quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Ik ga even een dutje doen.
Later allemaal
Ik heb steeds gekloot met e-mail adressen voor kloonsquote:
Och jezus ik heb een nachtmerrie!quote:
tsk tsk, ons dingen wijsmakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jezus ik heb een nachtmerrie!
Maar ik was nog helemaal niet naar bed gegaan!
Ik moest nog even een ban voor jullie allemaal aanvragen en zo, je kent dat wel, drukdrukdrukquote:
Wees blij dat je een helft hebt gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een helft hebt![]()
Mijne is voorbij
Pas maar op dat je je niet overwerkt, dat zou toch sneu zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moest nog even een ban voor jullie allemaal aanvragen en zo, je kent dat wel, drukdrukdruk![]()
Komt AMD hier nog wel eens?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dit begint op AMD trekjes te lijken
quote:
Dit moet echt NU METEEN afgelopen zijnquote:
ik zit bij planet. daar heb je 4 boxen, met ieder 5 adressen. en dan kan ik ook nog kiezen tussen @planet, of @wxs.nl i kheb dus 40 adressen tot mn beschikkingquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb steeds gekloot met e-mail adressen voor kloons
hoe los jij dat op?
hij is al door de schredderquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit moet echt NU METEEN afgelopen zijn![]()
Op die fiets.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit bij planet. daar heb je 4 boxen, met ieder 5 adressen. en dan kan ik ook nog kiezen tussen @planet, of @wxs.nl i kheb dus 40 adressen tot mn beschikking
jij zit bij @home zeker dan?quote:
jepquote:
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderenquote:
Eigenlijk gewoon alleen maar door Kastaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderen
static gaf het zelf toe afgelopen weekquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon allen maar door Kasta
het moment dat je klikt op account aanmakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef D.Rose het volgende:
even een vraagje wat registreren betreft
de tijd die in mijn profiel staat, is dat
-het moment dat ik klik op account aanmaken
-het moment dat invoer
-het moment dat ik bevestig (je krijgt toch een mail, ofniet?)
-het moment dat ik de eerste keer inlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |