quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef Khalein het volgende:
Ik ga niet handelen met insider kennis
of course it is...gister pas voor het eerst gezien...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:05 schreef victorinox het volgende:
Shaun of the Dead
Helemaal nog nietquote:
Shame on you.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:12 schreef Sheridana het volgende:
[..]
gister pas voor het eerst gezien...![]()
Ga je schamen!! Wat doe je nog online?? Ga 'm meteen huren...NU!! Potverdriezombies....quote:
Eitje, dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:44 schreef Khalein het volgende:
Rosie O'Donnell
The Dark Half?quote:
Ja en neenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef ArtyShock het volgende:
Nog geen belletjes.
Speelt de film zich af in redelijk moderne tijden?
Dus eigenlijk... is dat hetzelfde huis, alleen gezien in een totaal andere periode?quote:
Nice work, Sherlockquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus eigenlijk... is dat hetzelfde huis, alleen gezien in een totaal andere periode?
Dan zou het The Notebook kunnen zijn, ja.quote:
Yessahquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef victorinox het volgende:
The Notebook?
Dàt was ze! Joan Allen! Ik herkende haar neus al... Ik kon er alleen niet opkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef Khalein het volgende:
YessahOp de laatste foto zien we Joan Allen en Rachel McAdams
victorinox +1
NEXT!!!
Dat is goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ongetwijfeld The Butterfly Effect, die eerste over Kutcher heb ik een week geleden nog gelezen. Dat tweede was me niet echt opgevallen, maar het klopt ook wel met de film.
Dat lijkt me Dungeons & Dragons.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Uit welke film kom dit plaatje van deze olijke jongeman?
Waarlijk een dampende hoop celluloid-stront.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat lijkt me Dungeons & Dragons.
De trailers en de reviews hebben mij er van weerhouden deze film ooit te zien... Maar toch herkende ik deze gast gelijk. Volgens mij staat oa. hij op de voorkant van de DVD.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarlijk een dampende hoop celluloid-stront.
ArtyShock +1
Check!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Be Cool?
Ik zag dat groepje gangsta's uit de Delta Lloyd reclame en wist dat Travolta die film met Gangstarappers te maken had. Dus gokte ik op die film moet hem nog kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Check!
mr_anonimous + 1
BTW. Welk screenshot deed 't hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |