quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lukas indeed.
twentemeisje +1
quote:Muscular, swaggering, and tough,gives every indication of becoming a "man's-man" like his father, legendary actor
. While it is obvious that he admires tough method actors like Marlon Brando and Sean Penn;
's eldest son also has a strong egalitarian streak, evidenced by his reasoning for baring his body in the film
. He is quoted as saying that originally only the women in the scene were to be nude, but that he felt it "really sexist", so "he stripped too."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Scott Caan?
SaintOfKillers +1quote:
Met Amanda Petersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Patrick Dempsey meen ik te herkennen. Can't buy me love?
Je hebt Sheri's plek ingenomen wat betreft de 1-2tjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beautiful Girls.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Stuart Masterson?
Daarom is 't een karikatuurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef twentemeisje het volgende:
Die karikatuur doet haar geen recht...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef Chielus het volgende:
Omarion?
Nu wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:33 schreef Chielus het volgende:
plaatje doet t niet MRA
Het is hem echt hij is een Italiaanse Amerikaan. En de achterkleinzoon van een beroemde regisseur die net zo heet als hij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Chielus het volgende:
yep
maar goed op t eerste plaatje was die gozer toch echt een neger, en op het laatste is ie toch echt blank....
Nee, die is het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef Chielus het volgende:
gezien de deNiro foto gok ik op een film:
Falling in Love?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |