. Ik drink safari omdat dat gewoon lekkerder is dan bier. En er zit ook nog eens meer procent in dusse
.
Bier gemengt met waterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:09 schreef mordradead het volgende:
lauw bier van een half jaar oud... dat heb ik ook een keer gehaddat was niet lekker
neejquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:12 schreef mordradead het volgende:
in die tenten waar jij komt is het malt bier met water
The Lion Kingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
welke film moet ik gaan kijken?
Jeepers Creepers, the loin king, southpark bigger longer and uncut, of Austin Powers 3?
één!quote:
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bier is lekker
Ik drink als ik uit ga geen bier
Want daar is het vies![]()
Dan drink ik vooral stuiterballenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken worden![]()
Die was dus nog dichtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
één!
Maar ik ga nog ff de videotheek checken, het kan zijn dat tie pas om 14.00 uur open ging![]()
Austin Powers 3 als je die nog niet gezien hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
welke film moet ik gaan kijken?
Jeepers Creepers, the loin king, southpark bigger longer and uncut, of Austin Powers 3?
Tuurlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Austin Powers 3 als je die nog niet gezien hebt.
WotW kan je overslaan , kutfilmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik uitga drink ik het vooral, goedkoop dronken worden![]()
Vanavond maar ff War of the Worlds en Fantastic 4 kijken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WotW kan je overslaan , kutfilm
War of the Worlds [Deel 2]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb em zelf nog niet gezien hoor, maar jij vindt het een kutfilm, dan moet het wel een goede zijn dus
fantastic 4 is opzich wel leuk om te kijken, beetje op het spiderman nivo van vermaak zeg maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
Heb em allang gezien joh. Vond het geen superslechte film, maar ik kijk em nog ff een keer met een vriend van me. Fantastic 4 zal ook wel een rukfilm zijn maargoed...
Hap hapquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
War of the Worlds [Deel 2]
im not alone....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=369&cont=viewLog&s=wmp200
HILARISCH![]()
![]()
![]()
![]()
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WotW kan je overslaan , kutfilm
hij was wel kort.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
echt zonde dat ze die dakota femming aleen maar laten schreeuwen , in man of fire speelde ze goed en nu laten ze haar bij WotW aleen maar krijsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
ga jij maar eens beeldbewercken op een mac, daarna praten we wel verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
ik poep op macs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |