quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef Nouk het volgende:
The length of the tail indicates the quality of your sex life.
And again more is better! You did not draw a tail
Nou das lekker.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
IK WIL FF ZEGGEN, HET PASTE NIET MEER OP JULLIE LULLIG KLEIN VELLETJE, DUS TJA ZEGT OOK WAT OVER HET SEXLEVEN VAN DE MAKERS![]()
quote:
Knor!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat voor geluiden maken varkens eigenlijk
Je begint vol enthousiasme met veel details. Halverwege de tekening kom je erachter dat je halve varken er niet meer oppast.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
IK WIL FF ZEGGEN, HET PASTE NIET MEER OP JULLIE LULLIG KLEIN VELLETJE, DUS TJA ZEGT OOK WAT OVER HET SEXLEVEN VAN DE MAKERS![]()
eigelijk doe ik niet aan dierensex, maar ja, waar jij je prettig bij voelt hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Je begint vol enthousiasme met veel details. Halverwege de tekening kom je erachter dat je halve varken er niet meer oppast.
Je sexleven ziet er dus zo uit:
Je begint vol enthousiasme aan het voorspel, en daarna val je in slaap.
Ach, ik moet eigenlijk niets zeggen, met m'n kat, ofzo...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch... zo'n varkensneus. Zegmaar?.
geweldig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[COLOR=Indigo][SIZE=5]piggitypiggggg[/SIZE][/COLOR]
[[url=http://drawapig.desktopcreatures.com/gallery/2005/8/3/633410.jpg]afbeelding]
[COLOR=Indigo]Click to view my test results[/COLOR][/URL]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |