Ook hallo jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
waarde landgenoten en landgenoterettes
Hoe oud ben jij inmiddels??quote:
Waarde landgenoten en landgenoterettes,quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk da's tenminste een vlot nieuw topic
maar goed ga verder D.
Waarde landgenoten en landgenoterettes, en toen?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarde landgenoten en landgenoterettes,
eejjjjjjj
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij inmiddels??![]()
zo tegen de 200? Dan kan het
* Uitzinnig van adoratie over zoveel apert leiderschap wordtquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarde landgenoten en landgenoterettes,
eejjjjjjj
Wees blij dat je nog een helft hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik stel trouwens net vast dat de eerste helft van mijn verlof er ondertussen op zit.
The horror![]()
* Troostend over bolletje aait........quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik stel trouwens net vast dat de eerste helft van mijn verlof er ondertussen op zit.
The horror![]()
Maar ik ben ook wel blij hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een helft hebt![]()
Mijne is voorbij
Jij weet dat ik zoiets wel kinky vind ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Troostend over bolletje aait........![]()
Leraren draaien toch gewoon elk jaar hetzelfde verhaal af. Wat nou voorbereiden!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel blij hoor![]()
Nu komt er gewoon nog iets extra's bij op de kalender voor de komende maand het volgend schooljaar stilletjesaan beginnen voorbereiden
Die schrijf je toch gewoon over van afgelopen jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel blij hoor![]()
Nu komt er gewoon nog iets extra's bij op de kalender voor de komende maand het volgend schooljaar stilletjesaan beginnen voorbereiden
Ze hebben me drie andere klassen gegevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leraren draaien toch gewoon elk jaar hetzelfde verhaal af. Wat nou voorbereiden!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
* Ramen en deuren sluit
Al lange tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Kanaiken je plaatje is kapoet.
Je moet ook de rampenzender opzetten! Anders blíjven ze loeien natuurlijk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
ik heb ramen en deuren al gesloten, maar ik hoor het nog steeds!!!
De mocro-bombers komen
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* even naar de achterkant sluipt![]()
Dat vraag je aan míj?quote:
denk aan je rugquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Naar het werk gaat![]()
D.![]()
Tot ziens weer.
het is 12 uur, eerste maandag van de maand ')quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
* Ramen en deuren sluit
daar moest een smiley staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is 12 uur, eerste maandag van de maand ')
Telkens als ik de ramen en deuren dichtdoe?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is 12 uur, eerste maandag van de maand ')
Relaxedquote:
O jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet ook de rampenzender opzetten! Anders blíjven ze loeien natuurlijk!
Ja tof alles hier.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
RelaxedRustig aan het genieten van mijn vakantie
en met jou?
Slaapzequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Ik ga even een dutje doen.
Later allemaal
dagquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Later allemaal
ik ga maar een kloon aanmaken denk ikquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Later allemaal
Ik heb steeds gekloot met e-mail adressen voor kloonsquote:
Och jezus ik heb een nachtmerrie!quote:
tsk tsk, ons dingen wijsmakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jezus ik heb een nachtmerrie!
Maar ik was nog helemaal niet naar bed gegaan!
Ik moest nog even een ban voor jullie allemaal aanvragen en zo, je kent dat wel, drukdrukdrukquote:
Wees blij dat je een helft hebt gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een helft hebt![]()
Mijne is voorbij
Pas maar op dat je je niet overwerkt, dat zou toch sneu zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moest nog even een ban voor jullie allemaal aanvragen en zo, je kent dat wel, drukdrukdruk![]()
Komt AMD hier nog wel eens?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dit begint op AMD trekjes te lijken
quote:
Dit moet echt NU METEEN afgelopen zijnquote:
ik zit bij planet. daar heb je 4 boxen, met ieder 5 adressen. en dan kan ik ook nog kiezen tussen @planet, of @wxs.nl i kheb dus 40 adressen tot mn beschikkingquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb steeds gekloot met e-mail adressen voor kloons
hoe los jij dat op?
hij is al door de schredderquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit moet echt NU METEEN afgelopen zijn![]()
Op die fiets.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit bij planet. daar heb je 4 boxen, met ieder 5 adressen. en dan kan ik ook nog kiezen tussen @planet, of @wxs.nl i kheb dus 40 adressen tot mn beschikking
jij zit bij @home zeker dan?quote:
jepquote:
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderenquote:
Eigenlijk gewoon alleen maar door Kastaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderen
static gaf het zelf toe afgelopen weekquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon allen maar door Kasta
het moment dat je klikt op account aanmakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef D.Rose het volgende:
even een vraagje wat registreren betreft
de tijd die in mijn profiel staat, is dat
-het moment dat ik klik op account aanmaken
-het moment dat invoer
-het moment dat ik bevestig (je krijgt toch een mail, ofniet?)
-het moment dat ik de eerste keer inlog
Door dat gekloon zit kanaiken bij @homequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderen
nee, door dat gekloon worden @home adressen niet meer geaccepteerd als e-mail adres. netzoals hotmail en andere gratis adressenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Door dat gekloon zit kanaiken bij @home
Dus je hebt net binnen 3 minuten geklikt, geregistreerd en gepost?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
het moment dat je klikt op account aanmaken
@home doet het wel hoor, daar zit ik bijquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, door dat gekloon worden @home adressen niet meer geaccepteerd als e-mail adres. netzoals hotmail en andere gratis adressen
Kan waar zijn, kan aandachtsgeilheid zijn. Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
static gaf het zelf toe afgelopen week
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, door dat gekloon worden @home adressen niet meer geaccepteerd als e-mail adres. netzoals hotmail en andere gratis adressen
ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus je hebt net binnen 3 minuten geklikt, geregistreerd en gepost?
ik weet het ook niet zeker. ik heb het hem alleen zien postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan waar zijn, kan aandachtsgeilheid zijn. Zou me niks verbazen.
dan ga ik wel ontbijtenquote:
weet je nog hoe het moet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lunch op, moet straks echt gaan werken
Vies woord dat werkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lunch op, moet straks echt gaan werken
Je loopt op straat met een wireless laptopje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vies woord dat werken![]()
Wij zijn op zoek naar een fitnesscentrum, dus dat werken wordt weer wat opgeschoven hier
Als echt IT'ers surfen we eerst het land rond vooraleer we er ook maar aan denken om het daglicht op te zoeken en een bezoekje te brengen aan zo'n fitnesscentrumquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je loopt op straat met een wireless laptopje?
dag dagquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een hele goeie middag allemaal
Eindelijk weer eens droog weer
dan ben ik ook een ITer geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als echt IT'ers surfen we eerst het land rond vooraleer we er ook maar aan denken om het daglicht op te zoeken en een bezoekje te brengen aan zo'n fitnesscentrum![]()
dank jequote:
Middagquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als echt IT'ers surfen we eerst het land rond vooraleer we er ook maar aan denken om het daglicht op te zoeken en een bezoekje te brengen aan zo'n fitnesscentrum![]()
True.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
De eerste helft van de dag?
Hallo
Dat is mooi om te horenquote:
Middagquote:
nu tenminste nog wel jaquote:
O dat is niet zo mooi. Ga wat klussen of zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee, ik verveel me de tering.
En hoe is het met jou? Naast je blauwigheid?
Als ik dat kon, zou ik het doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat is niet zo mooi. Ga wat klussen of zo![]()
Ja wel goed hoorBen ongeduldig wat het huis betreft. dat is vervelend
![]()
quote:
volgens mij is dat niet normaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
gek
![]()
Ik heb vanacht de helenacht GTA SA gespeeld met een mod, tot het fout ging
Met die mod ging ik met 600+ km/h door de lucht heen met een auto
Ik zou bij een ander subforum ook geen ja hebben gezegd denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik hoor je nog zeggen dat je nooit bij de crew zou willen.
O ik bedoel meer het nieuwe huis!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ik dat kon, zou ik het doen.
Oja, schiet het niet op dan? Nog geen kijkers gehad?
Nee dit is abnormaalquote:
Nee we hebben even op je gewacht met rellenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef kanaiken het volgende:
hellow, klaar met douchen en eten
is er ondertussen nog iets voorgevallen?
dat bieden hooft niet per sé natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik bedoel meer het nieuwe huis!
Het 'oude' huis staat nog maar net te koop. Schijnt dat de website wel kijkers trekt trouwens, dat is mooiNou nog effe bieden op die tent
![]()
Ja dat is ook waar natuurlijk, je hebt tenslotte ook heel wat afgeklust.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou bij een ander subforum ook geen ja hebben gezegd denk ik.
Maar dat klusforum ligt me wel aan het hart. En Conflict ook![]()
Zeer sociaal van jullie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee we hebben even op je gewacht met rellen
Oh oké! Ja het duurt wel even, maar het is weer zo februari heb ik het idee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik bedoel meer het nieuwe huis!
Het 'oude' huis staat nog maar net te koop. Schijnt dat de website wel kijkers trekt trouwens, dat is mooiNou nog effe bieden op die tent
![]()
O god daar heb je die nagel aan mijn doodskist weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat bieden hooft niet per sé natuurlijk
nog vijf en een halve maand en dan is ie van mij
Marktplaats en een hele zut huizensites (Dimo, Woonkrant etc). En van mijn briefje bij de appie waren ook al twee telefoonnummerstrookjes afgescheurdquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh oké! Ja het duurt wel even, maar het is weer zo februari heb ik het idee.
Oh dat is mooi, waar heb je dat linkje allemaal nog meer geplaatst dan?
Haha, waren ze ook al meteen even komen kijken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Marktplaats en een hele zut huizensites (Dimo, Woonkrant etc). En van mijn briefje bij de appie waren ook al twee telefoonnummerstrookjes afgescheurd![]()
Welk subforum deint vandaag stuurloos op de Fok!baren doordat jij de mod de hele nacht hebt opgehouden?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dit is abnormaal
Helaas geeft deze mod nogal wat kuren
Misschien hebben ze wel door de brievenbus gegluurd ofzo, maar durfden ze niet aan te bellenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Haha, waren ze ook al meteen even komen kijken?
ik hoop heel erg voor je dat je het verkocht hebt voor die tijd hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O god daar heb je die nagel aan mijn doodskist weer![]()
Ik altijd met mijn grote mond![]()
Hm, tja, misschien schrokken ze toch wat toen de buren vertelden dat je altijd met onderbroeken van Arty op je hoofd over straat rent 's nachts. En toen durfden ze niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel door de brievenbus gegluurd ofzo, maar durfden ze niet aan te bellen![]()
Terwijl ik toch als zo'n ui-terst vriendelijk en net meisje bekend sta in de buurt. Vreemd![]()
Mijn buren zullen dat nķķit doorvertellen! Dat blijft onder ons.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hm, tja, misschien schrokken ze toch wat toen de buren vertelden dat je altijd met onderbroeken van Arty op je hoofd over straat rent 's nachts. En toen durfden ze niet meer.
Badder ze!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef gurlie het volgende:
Hm, ik ga maar even lekker badderen.
Ja ik had er even geen woorden voor, vandaar dat ik niet reageerde Maar hij was heel lief hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
heb je mijn lieve reply al gelezen dude?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik had er even geen woorden voor, vandaar dat ik niet reageerde Maar hij was heel lief hoorDank je wel dat je me zo veel gunt
![]()
Als ik ooit iets moet zeggen bij de ontvangst van de Pullitzer of dergelijke, zal ik je bedanken als één van de mensen die me altijd hebben gesteund in alles wat ik deed.
Oké?
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef D.Rose het volgende:
*quotequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef D.Rose het volgende:
En dat doe je niet omdatquote:
Nog een uur danquote:
je kan toch ook eerder naar huis sluitenquote:
wel, maar ik voel me niet thuis hierquote:
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch ook eerder naar huis sluiten
mooi danquote:
ben je de enige dan daar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
klanten verwacht tot 17:00u geholpen te kunnen worden
dab gaat het niet neequote:
en als je de klok vooruit zet?quote:
als het gewoon een winkel is kan je best de klok vooruit zetten en dan de winkel sluiten hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij heel Nederland de klok vooruit zetten duurt langer dan 45 minuten
Het is geen winkelquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het gewoon een winkel is kan je best de klok vooruit zetten en dan de winkel sluiten hoor
owquote:
Wij zijn onderdelendistributeur voor HP/Compaq.quote:
hmz.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij zijn onderdelendistributeur voor HP/Compaq.
daarnaast voeren wij nog enkele andere bekende merken
Da's allemaal zo drastischquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz.
en de aardlekschakelaar omdraaien en em morgen pas weer terugdraaien?
oh een soort winkel dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wij zijn onderdelendistributeur voor HP/Compaq.
daarnaast voeren wij nog enkele andere bekende merken
quote:
nee, een winkel heeft een ruimte waar mensen kunnen langskomen en dingen kunnen uitzoeken enzoquote:
Technisch gezien niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, een winkel heeft een ruimte waar mensen kunnen langskomen en dingen kunnen uitzoeken enzo
maar dan kan je vandaag wel eerder wegquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's allemaal zo drastisch
Komt bij dat het werk wat nu nog binnenkomt dan tot morgen blijft liggen
en een onlinewinkel?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, een winkel heeft een ruimte waar mensen kunnen langskomen en dingen kunnen uitzoeken enzo
oh dus een webwinkel is eigenlijk een soort dierenwinkel waar je spinnewebben kan kopen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, dan niet
dan is ieder bedrij in principe een winkel
maar mijn collega kan niet eerder weg, en ik ben collegiaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan kan je vandaag wel eerder weg
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dus een webwinkel is eigenlijk een soort dierenwinkel waar je spinnewebben kan kopen?
dat moet je niet doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar mijn collega kan niet eerder weg, en ik ben collegiaal
jij kunt online niets bij mij kopen, dus die vlieger gaan niet opquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
en een onlinewinkel?
of is ruimte voor jou ook cyberspace?
je hebt het er wel van genomen hequote:
dat hoop je dan tenminstequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, dan is hij dat ook voor mij
ligt eraan hoe troebel het water isquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tijdens heb je ook minder aan
2 sec. voor ze gaat zitten en 2 sec. na is toch veel beter
en wat ze doet in het waterquote:
eejjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel weer thuis trouwens, dus eejjjjjjjjjjjjjj
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's algemeen bekend
het is zelfs opgenomen in het fok-woordenboek
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjjjj
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboek
Jompels was haar oude ondertitel.. niet haar afsluitpost geloof ik..quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed man
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
"niemand weet wat het betekent"?Leonieke!! Melden!!
Dit
zijn
jompels
toch?
ken de hele user nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jompels was haar oude ondertitel.. niet haar afsluitpost geloof ik..
en Slaapmeisje heeft iig in Almere gewoond, dus is niet Belgischquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vast weer zo iemand die al jaren niet meer geweest is hierquote:
vooral TRU geloof ik.. iig daarvan ken ik haarquote:
ze is wel een tijd weggeweest geloof ik jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast weer zo iemand die al jaren niet meer geweest is hier
daar kom ik echt NOOITquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
vooral TRU geloof ik.. iig daarvan ken ik haar
ik ook niet meer..quote:
ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef Tha_T het volgende:
Ja hoi, ik heb weer weekend
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef Tha_T het volgende:
Ja hoi, ik heb weer weekend
Er moest een collega naar het ziekenhuis en dus moest ik bijspringen op mijn officeele zondag (maandag dus) dus nu heb ik morgen mijn zondagquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo dat?? Werk je 1 dag in de week?
*meldt zichquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Goed man
"niemand weet wat het betekent"?Leonieke!! Melden!!
Dit
zijn
jompels
toch?
Naar de TOP zeg ik je!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
*meldt zich
Yeps want wejompelen
toch bijna iedereen naar de top
Slaapmeisje jompelt nog vaak hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zienquote:
Oh okee, ik heb echt geen idee wie het isquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
ZienAls in "tegenkomen op het forum hier" ja hoor
![]()
Welk? En waarom dan?quote:We posten samen in één van de minst aangename topics in OUD![]()
ik weet het ook niet, ik pruts wel ff watquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef leonieke het volgende:
Fles, anders vul je die Fok!Wiki maar aan eh zodat iedereen weet wat jompels zijn (maar je vermeldt me toch even als je bron eh)
Ik weet niet hoe ik dat moet doen hoor![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompelsquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef leonieke het volgende:
Fles, anders vul je die Fok!Wiki maar aan eh zodat iedereen weet wat jompels zijn (maar je vermeldt me toch even als je bron eh)
Ah, ik dacht dat je haar kende, maar haar niet meer tegenkwam ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik heb echt geen idee wie het is
Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#10) en de reden kun je er wel uit afleiden neem ik aanquote:[..]
Welk? En waarom dan?
Ah okeequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:36 schreef leonieke het volgende:
Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#10) en de reden kun je er wel uit afleiden neem ik aan
hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen de Jompelsmiley wordt krang geparsed
ik heb eigenlijk altijd weekendquote:
Dit is ook een term voor het Fok!woordenboekquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met dat qudrieënzestigen zeg
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels updatedquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
hehe![]()
die jompels zijn toch eigenlijk gewoon die flosh-dingen die cheerleaders gebruiken hoor (dat denk ik toch
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef Tha_T het volgende:
Wil der ook eentje 130 met een aanhanger gaan rijden
die pakt zo'n trema nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is ook een term voor het Fok!woordenboek![]()
![]()
en weten of er gecontroleerd wordtquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef Tha_T het volgende:
Wil der ook eentje 130 met een aanhanger gaan rijden
ja meneerquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met dat qudrieënzestigen zeg
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels updated
nogmaals updated, nu met plaatjequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels updated
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef leonieke het volgende:
Jullie kennen toch de flosh van de kermis neem ik aan?![]()
Vast welquote:
het is geen Nederlands woordquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef leonieke het volgende:
Ale komaan.. die 'trussel" die je moet pakken waardoor je nog eens gratis op de draaimolen mag op de kermis?quote:
wat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ale komaan.. die 'trussel" die je moet pakken waardoor je nog eens gratis op de draaimolen mag op de kermis?
De flosh![]()
Het is ook niet juist geschreven waarschijnlijk, maar zo spreken wij het uit in ons dialect (en ook in Oost-Vlaanderen volgens phillequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef leonieke het volgende:
gratis op de draaimolen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ale komaan.. die 'trussel" die je moet pakken waardoor je nog eens gratis op de draaimolen mag op de kermis?
De flosh![]()
Nee dat kennen we helemaal niet. Trussel? Is dat een Trut uit Brussel?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
De flosh![]()
goed zo jijquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:52 schreef qu63 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Qudrieënzestigen
quote:
jezelf toevoegenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:52 schreef qu63 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Qudrieënzestigen
dat ben ik niet zelfquote:
Volgens mij met twee g'tjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/567(...)Kalou_houdt_aan.html
Ik weet ZEKER dat er een uur geleden "Gesteggel" stond![]()
Hoe ist nou?
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je ook gezien dat ik dievan jou had aangepast?
zoals het er nu staat is goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/567(...)Kalou_houdt_aan.html
Ik weet ZEKER dat er een uur geleden "Gesteggel" stond![]()
Hoe ist nou?
ik heb dequote:
en ik maar kijken, hoe doetie dat nou?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb de-smiley toegevoegd ipv de *O*
dan ga ik die straks toeveoegenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
q63en staat er niet bij, kennelijk moert ie eerst door de keuring en mag je niet zomaar baggeren
nee joh gapertquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
q63en staat er niet bij, kennelijk moert ie eerst door de keuring en mag je niet zomaar baggeren
wat bedoel je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik maar kijken, hoe doetie dat nou?![]()
die ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh gapert
qudrieënzestigen is het ook
hier in die postquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat bedoel je?
hier in die post? of in de wiki?
ja gezienquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier in die postIn de wiki heb ik nog niet gekeken
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu gaan ze nog denken dat Belgen raar zijn ofzo![]()
Gatver wanneer krijg je nou eens wat lekkers te eten?quote:
I dare to doubtquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kom op zeg, ik heb net een zesklapper gemaaktzoveel werk is het niet
Ik ontken het nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een luie tekkel
Zal ik doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |