Ja tuurlijk, ga maar 130 met die vouwwagen rijdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Jurruh het volgende:
Weet niet zeker of hier moet of toch ergens anders (Travel bv.), maar goed..
De vraag: wat zijn de maximumsnelheden in Nederland (80 toch?) Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, België en Frankrijk met een aanhanger (vouwwagen) op de snelwegen?
En is het een optie om via Frankrijk naar het Gardameer te gaan (omdat je daar geloof ik wel 130 mag) of is dat teveel om?
Laatste vraag: wordt er veel gecontroleerd deze zomer in de landen die ik genoemd heb op snelheid met aanhanger?
Alvast bedanktKan het nergens vinden, ook niet m.bv. Google.
Ook eraan gedacht dat die banden wat eronder liggen 130 niet aankunnen? Sta ik straks weer in de file met de vrachtwagen omdat er weer zo'n klootviool dacht dat het wel konquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
Op de tolwegen in Frankrijk kan je makkelijk 130 rijden met een vouwwagen, dat is geen probleem.
Vergeet het maar, ze doen een soort van trajektcontrole, op het moment dat je de tolweg afrekent zien ze je gemiddelde snelheid, achter het poortje staat de politie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
Op de tolwegen in Frankrijk kan je makkelijk 130 rijden met een vouwwagen, dat is geen probleem.
Je had het topic ook kunnen verplaatsen naar Planes, Trains en Aanhangers.quote:
Goed ideequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef rompompom het volgende:
Van iemand die momenteel rondtoert in Frankrijk in zo'n samenstelling, heb ik vernomen dat het 130 is. Maar dat is afhankelijk van het gewicht van de aanhanger. Caravan is wel beperkt tot 80 geloof ik. Maar waarom bel je de ANWB niet effe ofzo? Daar zijn ze voor
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je had het topic ook kunnen verplaatsen naar Piraten, Trajectcontroles en Aanhangers.
Dat is dus echt flauwekul..quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ze doen een soort van trajektcontrole, op het moment dat je de tolweg afrekent zien ze je gemiddelde snelheid, achter het poortje staat de politie.![]()
Ach man ga toch 150 rijden met dat gebakje van je. Alleen wel niet zeuren als je opeens in de berm ligtquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:00 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Goed idee
Die trajectcontroles zijn inderdaad wel verrekte irritant..
broodje aapquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ze doen een soort van trajektcontrole, op het moment dat je de tolweg afrekent zien ze je gemiddelde snelheid, achter het poortje staat de politie.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |