Nee ik zat te wachten op Morpheus aangezien die de laatste OP in z'n bezit heeft maar goed dat zal nog wel goed komenquote:En hier verder! kan andere deel 17 niet vinden? is ie er al?
Surequote:Op zondag 31 juli 2005 16:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
cyberrobin?
Ik post de code voor de goede OP hier, kan jij die dan plaatsen...?
Ik mocht van de commander niet van de brug af met mijn tank. Ik kreeg maar te horen, do as you are told enzoquote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor het geval jullie nog twijfelde of er FoD-ers aanwezig waren op de derde mislukte "war"![]()
En de ronden daarvoor toen jullie ergens onderin stonden plaats je zeker niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor het geval jullie nog twijfelde of er FoD-ers aanwezig waren op de derde mislukte "war"![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Score%20List%20Small.JPG]afbeelding][/url]![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Top%20Players%20Small.JPG]afbeelding][/url]![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Top%20Score%20Small.JPG]afbeelding][/url]![]()
Toegegeven de eerste ronde Karkand deden we het niet zo goed als de tweede ronde, maar toen was ik alleen. Nimble kwam halverwege dat potje binnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En de ronden daarvoor toen jullie ergens onderin stonden plaats je zeker niet?
De vraag is dan of we nog een head to head nodig hebben voor Band of Fok!ers vs Dutch Reserves aangezien de eerste naam wel genoemd werd in het topic maar het misschien niet duidelijk was.quote:
Oeh ziet er goed uit!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Overigens gaan we ook maar eens kijken of we dit een beetje kunnen integreren. Is echt super cool om te zien
Je hebt een spatie achter je TR zitten..quote:Op zondag 31 juli 2005 16:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan iemand die hier mijn html-fout uit kan halen ?
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/Fok.php
In Dreamweaver lijkt de rand helemaal perfect aan te sluiten maar in de praktijk toch niet.
Ga er eens naar kijkenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De vraag is dan of we nog een head to head nodig hebben voor Band of Fok!ers vs Dutch Reserves aangezien de eerste naam wel genoemd werd in het topic maar het misschien niet duidelijk was.
Overigens gaan we ook maar eens kijken of we dit een beetje kunnen integreren. Is echt super cool om te zien
veel spelenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:50 schreef Elusive het volgende:
je kan toch ook nieuwe wapens unlocken? hoe ? gewoon veel spelen ofzo met een bepaald wapen?
quote:
Hier mijn tactics voor Masthuur City. Ze zijn even snel in elkaar gepropt om het idee erachter te laten zienquote:
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef Silver_Shark het volgende:
dat is voor een 16 game
Je staat er in, goed zo?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef Fillipe het volgende:
Oei zin om vanavond los te gaan op de servers!
PS, m'n xfire account staat nog niet in de OP. M'n nick aldaar is zelfde als ingame: FillipeNL
Heb btw nog geen TS, ga deze week even een headsetje aanschaffen!
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:17 schreef Jump het volgende:
Ik ga geen TS installeren. Stomme Belgische limieten overal
Pagina goed refreshen wil wel helpen. Vaak zit zo'n probleem van loze regel dat je ergens een spatie of wat dan ook teveel gedaan hebt. Of code niet goed afgesloten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Klopt32 en 64 zitten er ook in maar dat kost meer tijd.
@Ursel, ik heb t geloof ik weggehaald maar t werkt nog steeds nietMisschien doe ik nog iets fout maar dat komt morgen dan wel
Vanavond is t weer quality-time met de vrouw
Mij mag je er ook bijzeetten: xfire: fokjumpquote:
Job done!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Mij mag je er ook bijzeetten: xfire: fokjump
Ik kon het er in feite ook zelf bijzetten, maarjaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kon het er in feite ook zelf bijzetten, maarja
quote:
ranked?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:33 schreef Umm-Qasr het volgende:
Al klaar mannen voor de urban maps van vanavond??
84.49.16.14![]()
Ze hebben er een wachtwoord op gezetquote:Op zondag 31 juli 2005 18:33 schreef Umm-Qasr het volgende:
Al klaar mannen voor de urban maps van vanavond??
84.49.16.14![]()
Gelukkig hebben we volgende week (met wat geluk) een eigen ranked server met alleen maar de urban mapsquote:
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 31 juli 2005 19:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we volgende week (met wat geluk) een eigen ranked server met alleen maar de urban maps
Masthuur City en Strike at Karkand? Of mis ik er nog 1?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we volgende week (met wat geluk) een eigen ranked server met alleen maar de urban maps
Sharqi & Dalian Plant.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
Masthuur City en Strike at Karkand? Of mis ik er nog 1?
Die zijn wel het vetste inderdaadGisteravond had ik een 64 speler ranked server gevonden met alleen maar Strike at Karkand, ben helaas het ip vergeten
![]()
Dailian Plant en Daqing Oilfields zou ik ook wel gaarg willen zienquote:Op zondag 31 juli 2005 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Masthuur City en Strike at Karkand? Of mis ik er nog 1?
Die zijn wel het vetste inderdaadGisteravond had ik een 64 speler ranked server gevonden met alleen maar Strike at Karkand, ben helaas het ip vergeten
![]()
Ik ben er nu al in serverquote:Op zondag 31 juli 2005 21:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was ik net ff weg omdat ik de phone op moest nemen, kom ik terug is iedereen weg ...![]()
Vanavond nog urban maps mannen?![]()
Toch maar goed dat we nog even die head to head gedaan hebbenquote:
De statistieken worden bij mij tenminste beetje erg langzaam ge-up-datequote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef Jump het volgende:
Ik denk dat ik morgen de Lance corporal haal. Daarjuist de Private First Class gehaald. Maar denk dat ik zo'n 100 punten en paar medailles kwijt ben door 2 crashes
Ik heb de Purple Heart (ja, ik wou die ook eens hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef Razorback het volgende:
[..]
De statistieken worden bij mij tenminste beetje erg langzaam ge-up-date
Misschien bij jouw ook
Ksta al ongeveer weer 1 uur te wachten op een gouden medaille maar mijn punten blijven er wel bij stromen
Soms hou ik ook gewoon bij met hoeveel punten ik begon die dag en elke keer als ik er wat bij krijg aan punten tel ik het erbij op en dan zie ik of er wat fout gegaan is. (misschien een ideetje)
mij goedquote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Jump blijf je op die server (Official 7a) ? Anders join ik die wel even via xfire!
Oke join die ik wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef -Raffie- het volgende:
jafar en ik zitten op volgende server 84.49.16.14:16678
Toegevoegd.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb jullie xfire volgens mij ni. Voeg me ff toe als je wilt: jafarx
ik ookquote:
zo ben ik er ook in gekomenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:24 schreef Fillipe het volgende:
Ja ik merk het, ach ik blijf refreshen en opnieuw connecten gaat vanzelf wel iemand weg.
Had het gemerktquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:12 schreef ursel het volgende:
Zoals al aangekondigt, TS ligt er tijdelijk even uit..
Zodra de gehele server verhuizing rond is en de linux server weer vlekkeloos draaien komt ook TS weer op onze servers te draaien en zal ik het nieuwe IP weer door geven.
Excuses voor het ongemak..
Hij zal spoedig wederkeren. Maar ben alleen bang nog niet voor morgen avond vroeg...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef Umm-Qasr het volgende:
BF2 is wel een stuk minder leuk zonder TS ...![]()
Heb nog niet gekekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goeie smorges!
Mitch: heb je het geld ontvangen?
http://gameservers.net/newsitem.php?news_ID=1589quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gameservers.net heeft geen 32 players servers
quote:We will setup at least 10 server with 32 slots and we are aiming at even more!
Ik persoonlijk vooral vanwege die warserver die we erbij krijgen en dat ik het idee krijg dat ze veel opener zijn over allerlei zaken. Zie bv op Gameservers nergens iets staan over hun verbinding (of misschien overheen gekeken)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ze even vergeleken. Ik ga voor i3d.nl.
Om de simpele reden dat i3d Nederlands is en het dataverkeer onbeperkt is!! Bij Gameserversa.net geld er een FUP...
Een public 32 slot public server trek zo'n 20gig aan dataverkeerquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
FUP maakt mij niet veel uit aangezien elke server 24/7 draait dus al het dataverkeer zal ongeveer gelijk zijn. Ben overigens wel benieuwd hoeveel dataverkeer een 32slots 24/7 trekt.
Een spel als BF2 trekt veel meer als 20 gig hoor..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een public 32 slot public server trek zo'n 20gig aan dataverkeer![]()
Heb jij het ook over per dag? Ik namelijk wel. Ik ga er wel vanuit dat de server ook de hele dag vol zit...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Een spel als BF2 trekt veel meer als 20 gig hoor..
Zeker een ranked server, welke nagenoeg 24/7 wel vol zullen zitten. Met 32 player kom je dan al ruim boven de 50 geloof ik.
Ik had het over maandquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb jij het ook over per dag? Ik namelijk wel. Ik ga er wel vanuit dat de server ook de hele dag vol zit...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Nou mijn geld is overgemaakt hoor. Mag ik in het lijstje??
Nou ging weer lekker op die non-ranked server gistermiddag. Kom ik de eerste keer in het spel juist voor een heli. Ik wil erna toelopen en ik word ge teamkilled door iemand die daarna snel erin springt. Hij heet misterfox en ik was me toch kwaad op die knakker zeg. @#@#%%&^&
Maar in het algemeen was het niet echt spannend en ben ik eruit gegaan en naar een andere server gegaan. `savonds nog wel gespeeld met bowbownl en mrwheels maar met zijn drieen ben je ook uitgekeken op die server.
Zeg kan ik mijn accountnaam wijzigen met fok ervoor ofzo?? Wie weet hoe dat gaat?
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=W3ANG3K4quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
[afbeelding]
Kan er iemand ipv BoB er Band of Fok!kers van maken? Dat zou een mooie server logo zijn ...![]()
Netjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef jazza het volgende:
[..]
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=QH4OXWZO
Haha. Onze eigen fotootjes erbij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Netjes
[afbeelding]
Volgens mij werkt dit ook...
LOL dat zag ik gebeuren, ik lag helemaal in een deuk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef jpjedi het volgende:
. Kom ik de eerste keer in het spel juist voor een heli. Ik wil erna toelopen en ik word ge teamkilled door iemand die daarna snel erin springt. Hij heet misterfox en ik was me toch kwaad op die knakker zeg. @#@#%%&^&
Dat ziet er gelikt uit ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef jazza het volgende:
[..]
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=QH4OXWZO
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef Ash het volgende:
[..]
LOL dat zag ik gebeuren, ik lag helemaal in een deuk!ik dacht WTF gebeurt daar nou!
We waren zondag op de helft, ik check vanavond m'n rekening. Ben nu nml aan t lerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:32 schreef escape_nl het volgende:
voor zover ik weet zijn we op de helft ongeveer, kan niet lang meer duren
Onze mascotte, wie maakt er een Misterfox teddybeertje ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Droopie het volgende:
MisterFox, moeten we gewoon zien als ons kleine broertje.
Aardige jongen, alleen als we hem zat zijn, geven we hem gewoon
een trap onder zijn reet. Maar hij is wel fucking goed!!
Teringmannetje.
Je kan je oude account toch gewoon blijven gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan niet. Moet je een nieuw account aan maken.
En misterfox zit ook in de FOK! Clan
Maar goed dan ben je dus wel al je *blingbling* kwijt. Daarnaast hebben maar heel weinig mensen |Fok| voor de naam staan en als we nu over gaan naar BOF dan heeft helemaal niemand dat nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan je oude account toch gewoon blijven gebruiken?
Inderdaad ik hoop ook dat dat mogelijk is in de toekomst. Bij bijvoorbeeld America's Army wat ook met een gigantische database werkt is het gewoon mogelijk om elke dag (mocht je dat willen) je username te veranderen. En trouwens als clantag stem ik dan voor [FOK!]quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar goed dan ben je dus wel al je *blingbling* kwijt. Daarnaast hebben maar heel weinig mensen |Fok| voor de naam staan en als we nu over gaan naar BOF dan heeft helemaal niemand dat nogHopelijk geeft patch 1.03 de mogelijkheid om dat er voor te zetten
wat blief?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan niet. Moet je een nieuw account aan maken.
En misterfox zit ook in de FOK! Clan
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Onze mascotte, wie maakt er een Misterfox teddybeertje ?
en de plaatjes zien er super uit Rudy
ja misschien kan de maker hem aanpassen op de grootte van de clantracker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Top escape_nl
Alleen de plaatjes zijn een beetje verneukt.
ja klopt een paar pagina's terug hebben we dat gevraagdquote:hier op fok was toch een topic om een plaatje te laten maken door iemand?
heb je die link? want ik kan hem niet vindenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja misschien kan de maker hem aanpassen op de grootte van de clantracker.
[..]
ja klopt een paar pagina's terug hebben we dat gevraagd
fok!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is het password escape_nl?
foutje bedanktquote:
ik wil Richard Winters zijnquote:
@ escape_nlquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja misschien kan de maker hem aanpassen op de grootte van de clantracker.
[..]
ja klopt een paar pagina's terug hebben we dat gevraagd
Whaahhaah .. die ene scene met die koeien en dat doorgeknipte hek ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef Droopie het volgende:
Tagline BoF: They depended on each other. And the world depended on them.
leuke quote uit de serie: Once we get into combat, they only people you can trust is yourself and the fella next to you.
http://www.imdb.com/title/tt0185906/quotes
I-spy ken je de serie, dan ben jij luitenant Sobel.
voor de kenners onder ons haha.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef jazza het volgende:
[..]
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=W3ANG3K4
Die moeten we zeker gebruikenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef jazza het volgende:
[..]
@ escape_nl
http://img25.imageshack.us/my.php?image=480x601el.jpg
en
http://img150.imageshack.us/my.php?image=100x1001kb.jpg
Mail EA evenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben AL mijn progress data kwijtIk werd een keer of 2 uit een ranked gegooid en toen was ik wel benieuwd, maar ik sta weer helemaal op 0
Ze kunnen de pot opquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
2de BF2 add on ook al in de maak?
Money money money, always sunny , in a rich mans world
Eerst haar op je ballen.quote:
het moet wel binnen de Band of brothers blijvenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst haar op je ballen.
Die is natuurlijk voor Steeven mochten we onze namen gaan veranderen.
Jij mag Radar wezen uit MASH
BMH wilde iets dergelijks opzetten. Probeer het eens bij hemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
Wil je meespelen of meer informatie over dit initiatief, dan kun je terecht op hun website.
Wat is de website van de leaque?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
Wil je meespelen of meer informatie over dit initiatief, dan kun je terecht op hun website.
Google zoekquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
Wat is de website van de leaque?
je eigen IP ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Fliepke het volgende:
Ik kan het IP in Xfire niet zien? kan dat?
EA europe official 7b is nog best leeg
i3dquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga me overigens woensdagavond verdiepen in het gehele server gedeelte en de namen updaten op de website. Mochten er nog argumenten zijn om of i3d.nl of gameservers.net te nemen dan hoor ik dat graag.
zal ze morgen ff aanpassen, dank uquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef jazza het volgende:
[..]
@ escape_nl
http://img25.imageshack.us/my.php?image=480x601el.jpg
en
http://img150.imageshack.us/my.php?image=100x1001kb.jpg
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef ursel het volgende:
Ik heb even een test-server van BF2 geinstalleerd. Even kijken of het eea werkt..
Tis een 32-player.
IP 85.92.128.91:16567
Als mensen zin hebben om te testen, have Fun..
ja... ben kapot van die zware bepakkingquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef Fliepke het volgende:
Ging wel lekker net op die mistige kutmap na, maar ik kap weer even. Heb het zweet op mn rug staan
Die ik ga ik nu even uitproberenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef ursel het volgende:
Ik heb even een test-server van BF2 geinstalleerd. Even kijken of het eea werkt..
Tis een 32-player.
IP 85.92.128.91:16567
Als mensen zin hebben om te testen, have Fun..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef 'Sickert' het volgende:
i-spy is een NEGER!!![]()
i-spy&sickert samen lol
(was wel leuk he ff samen i-spy)![]()
Weet iemand het antwoord op deze vraag ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de purple heart gedoe ding
Maakt het uit of je eerst 20 keer dood gaat en daarna 5 kills maakt of 5 kills en daarna 20 keer zelfmoord pleegt want dan ga ik hem zo even halen denk ik.
Is mijn geld al binnen bij je??quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
BMH wilde iets dergelijks opzetten. Probeer het eens bij hem![]()
Ben wel benieuwd eigenlijk
De nieuwe betalingen die nu binnen zijn gekomen:
FILLIPE
UMM-QASR
MVH
MORPHEUS2002
GUNNER
-RAFFIE-
PIRE
Op dit moment (als ik goed heb gerekend) komen we nog 10,- tekort maar i-spy z'n donatie staat er nog niet tussen dus we zijn er
Ik zag nog geen JPJedi er tussen staan nee....zal binnenkort alles eens uitgebreid napluizen voor je. Misschien morgen welquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef jpjedi het volgende:
Is mijn geld al binnen bij je??
Ik denk dat zelfmoord plegen niet telt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Razorback het volgende:
[..]
Weet iemand het antwoord op deze vraag ???
waarom dat ding steeds? gebruik gewoon quote ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:09 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * @ 'UnleashMitch'
Er zijn wat problemen met online overboeking vanuit waar ik zit (geen veilge servers) dus heb geduld maar eind vd week heb je het geld zeker binnen(dan ben ik ook weer in Europa)
Ik zal gelijk bekend maken wat je van mij krijgt: 20 euro!
Heb je de prijsverschillen gezien ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:07 schreef Droopie het volgende:
Mijn geld komt ook nog!! Kunnen we niet een 40-player server nemen, desnoods gooi je er een limiet op van 32 spelers. Maar kan toch van pas komen.
oftewel hem of haar een flinke trap onder de reet te verkopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Fillipe het volgende:
We moeten trouwens wel meerdere admins hebben! Stel: Je bent een betalende speler () en je wilt op de publieke Fok! server spelen. Helaas kom je al snel tot de conclusie dat die vol zit! Dan moet er natuurlijk wel een admin beschikbaar zijn om een speler 'vriendelijk doch dringend' te verzoeken om elders verder te spelen
.
Ik ga in ieder geval nog eventjes spelen, mocht je nog gaan dan kan je me wel opzoeken via xfire!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef Sickert het volgende:
heb zin om nu te spelen maar moet om 6 uur op.. is dat slim?
ook gestoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nog eventjes spelen, mocht je nog gaan dan kan je me wel opzoeken via xfire!
Gamedemon is nog wel bezig.
iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef Sickert het volgende:
Want als hij dat niet doet krijgt ie klapjes van zn vriendin![]()
Ik heb niets gedaan aan de stats hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:54 schreef escape_nl het volgende:
@ UnleashMitch
Mag ik je bedankt voor het snelle bijwerken van de stats.
Go get himquote:Ik vind alleen de sigs niet zo snel geupdate worden, ik sta namelijk nu gelijk met Steeven
Dan heb ik het toch zelf gedaan, ja ben een beetje erg druk de laatste 2 weken of teveel bier gedronken tijdens het BF2-enquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan aan de stats hoorDe sigs worden automatisch geupdate aangezien ze direct gelinkt worden en de rest ben jij al een tijdje erg goed mee bezig.
[..]
Komt goedquote:Go get him
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:23 schreef escape_nl het volgende:
Dan heb ik het toch zelf gedaan, ja ben een beetje erg druk de laatste 2 weken of teveel bier gedronken tijdens het BF2-en
Ja die vraag heb ik ook onlangs aan UnleashMitch gesteld. Nu heb ik gister voor het eerst Xfire geinstalleerd en kreeg tijdens het spelen het chat venstertje in beeld. Zo kan je dus ook chatten binnen BF2 met een mede Xfire gebruiker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Fillipe het volgende:
We moeten trouwens wel meerdere admins hebben! Stel: Je bent een betalende speler () en je wilt op de publieke Fok! server spelen. Helaas kom je al snel tot de conclusie dat die vol zit! Dan moet er natuurlijk wel een admin beschikbaar zijn om een speler 'vriendelijk doch dringend' te verzoeken om elders verder te spelen
.
Zoals voor zo goed als iedereen wordt het de eerste keer dat we een gameserver gaan huren. We moeten dus het een en ander in de praktijk leren. Op dit moment hebben we een team van vier mensen die veel online zijn: Escape_nl, Morpheus2002, ursel en ik. Dit zijn in de basis de mensen die ook al jullie wensen kunnen vervullen op het gebied van de server en die ook volledige toegang hebben tot de website. Op dit moment kunnen alleen ik en Escape_nl op de FTP komen aangezien daar ook veel prive spullen van ondergetekende staan, dat wordt verholpen in de toekomst. De andere twee gebruikers kunnen dus niet alles op de website doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:11 schreef Gunner het volgende:
Ja die vraag heb ik ook onlangs aan UnleashMitch gesteld. Nu heb ik gister voor het eerst Xfire geinstalleerd en kreeg tijdens het spelen het chat venstertje in beeld. Zo kan je dus ook chatten binnen BF2 met een mede Xfire gebruiker.
Misschien handig om zo tijdens het spelen een admin aan te spreken? Of zie ik het nu verkeerd?
Blijkbaar escape_nl. Ik ga de komende tijd gewoon veel spelen en hopelijk komt mijn stats overzicht ooit eens tevoorschijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:45 schreef escape_nl het volgende:
@ Morpheus2002
Misschien erg vervelend maar ik kan nog steeds geen sig te voorschijn toveren ook niet met je nieuwe nickname, of heb je daarop nog geen medals gewonnen?
Zie de OPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef Gunner het volgende:
Op het forum van de clan staat een draadje van Xfire usernames: is het misschien handig om een mooi overzicht hiervan te maken?
oke mooi, heb de sig al aangepast dus hij komt automatisch te voorschijn wanneer je medals hebt gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijkbaar escape_nl. Ik ga de komende tijd gewoon veel spelen en hopelijk komt mijn stats overzicht ooit eens tevoorschijn
en hij komt uit Spijkenissequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:38 schreef escape_nl het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/IM_Barney
Barney doet ook mee aan de Clan?
ik zag zijn oproep staan op het forum
Ah thanks. Zet mij er ook maar tussen:quote:
ik sta er nog niet tussenquote:Leuk spel maar de SP zuigt, doet Fok! ook aan MP ?
Goed dat je dat vraagt. Op dit moment spelen 33 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:
Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi, PirE, Morpheus2002, cyberrobin & Lonewolf2003.
nee hoor niet in het bovenstaande lijstjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij staat er wel bij in het XFire lijstje hoor escape_nl...
Klopt, is een oude OPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef escape_nl het volgende:
nee hoor niet in het bovenstaande lijstje
dat zal wel het eerste jaar zo blijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Skimmer het volgende:
Is BF2 inmiddels voor een leuke prijs ergens te krijgen? Want 50+ euro in de winkel is wel heel veel geld...
nee niet zo heel veel, alleen in het nieuwe huis wat we aankomende vrijdag krijgen moet mijn pc maar in de huiskamer staan zei ze anders ziet ze helemaal niet alleen, in het bed, wat overigens helemaal niet erg is.quote:@Escape, zoveel last van je vriendin ? Je moet ze wel onder de duim houden natuurlijk![]()
Lol.. Om die reden wilden wij hem eerst ook in de woonkamer zetten, maar houden een kamer over, die perfect is als kantoor/game-kamer..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee niet zo heel veel, alleen in het nieuwe huis wat we aankomende vrijdag krijgen moet mijn pc maar in de huiskamer staan zei ze anders ziet ze helemaal niet alleen, in het bed, wat overigens helemaal niet erg is.
Dan kan de pc lekker aangesloten worden op een apart Sony Dolby Surround set met 140 watt boxen + beamer.
Wat was de reden om een medals ranking te houden?quote:Stats zijn een beetje te medaille georienteerd volgens mij. Waarom niet gewoon het BF2 puntenaantal gebruiken? Ook zie ik de eerste veteran badges al verschijnen...
De reden was dat ik daar een makkelijke plaatje van had (stats.bladiebla) en dat ik op die basis dus een makkelijke ranglijst kon makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik las net een vraag van SickMyDuck op de site in de chatbox
Wat was de reden om een medals ranking te houden?
Maakt mijzelf niet veel uit
Op een gegeven moment heb je een bijna maximaal aantal punten, en vlakken alle scores af Puntenaantallen voor veteran en expert badges zijn niet gedefinieerd. Ik zie liever een systeem op BF global score (en dus tegelijkertijd rank) of desnoods k/d ratio (al kom ik daar nog niet zo heel goed uit als antitank). Misschien is dat ook iets handiger te automatiseren, om te voorkomen dat een of andere stumperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik las net een vraag van SickMyDuck op de site in de chatbox
[..]
Wat was de reden om een medals ranking te houden?
Maakt mijzelf niet veel uit
Ik vind badges niet echt presteren als de requirements (voor sommige) zijn : 20 minutes in an airplane, 10 seconds on a parachute, 5 revives. Voor BF2 global punten moet je toch ook presteren? Als ik me verstop in een level staat er toch echt aan het einde 0 - 0 - 0 - 0 - 40 (pingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef ursel het volgende:
Nu moet je denk ik ook presteren en niet alleen veel gamen. Als je veel gamed, maar geen medailles haalt ben je dus niet per definitie beter.
* Denk ik..
Al die screenshots mogen er wat mij betreft wel weer een keer uit. Enkele links vind ik best, maar is elke keer zo'n end scrollen bij de 1e pagina nu...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
Ik zal binnenkort de OP eens wat gaan opknappen en aanpassen (ofwel mooier maken).
www.play.com = 40 euro zonder verzendkostequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Skimmer het volgende:
Is BF2 inmiddels voor een leuke prijs ergens te krijgen? Want 50+ euro in de winkel is wel heel veel geld...
"B" voor het praten met squadmembersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef ViPeRII het volgende:
Weet iemand hier hoe je je microfoon in battlefield moet gebruiken? :S
44,99quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
www.play.com = 40 euro zonder verzendkoste
voor het praten ingame niet, maar wij werken hier met de clan met Teamspeak, die moet je wel installerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
escape, moet je nog software installeren of nie?
het is wel goedkoper in de winkelquote:
Ze waren gisteren hier nog 55 euro..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het is wel goedkoper in de winkel
Als je bij play besteld moet je alleen ter indicatie kijken wat het in euro's is. Je moet echter nooit bestellen in euro's. Dus eerst op ponden zetten en daarna toevoegen aan je mandje en dan uitchecken. Op deze manier bespaar je altijd een aantal euro's per item!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef Fillipe het volgende:
...
Teamspeak?
Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 213.239.170.37:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
Teamspeak is hier te downloaden!
...
ik sta er niet bijquote:Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?
Uiteraard!Op dit moment spelen 33 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:
Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi, PirE, Morpheus2002, Cyberrobin & Lonewolf2003.
Met de huidige stats ben ik dat, alleen de sigs worden maar niet geupdate van de BF2 trackerserver. maar kan je nakijken via http://bf2s.comquote:Wie is momenteel de beste van FOK!?
Op dit moment is dat Steeven|FOKgames.
hahaha, kan er ook niets aandoen, sorry hoor ik stop wel met spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik heb het verandert Ursel.
En @ escape, in het volgende deeltje moet iemand dat maar even veranderen. Gepimp met de stats ook altijd
Haha ach als de ranking weer een beetje werkt wordt het vanzelf wel doorgevoerd! Ik heb je iig tussen het lijstje gezet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hahaha, kan er ook niets aandoen, sorry hoor ik stop wel met spelen
Addictquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan andere sigs voor de clansite
[[url=http://bf2s.com/player/33424945/sig.png]afbeelding] [/url]
Eens kijken wat voor reacties ik hierop krijg, zal het ook aan Mitch voorleggen
omdat ie tot 10 players gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarom maken jullie geen gebruik van deze optie voor ranking:
http://bf2s.com/my-leaderboard.php
jah!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en hij komt uit SpijkenisseWe kunnen straks een echte BF2-biermeet gaan houden in Rdam
Vind ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De reden was dat ik daar een makkelijke plaatje van had (stats.bladiebla) en dat ik op die basis dus een makkelijke ranglijst kon maken
Puntenaantal is idd een betere optie. Je bent vrij om het om te gooien als je tijd hebt![]()
Ik mis mijn naamquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef Fillipe het volgende:
Blablabla!
Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?
Uiteraard!Op dit moment spelen 33 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:
Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi, PirE, Morpheus2002, Cyberrobin & Lonewolf2003.
Blablabla!
Op FRS kost ie in iedergeval 54,99. Misschien is ie in de winkels wat goedkoper... maar ik heb nog niet de moeite genomen om te gaan kijken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb m gezien voor 45.- weet alleen niet meer waar.. free recordshop ofzo?..
Zijn die van BF2 Tracker niet wat beter?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan andere sigs voor de clansite
[[url=http://bf2s.com/player/33424945/sig.png]afbeelding] [/url]
hmm ik kon net al niet meer inloggen.. zal wel weer wat platliggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:13 schreef Sickert het volgende:
hmm ik probeer in te loggen.. en als ik er door ben sluit het spel af :S
Lol dat had ik laatst ook.. ziet er wel grappig uit als ze zo rondhuppelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:30 schreef Silver_Shark het volgende:
nadat ik heb gerivieve: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:23 schreef Droopie het volgende:
Maar Mitch, heb je nog over mijn plan gedacht, over de zgn. de programmering van de server.
Dus thema-avonden, of moet ik het weer allemaal opschrijven.
Stond er alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Verder informatie e.d. volgt uiteraard. In de tussentijd zou ik willen vragen om eens wat leuke thema-avonden voor op de server te bedenken. In het vorige topic was er iemand die een aardig lijstje had gemaakt. Ben benieuwd naar de verschillende ideeen
Daarop zou ik zeggen: Be my guestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef escape_nl het volgende:
en wanneer gaan we Biermeeten ?quote:
Same here. Als ik wil inloggen en BF2's status check "reageert" hij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef -Raffie- het volgende:doet ts het weer doet bf2 het weer niet
Ja man, was altijd goed om samen te spelen. Er zit tenminste een voordeel aan dat EA plat ligt: kan ik full-time leren!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:23 schreef Droopie het volgende:
Leuk lees je het forum, vanaf gisterenavond, alles leuk tot de 3 laatste posts.
Arghhhhhh.
Ik mis Sickert en Jafarx, gisteren nog wel VOIP gebruikt met Raffie, maar dat was 10x niets.
Maar Mitch, heb je nog over mijn plan gedacht, over de zgn. de programmering van de server.
Dus thema-avonden, of moet ik het weer allemaal opschrijven.
hij doet het weer dus ik ben er welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Silver_Shark het volgende:
gaan we vanavond nog knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |