Je doet je best maar, zijn posts zie ik dan nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
dan quote ik gd's post wel
quote:
ik snap die hele hype rond tarantino zoiezo niet ,ik vond pulp fiction maar niks, die film ging nergens over, reservoir dogs was wel cool, jackie brown ging wel, niet echt heel bijzonder.quote:
Pulp Fiction vond ik juist de beste, het heeft gewoon alles, de andere wat minder. Vooral Kill Bill vond ik aardig maar niet het niveau van Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik snap die hele hype rond tarantino zoiezo niet ,ik vond pulp fiction maar niks, die film ging nergens over, reservoir dogs was wel cool, jackie brown ging wel, niet echt heel bijzonder.
en kill bill 1 en 2 waren meer van die sit back and relax films
Jazekeer, waarde heer M. Dead. Doch, S. Miyamoto heeft ook andere kwaliteiten, zoals de banjo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
Dat komt omdat deheer Q. Tarantino zwaar word overgewaardeerd, mijn favourite filmmmaker is en blijft toch deheer W. Disney, je kan zeggen wat je wil maar de films hebben een diepe betekenis en de verhalen zijn sterker dan in die van Mario games.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
Dat komt omdat deheer Q. Tarantino zwaar word overgewaardeerd, mijn favourite filmmmaker is en blijft toch deheer W. Disney Uwe Boll, je kan zeggen wat je wil maar de films hebben een diepe betekenis en de verhalen zijn sterker dan in die van Mario games.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
tsss zijn jullie gezellig gaan slowchatten zonder mij![]()
zin om vanavond naar de bios te gaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
tsss zijn jullie gezellig gaan slowchatten zonder mij![]()
Bewaar logs en publiceer zequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk, een "model" uit Amsterdam voegt mij toe op msn, om me vervolgens te vertellen over haar sexuele escepades.
Jenny zegt:
ik had een keer alle gaten tegelijk gevuld
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk, een "model" uit Amsterdam voegt mij toe op msn, om me vervolgens te vertellen over haar sexuele escepades.
Jenny zegt:
ik had een keer alle gaten tegelijk gevuld
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.![]()
Bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een keer twee frietjes in mijn neus terwijl ik op een mexicano zat te kauwen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef capibar het volgende:
[..]
Oud,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |