en een onlinewinkel?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, een winkel heeft een ruimte waar mensen kunnen langskomen en dingen kunnen uitzoeken enzo
oh dus een webwinkel is eigenlijk een soort dierenwinkel waar je spinnewebben kan kopen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, een winkel heeft een ruimte waar mensen kunnen langskomen en dingen kunnen uitzoeken enzo
Ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, dan niet
dan is ieder bedrij in principe een winkel
maar mijn collega kan niet eerder weg, en ik ben collegiaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan kan je vandaag wel eerder weg
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dus een webwinkel is eigenlijk een soort dierenwinkel waar je spinnewebben kan kopen?
dat moet je niet doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar mijn collega kan niet eerder weg, en ik ben collegiaal
jij kunt online niets bij mij kopen, dus die vlieger gaan niet opquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
en een onlinewinkel?
of is ruimte voor jou ook cyberspace?
je hebt het er wel van genomen hequote:
dat hoop je dan tenminstequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel, dan is hij dat ook voor mij
ligt eraan hoe troebel het water isquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tijdens heb je ook minder aan
2 sec. voor ze gaat zitten en 2 sec. na is toch veel beter
en wat ze doet in het waterquote:
eejjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel weer thuis trouwens, dus eejjjjjjjjjjjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |