ik doe niet aan dat soort onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ga jij maar eens beeldbewercken op een mac, daarna praten we wel verder![]()
MacOS 2.0quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef mordradead het volgende:
is dat een of andere rare skin dan ofzo
bedoel je de imac? die is wel strak ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:34 schreef mordradead het volgende:
mac minidie ene mac in dat scherm is wel mooi
Mooier dan ik had verwachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:47 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso laat ook zijn desktop zien
[[url=http://img55.imageshack.us/img55/2691/desktop4kf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Want?quote:
en een CG varken die kan vliegen door een scheet te latenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.bgemovie.com/
Nu met guns en stealth ofzo
Bij jou welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het hoeft geen illigale down,load te zijn hoor![]()
quote:
En dan download je hem omdat?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik download nooooooooit illigale dingen!
En ALS ik een film download, ga ik vaak gewoon naar de bios en koop ik de film gewoon op DVD![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet zulke moeilijke vragen stellen![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal je eens aangeven bij B.I.G.
Ben der, rayman had vorige jaar ook een filmpje op onzin gezet waar hij met zen hamster patst, daar was duidelijk in te zien dat hij de hamster tegenhield met een illegale versie van office.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal je eens aangeven bij B.I.G.
Ik vroeg om B.I.G., niet om een gefrusteerde xbox-fanboyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben der, rayman had vorige jaar ook een filmpje op onzin gezet waar hij met zen hamster patst, daar was duidelijk in te zien dat hij de hamster tegenhield met een illegale versie van office.
B.I.G. IS WATCHING YOU!
Pc fanboy <-quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vroeg om B.I.G., niet om een gefrusteerde xbox-fanboy![]()
1 pot nat...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Pc fanboy <-
Xbox en ps2 vind ik allebei net zo goed
ik speel DoA ultimate regelmatig nog livequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb DoA Ultimate voor 25 euro gekocht. Of beter gezegd ik had nog een jaar abon. op Xbox Live die ik destijds had gekocht voor 25 euro en nu pas geactiveerd. Ben benieuwd wanneer ik het toegezonden krijg
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef mordradead het volgende:
R.i.p.mijn xbox 2-9-2002/27-11-1004
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |