Het is gewoon zo. Metalheads, skaters, gothics, punkers, hippies, gabbers, dragqueens, etc drinken allemaal HJ.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:23 schreef mordradead het volgende:
ik wist dat je het niet leuk zou vinden
grolsch en meisjes met berenburg ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:57 schreef speknek het volgende:
Hertog Jan is het enige lekkere standaard pils van Nederland, stelletje bierbarbaren.. (La Trappe uitgezonderd, maar dat is dus niet standaard).
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:57 schreef speknek het volgende:
Hertog Jan is het enige lekkere standaard pils van Nederland, stelletje bierbarbaren.. (La Trappe uitgezonderd, maar dat is dus niet standaard).
GinaG?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef jercovski het volgende:
bernie ontvangt zometeen een dame die geest veruimende middelen bij zich draagt...
en ik quote:quote:
bier?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:58 schreef jercovski het volgende:
bernie ontvangt zometeen een dame die geest veruimende middelen bij zich draagt...
Wat een casanova is die jongen toch.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:07 schreef jercovski het volgende:
[..]
en ik quote:
Bernie zegt: help er zit hier een sprinkhaan
Jercovski zegt: eet em op...
Bernie zegt:
ik meot zo nog zoenen
was dat die film da je half onder je stoel kroop van angst??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee man, topfilm... het onverwachtte (overigens goed uitgewerkte) einde en het krijsende kind maken deze film tot een onovertroffen kwaliteit
ja het is een kutfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |