neej de Plumm bar!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
De gam slowchat, waar kwaliteit hoogtij viert!
Ik cola maar we moeten in de nerd sfeer blijven heh :[wquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef mordradead het volgende:
stoer hoor, ik heb hier dubbel fris... dat smaakt mij prima
jammer douwe, het was leuk geprobeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef mordradead het volgende:
damn, daar gaat de topictitel
Door jou avatar ligt et niet aan jou, en door tomasso's avatar ook niet! De TT is nog goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef rockstah het volgende:
Hij staat er nog hoor
Het ligt niet aan mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door jou avatar ligt et niet aan jou, en door tomasso's avatar ook niet! De TT is nog goed![]()
Neej man, en al helemaal niet met een PSPquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
vast wel, met z'n philips longlife batterijen maar natuurlijk niet powerlife
Dat haalt niet weg dat er een slechte accu in zitquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
daar kun je ook niet doorgaans normale batterijen in stoppen he
Batterijen ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef mordradead het volgende:
accu's zijn te vervangen
Philipsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef mordradead het volgende:
vast wel, met z'n philips longlife batterijen maar natuurlijk niet powerlife
daar ga je dood aan heb ik gehoort.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die handheld vreet gewoon te veel stroom,
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Iedereen weet toch dat kwaliteits post uit meer dan 1 zin bestaat?
dus gewoon een hele alinea met woorden die niemand begrijpt maar toch indrukwekkend staan zoals :
Banaramaosama enzo.
maargoed ik probeer dus even een alinea te maken helemaal vol zodat het indrukwekkend staat
Overgens wil ik GaymanNL feliciteren met zijn verjaardag, ik hoop voor hem dat het zijn laatste leukste verjaardag ooit is.
heb je nog wat moois gekregen gaymannl?
Zoals jij in de topictitel hebt kunnen lezen zie jij dat er het woord posters staat, dit is het mv van poster... een poster is in dit geval een geregistreerde fok user die in deze slowchat post, voor de duidelijkheid. Het gaat hier dus niet om posts! overigens vind ik dat andere zeer redelijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Iedereen weet toch dat kwaliteits post uit meer dan 1 zin bestaat?
dus gewoon een hele alinea met woorden die niemand begrijpt maar toch indrukwekkend staan zoals :
Banaramaosama enzo.
maargoed ik probeer dus even een alinea te maken helemaal vol zodat het indrukwekkend staat
Overgens wil ik GaymanNL feliciteren met zijn verjaardag, ik hoop voor hem dat het zijn laatste leukste verjaardag ooit is.
heb je nog wat moois gekregen gaymannl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |