Pff. Als ik een plaatje wil herkennen van een film die ik twee jaar geleden precies één keer gezien heb, moet ik er úren naar turen voordat die stroperige brei in m'n schedelpan een match maakt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cillian Murphy in 28 Days Later?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef PDOA het volgende:
Winona Ryder?
Die volgens Sunchaser erg op BlaatschaaP lijkt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Die uit Lilya 4-ever?
Mogelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel een beetje op Scarlett Johansson.
Helaas.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Jasmine Trinca uit La meglio gioventu?
Uiteraard.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Marion Cottillard?
Ik zou toch meer in het komediesegment zoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef ArtyShock het volgende:
Klinkt als een vreselijk foute gangsterfilm... Maar niet eentje die ik heb gezien.
Stiekem best een grappige filmquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef Khalein het volgende:
Don't Be A Menace in South Central While Drinkin' Your Juice in the Hood?Krijg ik extra punten als ik titel helemaal goed heb gespeld?
Eerste ingeving is één van de Lara Croft films, getriggerd door de akimbo-style pistolen en d'r cute ass.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef Khalein het volgende:
Zegt u het maar, beste fmt'ers... Welke film?
[afbeelding]
en nogmaals sorry voor de vertraging...![]()
Ik heb het even voor je opgezocht (aangezien ik niet met een beter antwoord kon komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef ArtyShock het volgende:
Goodmorning! And in case I don't see you didn't get it right... Better luck next time.
Ik vind het best aangezien het lang geleden is dat wij een een-tweetje hadden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
mogge!!
Oke, zal ik anders er wat ingooiten? Als Arty er niet is?
correcto!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Dawn of the dead?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat gaat toch over de legendarische bonfire night van Guy Fawkes? De grootste anti-held van de Britse geschiedenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |