quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lukas indeed.
twentemeisje +1
quote:Muscular, swaggering, and tough,gives every indication of becoming a "man's-man" like his father, legendary actor
. While it is obvious that he admires tough method actors like Marlon Brando and Sean Penn;
's eldest son also has a strong egalitarian streak, evidenced by his reasoning for baring his body in the film
. He is quoted as saying that originally only the women in the scene were to be nude, but that he felt it "really sexist", so "he stripped too."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Scott Caan?
SaintOfKillers +1quote:
Met Amanda Petersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Patrick Dempsey meen ik te herkennen. Can't buy me love?
Je hebt Sheri's plek ingenomen wat betreft de 1-2tjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beautiful Girls.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Stuart Masterson?
Daarom is 't een karikatuurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef twentemeisje het volgende:
Die karikatuur doet haar geen recht...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef Chielus het volgende:
Omarion?
Nu wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:33 schreef Chielus het volgende:
plaatje doet t niet MRA
Het is hem echt hij is een Italiaanse Amerikaan. En de achterkleinzoon van een beroemde regisseur die net zo heet als hij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Chielus het volgende:
yep
maar goed op t eerste plaatje was die gozer toch echt een neger, en op het laatste is ie toch echt blank....
Nee, die is het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef Chielus het volgende:
gezien de deNiro foto gok ik op een film:
Falling in Love?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Sheridana het volgende:
is dat echt dezelfde gozert?
ArtyShock +1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef ArtyShock het volgende:
Francis Capra?
lijkt me toch eerder a bronx tale...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Atreidez het volgende:
Awakenings?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
lijkt me toch eerder a bronx tale...
Was niet zo handig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef Sheridana het volgende:
argh ja, de film wist ik wel, ik was gefixeerd op die gozert !!
De trigger kwam bij mij ook pas toen je die plaatjes postte met deNiro erop. De enige reden dat ik z'n naam wist is omdat dat 'Capra' destijds erg is blijven hangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Was niet zo handig.![]()
Hij speelde ook in Free Willy 2 en het Shaqvehikel Kazaam.
Shaq dwong je zeker te kijken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik geef alleen onder dwang toe dat ik Kazaam heb gezien....
Hij is erg verander in de loop der jaren. Nu lijkt ie wel zo'n gangbanger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De trigger kwam bij mij ook pas toen je die plaatjes postte met deNiro erop. De enige reden dat ik z'n naam wist is omdat dat 'Capra' destijds erg is blijven hangen.
Even een vraag uit m'n duim schudden hoor.
*buzzer gaat*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Mevrouw Blanchett. The gift?
*bel* *bel* *bel* *bel*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef Sokolsky het volgende:
Heaven?
yep, he made me do it!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shaq dwong je zeker te kijken?
Battle Royale?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Even de traditie in stand houden en iets vragen over de laatste film die ik heb gezien.
"Yukihiko Tsutsumi and Ryuhei Kitamura each finished their contributions to the short film anthology Jam Films (2002) in record time. As a result producer Shinya Kawai gave the two directors a proposal to each create a feature length movie with only two actors, battling in one setting and filmed entirely in one week. The undertaking was called the Duel Project."
Hoe heten de films die Tsutsumi en Kitamura voor dit duel maakten?
Ach dacht aan personages. In BR zitten ook een Yukiko en Ryuhei.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:22 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... daar zitten een heleboel meer acteurs in
(bovendien moet ik twee titels hebben, eentje van Tsutsumi en eentje van Kitamura)
Dat weet blijkbaar niemand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:ik wist niet eens dat daar een topic van was
Welke reacties?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:31 schreef Chielus het volgende:
aan de reacties te zien idd niet.
Dat is goed.quote:
Neem aan dat ze niet samenwerken in de comic zoals je ( lees: ik) bij het zien van de cover zou kunnen denken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed. [afbeelding]
EricusMaximus +1
Het is de comic waar de film op "gebaseerd" is.
[afbeelding]
Dit is de enige Predator met wie zij bevriend raakt. Net als in de film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:38 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Neem aan dat ze niet samenwerken in de comic zoals je ( lees: ik) bij het zien van de cover zou kunnen denken?
Nooit gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit is de enige Predator met wie zij bevriend raakt. Net als in de film.
Inderdaad over Tom Cruise.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:44 schreef Chielus het volgende:
Shit, dat heb ik al ergens gelezen. Het gaat over Tom Cruise, maar ik weet begod niet wie het over hem heeft gezegd....
Beroemde actrice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef Chielus het volgende:
Is het een journalist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |