Da's goed. Ik doe vanmiddag wel weer even mee. Ik zit midden in een object-design en dat duurt nog wel een uurtje of twee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
mogge!!
Oke, zal ik anders er wat ingooiten? Als Arty er niet is?
Checkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We gaan weer als vanouds Sheri.![]()
Sheridana +1
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ragin Bull?
Apocalypse, maar dit volstaat ook welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:09 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ga dus voor Milla in Resident Evil 2. (Of heeft dat ding een subtitel?)
Bad Lieutanant?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]was once considered for the character of Detective-Lieutenant
Mea Culpaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:25 schreef Khalein het volgende:
En NEXT roepen is niet meer nodig zag ik al...
Jep... Khalein +1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:28 schreef Khalein het volgende:
Narc?
Had je je maar niet in het een-tweetje van mij en mr_a moeten mengen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Khalein het volgende:
Ohw... Wel goed dus...Handig... Nja, effies kijken wat ik nog aan screentjes heb staan
Deal with itquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:18 schreef Sheridana het volgende:
Had je je maar niet in het een-tweetje van mij en mr_a moeten mengen...
ygs
Indeedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Final cut?
M'n eerste ingeving is Emanuelle Seigner. Maar ik heb d'r geloof ik nog nooit met zulke lippen gezien...quote:
Ze is het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
M'n eerste ingeving is Emanuelle Seigner. Maar ik heb d'r geloof ik nog nooit met zulke lippen gezien...
Okee dan. Lucky guess.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is het wel.
Klinkt als een interressante titel Sheri.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Sheridana het volgende:
stir of DAMN!!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Stir of echoes.
Hij ziet er uit als een serieus kijkende Christopher Titus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam en 3 films
[afbeelding]
SaintofKillers +1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michael Biehn, Terminator, The Abyss, Aliens.
Mèn, wat is 'ie oud geworden!quote:
Jawel hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klinkt als een interressante titel Sheri.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg er een heel Brits gevoel bij (vraag me aub niet waarom...)...
Misschien omdat het zo een figuur uit trainspotting zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg er een heel Brits gevoel bij (vraag me aub niet waarom...)...
Dat is een Britquote:
Lukas indeed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:06 schreef twentemeisje het volgende:
Moodysson?
Dudequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:12 schreef California het volgende:
Jeunet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |