Marktplaats en een hele zut huizensites (Dimo, Woonkrant etc). En van mijn briefje bij de appie waren ook al twee telefoonnummerstrookjes afgescheurdquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh oké! Ja het duurt wel even, maar het is weer zo februari heb ik het idee.
Oh dat is mooi, waar heb je dat linkje allemaal nog meer geplaatst dan?
Haha, waren ze ook al meteen even komen kijken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Marktplaats en een hele zut huizensites (Dimo, Woonkrant etc). En van mijn briefje bij de appie waren ook al twee telefoonnummerstrookjes afgescheurd![]()
Welk subforum deint vandaag stuurloos op de Fok!baren doordat jij de mod de hele nacht hebt opgehouden?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dit is abnormaal
Helaas geeft deze mod nogal wat kuren
Misschien hebben ze wel door de brievenbus gegluurd ofzo, maar durfden ze niet aan te bellenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Haha, waren ze ook al meteen even komen kijken?
ik hoop heel erg voor je dat je het verkocht hebt voor die tijd hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O god daar heb je die nagel aan mijn doodskist weer![]()
Ik altijd met mijn grote mond![]()
Hm, tja, misschien schrokken ze toch wat toen de buren vertelden dat je altijd met onderbroeken van Arty op je hoofd over straat rent 's nachts. En toen durfden ze niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel door de brievenbus gegluurd ofzo, maar durfden ze niet aan te bellen![]()
Terwijl ik toch als zo'n ui-terst vriendelijk en net meisje bekend sta in de buurt. Vreemd![]()
Mijn buren zullen dat nóóit doorvertellen! Dat blijft onder ons.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hm, tja, misschien schrokken ze toch wat toen de buren vertelden dat je altijd met onderbroeken van Arty op je hoofd over straat rent 's nachts. En toen durfden ze niet meer.
Badder ze!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef gurlie het volgende:
Hm, ik ga maar even lekker badderen.
Ja ik had er even geen woorden voor, vandaar dat ik niet reageerde Maar hij was heel lief hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
heb je mijn lieve reply al gelezen dude?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik had er even geen woorden voor, vandaar dat ik niet reageerde Maar hij was heel lief hoorDank je wel dat je me zo veel gunt
![]()
Als ik ooit iets moet zeggen bij de ontvangst van de Pullitzer of dergelijke, zal ik je bedanken als één van de mensen die me altijd hebben gesteund in alles wat ik deed.
Oké?
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef D.Rose het volgende:
*quotequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef D.Rose het volgende:
En dat doe je niet omdatquote:
Nog een uur danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |