oftewel hem of haar een flinke trap onder de reet te verkopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Fillipe het volgende:
We moeten trouwens wel meerdere admins hebben! Stel: Je bent een betalende speler () en je wilt op de publieke Fok! server spelen. Helaas kom je al snel tot de conclusie dat die vol zit! Dan moet er natuurlijk wel een admin beschikbaar zijn om een speler 'vriendelijk doch dringend' te verzoeken om elders verder te spelen
.
Ik ga in ieder geval nog eventjes spelen, mocht je nog gaan dan kan je me wel opzoeken via xfire!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef Sickert het volgende:
heb zin om nu te spelen maar moet om 6 uur op.. is dat slim?
ook gestoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nog eventjes spelen, mocht je nog gaan dan kan je me wel opzoeken via xfire!
Gamedemon is nog wel bezig.
iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef Sickert het volgende:
Want als hij dat niet doet krijgt ie klapjes van zn vriendin![]()
Ik heb niets gedaan aan de stats hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:54 schreef escape_nl het volgende:
@ UnleashMitch
Mag ik je bedankt voor het snelle bijwerken van de stats.
Go get himquote:Ik vind alleen de sigs niet zo snel geupdate worden, ik sta namelijk nu gelijk met Steeven
Dan heb ik het toch zelf gedaan, ja ben een beetje erg druk de laatste 2 weken of teveel bier gedronken tijdens het BF2-enquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan aan de stats hoorDe sigs worden automatisch geupdate aangezien ze direct gelinkt worden en de rest ben jij al een tijdje erg goed mee bezig.
[..]
Komt goedquote:Go get him
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:23 schreef escape_nl het volgende:
Dan heb ik het toch zelf gedaan, ja ben een beetje erg druk de laatste 2 weken of teveel bier gedronken tijdens het BF2-en
Ja die vraag heb ik ook onlangs aan UnleashMitch gesteld. Nu heb ik gister voor het eerst Xfire geinstalleerd en kreeg tijdens het spelen het chat venstertje in beeld. Zo kan je dus ook chatten binnen BF2 met een mede Xfire gebruiker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Fillipe het volgende:
We moeten trouwens wel meerdere admins hebben! Stel: Je bent een betalende speler () en je wilt op de publieke Fok! server spelen. Helaas kom je al snel tot de conclusie dat die vol zit! Dan moet er natuurlijk wel een admin beschikbaar zijn om een speler 'vriendelijk doch dringend' te verzoeken om elders verder te spelen
.
Zoals voor zo goed als iedereen wordt het de eerste keer dat we een gameserver gaan huren. We moeten dus het een en ander in de praktijk leren. Op dit moment hebben we een team van vier mensen die veel online zijn: Escape_nl, Morpheus2002, ursel en ik. Dit zijn in de basis de mensen die ook al jullie wensen kunnen vervullen op het gebied van de server en die ook volledige toegang hebben tot de website. Op dit moment kunnen alleen ik en Escape_nl op de FTP komen aangezien daar ook veel prive spullen van ondergetekende staan, dat wordt verholpen in de toekomst. De andere twee gebruikers kunnen dus niet alles op de website doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:11 schreef Gunner het volgende:
Ja die vraag heb ik ook onlangs aan UnleashMitch gesteld. Nu heb ik gister voor het eerst Xfire geinstalleerd en kreeg tijdens het spelen het chat venstertje in beeld. Zo kan je dus ook chatten binnen BF2 met een mede Xfire gebruiker.
Misschien handig om zo tijdens het spelen een admin aan te spreken? Of zie ik het nu verkeerd?
Blijkbaar escape_nl. Ik ga de komende tijd gewoon veel spelen en hopelijk komt mijn stats overzicht ooit eens tevoorschijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:45 schreef escape_nl het volgende:
@ Morpheus2002
Misschien erg vervelend maar ik kan nog steeds geen sig te voorschijn toveren ook niet met je nieuwe nickname, of heb je daarop nog geen medals gewonnen?
Zie de OPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef Gunner het volgende:
Op het forum van de clan staat een draadje van Xfire usernames: is het misschien handig om een mooi overzicht hiervan te maken?
oke mooi, heb de sig al aangepast dus hij komt automatisch te voorschijn wanneer je medals hebt gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijkbaar escape_nl. Ik ga de komende tijd gewoon veel spelen en hopelijk komt mijn stats overzicht ooit eens tevoorschijn
en hij komt uit Spijkenissequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:38 schreef escape_nl het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/IM_Barney
Barney doet ook mee aan de Clan?
ik zag zijn oproep staan op het forum
Ah thanks. Zet mij er ook maar tussen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |