Ook hallo jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
waarde landgenoten en landgenoterettes
Hoe oud ben jij inmiddels??quote:
Waarde landgenoten en landgenoterettes,quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk da's tenminste een vlot nieuw topic
maar goed ga verder D.
Waarde landgenoten en landgenoterettes, en toen?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarde landgenoten en landgenoterettes,
eejjjjjjj
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij inmiddels??![]()
zo tegen de 200? Dan kan het
* Uitzinnig van adoratie over zoveel apert leiderschap wordtquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarde landgenoten en landgenoterettes,
eejjjjjjj
Wees blij dat je nog een helft hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik stel trouwens net vast dat de eerste helft van mijn verlof er ondertussen op zit.
The horror![]()
* Troostend over bolletje aait........quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik stel trouwens net vast dat de eerste helft van mijn verlof er ondertussen op zit.
The horror![]()
Maar ik ben ook wel blij hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een helft hebt![]()
Mijne is voorbij
Jij weet dat ik zoiets wel kinky vind ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Troostend over bolletje aait........![]()
Leraren draaien toch gewoon elk jaar hetzelfde verhaal af. Wat nou voorbereiden!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel blij hoor![]()
Nu komt er gewoon nog iets extra's bij op de kalender voor de komende maand het volgend schooljaar stilletjesaan beginnen voorbereiden
Die schrijf je toch gewoon over van afgelopen jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel blij hoor![]()
Nu komt er gewoon nog iets extra's bij op de kalender voor de komende maand het volgend schooljaar stilletjesaan beginnen voorbereiden
Ze hebben me drie andere klassen gegevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leraren draaien toch gewoon elk jaar hetzelfde verhaal af. Wat nou voorbereiden!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |