Hmm, helemaal goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:23 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, The Great Escape?
Das goed idd, SoK +1quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal wel Jodie zijn.
Nogmaals een goedemorgen dan maarquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:17 schreef twentemeisje het volgende:
Damn.... *wrijft zand van Klaas Vaak uit haar ogen*
Nell - Contact - Taxi Driver...
twentemeisjeje?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:09 schreef twentemeisje het volgende:
Sokje?
Ja volgens mij ook....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
Norman toch?
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:57 schreef Patch het volgende:
Heb niet zoveel tijd....
hoe noemt Billy Crystal het kalfje in City Slickers ¿
quote:Dennis Hopper was originally cast as [character name], but walked off the set after his first day. [actor1] replaced him and went on to win the Golden Globe for Best Supporting Actor and an Oscar nomination for Best Supporting Actor.
Vul in:quote:People on the set were forbidden from uttering phrases from [actor2]'s past movies.
Patch +1quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:49 schreef Patch het volgende:
Pruitt Taylor Vince
Identity
S1mone
City Slickers 2
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef Sheridana het volgende:
hm...The Joker en Jack Nicholson?
quote:The early bird gathers no moss! The rolling stone catches the worm!
Ik wil uiteraard ook nog wel [actor1] en [character name] zien!quote:Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Die is goed.... maar de rest ontbreekt nog....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:24 schreef victorinox het volgende:
Jim Carrey in The Truman Show
Aha nu snap ik je antwoorden... Maar het gaat hier om acteurs uit dezelfde film....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef victorinox het volgende:
Actor 1: Morgan Freeman
Actor 2:Jim Carrey
Character Name: God
Precies...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
oh, actor 1 is dan Ed Harris, als Christov?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Sheridana het volgende:
actor 1 Ed Harris
actor 2 Jim Carrey
Charactername: Christov?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef Khalein het volgende:
Ik ga niet handelen met insider kennis
of course it is...gister pas voor het eerst gezien...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:05 schreef victorinox het volgende:
Shaun of the Dead
Helemaal nog nietquote:
Shame on you.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:12 schreef Sheridana het volgende:
[..]
gister pas voor het eerst gezien...![]()
Ga je schamen!! Wat doe je nog online?? Ga 'm meteen huren...NU!! Potverdriezombies....quote:
Eitje, dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:44 schreef Khalein het volgende:
Rosie O'Donnell
The Dark Half?quote:
Ja en neenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef ArtyShock het volgende:
Nog geen belletjes.
Speelt de film zich af in redelijk moderne tijden?
Dus eigenlijk... is dat hetzelfde huis, alleen gezien in een totaal andere periode?quote:
Nice work, Sherlockquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk... is dat hetzelfde huis, alleen gezien in een totaal andere periode?
Dan zou het The Notebook kunnen zijn, ja.quote:
Yessahquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef victorinox het volgende:
The Notebook?
Dàt was ze! Joan Allen! Ik herkende haar neus al... Ik kon er alleen niet opkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef Khalein het volgende:
YessahOp de laatste foto zien we Joan Allen en Rachel McAdams
victorinox +1
NEXT!!!
Dat is goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ongetwijfeld The Butterfly Effect, die eerste over Kutcher heb ik een week geleden nog gelezen. Dat tweede was me niet echt opgevallen, maar het klopt ook wel met de film.
Dat lijkt me Dungeons & Dragons.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Uit welke film kom dit plaatje van deze olijke jongeman?
Waarlijk een dampende hoop celluloid-stront.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat lijkt me Dungeons & Dragons.
De trailers en de reviews hebben mij er van weerhouden deze film ooit te zien... Maar toch herkende ik deze gast gelijk. Volgens mij staat oa. hij op de voorkant van de DVD.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarlijk een dampende hoop celluloid-stront.
ArtyShock +1
Check!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Be Cool?
Ik zag dat groepje gangsta's uit de Delta Lloyd reclame en wist dat Travolta die film met Gangstarappers te maken had. Dus gokte ik op die film moet hem nog kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Check!
mr_anonimous + 1
BTW. Welk screenshot deed 't hem?
Pff. Als ik een plaatje wil herkennen van een film die ik twee jaar geleden precies één keer gezien heb, moet ik er úren naar turen voordat die stroperige brei in m'n schedelpan een match maakt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cillian Murphy in 28 Days Later?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef PDOA het volgende:
Winona Ryder?
Die volgens Sunchaser erg op BlaatschaaP lijkt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Die uit Lilya 4-ever?
Mogelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel een beetje op Scarlett Johansson.
Helaas.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Jasmine Trinca uit La meglio gioventu?
Uiteraard.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Marion Cottillard?
Ik zou toch meer in het komediesegment zoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef ArtyShock het volgende:
Klinkt als een vreselijk foute gangsterfilm... Maar niet eentje die ik heb gezien.
Stiekem best een grappige filmquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef Khalein het volgende:
Don't Be A Menace in South Central While Drinkin' Your Juice in the Hood?Krijg ik extra punten als ik titel helemaal goed heb gespeld?
Eerste ingeving is één van de Lara Croft films, getriggerd door de akimbo-style pistolen en d'r cute ass.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef Khalein het volgende:
Zegt u het maar, beste fmt'ers... Welke film?
[afbeelding]
en nogmaals sorry voor de vertraging...![]()
Ik heb het even voor je opgezocht (aangezien ik niet met een beter antwoord kon komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef ArtyShock het volgende:
Goodmorning! And in case I don't see you didn't get it right... Better luck next time.
Ik vind het best aangezien het lang geleden is dat wij een een-tweetje hadden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
mogge!!
Oke, zal ik anders er wat ingooiten? Als Arty er niet is?
correcto!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Dawn of the dead?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat gaat toch over de legendarische bonfire night van Guy Fawkes? De grootste anti-held van de Britse geschiedenis?
We gaan weer als vanouds Sheri.quote:
Da's goed. Ik doe vanmiddag wel weer even mee. Ik zit midden in een object-design en dat duurt nog wel een uurtje of twee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
mogge!!
Oke, zal ik anders er wat ingooiten? Als Arty er niet is?
Checkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We gaan weer als vanouds Sheri.![]()
Sheridana +1
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ragin Bull?
Apocalypse, maar dit volstaat ook welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:09 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ga dus voor Milla in Resident Evil 2. (Of heeft dat ding een subtitel?)
Bad Lieutanant?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]was once considered for the character of Detective-Lieutenant
Mea Culpaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:25 schreef Khalein het volgende:
En NEXT roepen is niet meer nodig zag ik al...
Jep... Khalein +1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:28 schreef Khalein het volgende:
Narc?
Had je je maar niet in het een-tweetje van mij en mr_a moeten mengen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Khalein het volgende:
Ohw... Wel goed dus...Handig... Nja, effies kijken wat ik nog aan screentjes heb staan
Deal with itquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:18 schreef Sheridana het volgende:
Had je je maar niet in het een-tweetje van mij en mr_a moeten mengen...
ygs
Indeedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Final cut?
M'n eerste ingeving is Emanuelle Seigner. Maar ik heb d'r geloof ik nog nooit met zulke lippen gezien...quote:
Ze is het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
M'n eerste ingeving is Emanuelle Seigner. Maar ik heb d'r geloof ik nog nooit met zulke lippen gezien...
Okee dan. Lucky guess.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is het wel.
Klinkt als een interressante titel Sheri.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Sheridana het volgende:
stir of DAMN!!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Stir of echoes.
Hij ziet er uit als een serieus kijkende Christopher Titus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam en 3 films
[afbeelding]
SaintofKillers +1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michael Biehn, Terminator, The Abyss, Aliens.
Mèn, wat is 'ie oud geworden!quote:
Jawel hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klinkt als een interressante titel Sheri.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg er een heel Brits gevoel bij (vraag me aub niet waarom...)...
Misschien omdat het zo een figuur uit trainspotting zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg er een heel Brits gevoel bij (vraag me aub niet waarom...)...
Dat is een Britquote:
Lukas indeed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:06 schreef twentemeisje het volgende:
Moodysson?
Dudequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:12 schreef California het volgende:
Jeunet?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lukas indeed.
twentemeisje +1
quote:Muscular, swaggering, and tough,gives every indication of becoming a "man's-man" like his father, legendary actor
. While it is obvious that he admires tough method actors like Marlon Brando and Sean Penn;
's eldest son also has a strong egalitarian streak, evidenced by his reasoning for baring his body in the film
. He is quoted as saying that originally only the women in the scene were to be nude, but that he felt it "really sexist", so "he stripped too."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Scott Caan?
SaintOfKillers +1quote:
Met Amanda Petersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Patrick Dempsey meen ik te herkennen. Can't buy me love?
Je hebt Sheri's plek ingenomen wat betreft de 1-2tjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beautiful Girls.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Stuart Masterson?
Daarom is 't een karikatuurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef twentemeisje het volgende:
Die karikatuur doet haar geen recht...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef Chielus het volgende:
Omarion?
Nu wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:33 schreef Chielus het volgende:
plaatje doet t niet MRA
Het is hem echt hij is een Italiaanse Amerikaan. En de achterkleinzoon van een beroemde regisseur die net zo heet als hij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Chielus het volgende:
yep
maar goed op t eerste plaatje was die gozer toch echt een neger, en op het laatste is ie toch echt blank....
Nee, die is het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef Chielus het volgende:
gezien de deNiro foto gok ik op een film:
Falling in Love?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Sheridana het volgende:
is dat echt dezelfde gozert?
ArtyShock +1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef ArtyShock het volgende:
Francis Capra?
lijkt me toch eerder a bronx tale...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Atreidez het volgende:
Awakenings?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
lijkt me toch eerder a bronx tale...
Was niet zo handig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef Sheridana het volgende:
argh ja, de film wist ik wel, ik was gefixeerd op die gozert !!
De trigger kwam bij mij ook pas toen je die plaatjes postte met deNiro erop. De enige reden dat ik z'n naam wist is omdat dat 'Capra' destijds erg is blijven hangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Was niet zo handig.![]()
Hij speelde ook in Free Willy 2 en het Shaqvehikel Kazaam.
Shaq dwong je zeker te kijken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik geef alleen onder dwang toe dat ik Kazaam heb gezien....
Hij is erg verander in de loop der jaren. Nu lijkt ie wel zo'n gangbanger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De trigger kwam bij mij ook pas toen je die plaatjes postte met deNiro erop. De enige reden dat ik z'n naam wist is omdat dat 'Capra' destijds erg is blijven hangen.
Even een vraag uit m'n duim schudden hoor.
*buzzer gaat*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Mevrouw Blanchett. The gift?
*bel* *bel* *bel* *bel*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Sokolsky het volgende:
Heaven?
yep, he made me do it!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shaq dwong je zeker te kijken?
Battle Royale?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Even de traditie in stand houden en iets vragen over de laatste film die ik heb gezien.
"Yukihiko Tsutsumi and Ryuhei Kitamura each finished their contributions to the short film anthology Jam Films (2002) in record time. As a result producer Shinya Kawai gave the two directors a proposal to each create a feature length movie with only two actors, battling in one setting and filmed entirely in one week. The undertaking was called the Duel Project."
Hoe heten de films die Tsutsumi en Kitamura voor dit duel maakten?
Ach dacht aan personages. In BR zitten ook een Yukiko en Ryuhei.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:22 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... daar zitten een heleboel meer acteurs in
(bovendien moet ik twee titels hebben, eentje van Tsutsumi en eentje van Kitamura)
Dat weet blijkbaar niemand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:ik wist niet eens dat daar een topic van was
Welke reacties?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:31 schreef Chielus het volgende:
aan de reacties te zien idd niet.
Dat is goed.quote:
Neem aan dat ze niet samenwerken in de comic zoals je ( lees: ik) bij het zien van de cover zou kunnen denken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed. [afbeelding]
EricusMaximus +1
Het is de comic waar de film op "gebaseerd" is.
[afbeelding]
Dit is de enige Predator met wie zij bevriend raakt. Net als in de film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:38 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Neem aan dat ze niet samenwerken in de comic zoals je ( lees: ik) bij het zien van de cover zou kunnen denken?
Nooit gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit is de enige Predator met wie zij bevriend raakt. Net als in de film.
Inderdaad over Tom Cruise.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:44 schreef Chielus het volgende:
Shit, dat heb ik al ergens gelezen. Het gaat over Tom Cruise, maar ik weet begod niet wie het over hem heeft gezegd....
Beroemde actrice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef Chielus het volgende:
Is het een journalist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |