Ook hallo jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
waarde landgenoten en landgenoterettes
Hoe oud ben jij inmiddels??quote:
Waarde landgenoten en landgenoterettes,quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk da's tenminste een vlot nieuw topic
maar goed ga verder D.
Waarde landgenoten en landgenoterettes, en toen?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarde landgenoten en landgenoterettes,
eejjjjjjj
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij inmiddels??![]()
zo tegen de 200? Dan kan het
* Uitzinnig van adoratie over zoveel apert leiderschap wordtquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarde landgenoten en landgenoterettes,
eejjjjjjj
Wees blij dat je nog een helft hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik stel trouwens net vast dat de eerste helft van mijn verlof er ondertussen op zit.
The horror![]()
* Troostend over bolletje aait........quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hmz, ik stel trouwens net vast dat de eerste helft van mijn verlof er ondertussen op zit.
The horror![]()
Maar ik ben ook wel blij hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een helft hebt![]()
Mijne is voorbij
Jij weet dat ik zoiets wel kinky vind ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Troostend over bolletje aait........![]()
Leraren draaien toch gewoon elk jaar hetzelfde verhaal af. Wat nou voorbereiden!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel blij hoor![]()
Nu komt er gewoon nog iets extra's bij op de kalender voor de komende maand het volgend schooljaar stilletjesaan beginnen voorbereiden
Die schrijf je toch gewoon over van afgelopen jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel blij hoor![]()
Nu komt er gewoon nog iets extra's bij op de kalender voor de komende maand het volgend schooljaar stilletjesaan beginnen voorbereiden
Ze hebben me drie andere klassen gegevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leraren draaien toch gewoon elk jaar hetzelfde verhaal af. Wat nou voorbereiden!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
* Ramen en deuren sluit
Al lange tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Kanaiken je plaatje is kapoet.
Je moet ook de rampenzender opzetten! Anders blíjven ze loeien natuurlijk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
ik heb ramen en deuren al gesloten, maar ik hoor het nog steeds!!!
De mocro-bombers komen
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* even naar de achterkant sluipt![]()
Dat vraag je aan míj?quote:
denk aan je rugquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Naar het werk gaat![]()
D.![]()
Tot ziens weer.
het is 12 uur, eerste maandag van de maand ')quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
* Ramen en deuren sluit
daar moest een smiley staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is 12 uur, eerste maandag van de maand ')
Telkens als ik de ramen en deuren dichtdoe?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is 12 uur, eerste maandag van de maand ')
Relaxedquote:
O jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet ook de rampenzender opzetten! Anders blíjven ze loeien natuurlijk!
Ja tof alles hier.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
RelaxedRustig aan het genieten van mijn vakantie
en met jou?
Slaapzequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Ik ga even een dutje doen.
Later allemaal
dagquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Later allemaal
ik ga maar een kloon aanmaken denk ikquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tof alles hier.
Moe.
Later allemaal
Ik heb steeds gekloot met e-mail adressen voor kloonsquote:
Och jezus ik heb een nachtmerrie!quote:
tsk tsk, ons dingen wijsmakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och jezus ik heb een nachtmerrie!
Maar ik was nog helemaal niet naar bed gegaan!
Ik moest nog even een ban voor jullie allemaal aanvragen en zo, je kent dat wel, drukdrukdrukquote:
Wees blij dat je een helft hebt gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een helft hebt![]()
Mijne is voorbij
Pas maar op dat je je niet overwerkt, dat zou toch sneu zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moest nog even een ban voor jullie allemaal aanvragen en zo, je kent dat wel, drukdrukdruk![]()
Komt AMD hier nog wel eens?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dit begint op AMD trekjes te lijken
quote:
Dit moet echt NU METEEN afgelopen zijnquote:
ik zit bij planet. daar heb je 4 boxen, met ieder 5 adressen. en dan kan ik ook nog kiezen tussen @planet, of @wxs.nl i kheb dus 40 adressen tot mn beschikkingquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb steeds gekloot met e-mail adressen voor kloons
hoe los jij dat op?
hij is al door de schredderquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit moet echt NU METEEN afgelopen zijn![]()
Op die fiets.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit bij planet. daar heb je 4 boxen, met ieder 5 adressen. en dan kan ik ook nog kiezen tussen @planet, of @wxs.nl i kheb dus 40 adressen tot mn beschikking
jij zit bij @home zeker dan?quote:
jepquote:
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderenquote:
Eigenlijk gewoon alleen maar door Kastaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderen
static gaf het zelf toe afgelopen weekquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon allen maar door Kasta
het moment dat je klikt op account aanmakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef D.Rose het volgende:
even een vraagje wat registreren betreft
de tijd die in mijn profiel staat, is dat
-het moment dat ik klik op account aanmaken
-het moment dat invoer
-het moment dat ik bevestig (je krijgt toch een mail, ofniet?)
-het moment dat ik de eerste keer inlog
Door dat gekloon zit kanaiken bij @homequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat komt door het gekloon van o.a. static, xebro en nog wat anderen
nee, door dat gekloon worden @home adressen niet meer geaccepteerd als e-mail adres. netzoals hotmail en andere gratis adressenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Door dat gekloon zit kanaiken bij @home
Dus je hebt net binnen 3 minuten geklikt, geregistreerd en gepost?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
het moment dat je klikt op account aanmaken
@home doet het wel hoor, daar zit ik bijquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, door dat gekloon worden @home adressen niet meer geaccepteerd als e-mail adres. netzoals hotmail en andere gratis adressen
Kan waar zijn, kan aandachtsgeilheid zijn. Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
static gaf het zelf toe afgelopen week
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, door dat gekloon worden @home adressen niet meer geaccepteerd als e-mail adres. netzoals hotmail en andere gratis adressen
ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus je hebt net binnen 3 minuten geklikt, geregistreerd en gepost?
ik weet het ook niet zeker. ik heb het hem alleen zien postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan waar zijn, kan aandachtsgeilheid zijn. Zou me niks verbazen.
dan ga ik wel ontbijtenquote:
weet je nog hoe het moet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lunch op, moet straks echt gaan werken
Vies woord dat werkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lunch op, moet straks echt gaan werken
Je loopt op straat met een wireless laptopje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vies woord dat werken![]()
Wij zijn op zoek naar een fitnesscentrum, dus dat werken wordt weer wat opgeschoven hier
Als echt IT'ers surfen we eerst het land rond vooraleer we er ook maar aan denken om het daglicht op te zoeken en een bezoekje te brengen aan zo'n fitnesscentrumquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je loopt op straat met een wireless laptopje?
dag dagquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een hele goeie middag allemaal
Eindelijk weer eens droog weer
dan ben ik ook een ITer geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als echt IT'ers surfen we eerst het land rond vooraleer we er ook maar aan denken om het daglicht op te zoeken en een bezoekje te brengen aan zo'n fitnesscentrum![]()
dank jequote:
Middagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |