Omdat get gewoon grappig is als het anderen overkomt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef RaymanNL het volgende:
WAAROM BLIJFT EEN DOWNLOAF BIJ FUCKING 97.3% STEKEN![]()
Tuurlijk wequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef mordradead het volgende:
omdat je niet mag downloaden
Nu moet ik naar de BIOSquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef mordradead het volgende:
pr0n op je vaders 19" scherm is geen succes
Die nu moe t ik naar de bios betekend natuurlijk niet direct dat ik een film aan het downen was hehquote:
betekentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die nu moe t ik naar de bios betekend natuurlijk niet direct dat ik een film aan het downen was heh![]()
JA!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:40 schreef mordradead het volgende:
heheheh
Ik ga vanmiddag met een maat (quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef mordradead het volgende:
laten we even iets kwalitatiefs posten
ga je nog iets boeiends doen vandaag rayman?
Ik kan niet wachten op Johnny Deps Michael Jackson imitatiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met een maat () van me naar Zwolle om daar met die gene geld uit te geven. Ik hoop ook dat ik iemand vind, die vanavond met mij naar Charly and the Chocolate Factory gaat
Verder moet ik nog wat zeer algemene dingen doen als: Afwassen, eten, douchen etc.
nee, ik heb wel een paar teasers gezien en de making of, verder heeft thomper me gistermiddag bestormt met geniale willy wonka quotes uit de filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef mordradead het volgende:
hehe heb je de preview gezien? geniaal..
heb je het boek 'vroegah' ook gelezen?
laatste poging:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef mordradead het volgende:
toe maar weer kerel!
ik ga nu trouwens even met mn pa naar de praxis!
Janny was het toch? D-)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben al naar Charlie and the chocolate factory geweest. Fucking hell, ben zowat naar elke film geweest met mijn Pathe Unlimited pas.![]()
hoezo kansloos?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
laatste poging:
[centraal] WIe wil er vanavond met mij naar de Bioscoop![]()
Gelukkig alleen op die pas.quote:
Zou 'ie een Fok!babe aan de lijn slaan?quote:
omgquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
laatste poging:
[centraal] WIe wil er vanavond met mij naar de Bioscoop![]()
Gamedemon, je verpest dit topic. Nu zit het niet meer vol met kwaliteitspostersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Gamedemon het volgende:
RaymanNL heeft harry potter 3 orgineel gekocht voor de gaycube en gaat em nu ruilen
wie koopt er dan ook dat soort kutspellen
En probeer Miss_blue anders voor de bioscoop, das een vrouwelijke nerd
ben net wakker man, moet nog even op gang komen, verwacht straks weer kwaliteit postsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gamedemon, je verpest dit topic. Nu zit het niet meer vol met kwaliteitsposters![]()
![]()
Van jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben net wakker man, moet nog even op gang komen, verwacht straks weer kwaliteit posts
Ja posts waarin ik uitleg dat Feyenoord maar een kut club is enzo en de redenering waarom ze zo kut zijnquote:
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als Fok!Blockquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja posts waarin ik uitleg dat Feyenoord maar een kut club is enzo en de redenering waarom ze zo kut zijn
Je doet je best maar, zijn posts zie ik dan nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
dan quote ik gd's post wel
quote:
ik snap die hele hype rond tarantino zoiezo niet ,ik vond pulp fiction maar niks, die film ging nergens over, reservoir dogs was wel cool, jackie brown ging wel, niet echt heel bijzonder.quote:
Pulp Fiction vond ik juist de beste, het heeft gewoon alles, de andere wat minder. Vooral Kill Bill vond ik aardig maar niet het niveau van Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik snap die hele hype rond tarantino zoiezo niet ,ik vond pulp fiction maar niks, die film ging nergens over, reservoir dogs was wel cool, jackie brown ging wel, niet echt heel bijzonder.
en kill bill 1 en 2 waren meer van die sit back and relax films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |