Ze kunnen de pot opquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
2de BF2 add on ook al in de maak?
Money money money, always sunny , in a rich mans world
Eerst haar op je ballen.quote:
het moet wel binnen de Band of brothers blijvenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst haar op je ballen.
Die is natuurlijk voor Steeven mochten we onze namen gaan veranderen.
Jij mag Radar wezen uit MASH
BMH wilde iets dergelijks opzetten. Probeer het eens bij hemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
Wil je meespelen of meer informatie over dit initiatief, dan kun je terecht op hun website.
Wat is de website van de leaque?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
Wil je meespelen of meer informatie over dit initiatief, dan kun je terecht op hun website.
Google zoekquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
Wat is de website van de leaque?
je eigen IP ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Fliepke het volgende:
Ik kan het IP in Xfire niet zien? kan dat?
EA europe official 7b is nog best leeg
i3dquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ga me overigens woensdagavond verdiepen in het gehele server gedeelte en de namen updaten op de website. Mochten er nog argumenten zijn om of i3d.nl of gameservers.net te nemen dan hoor ik dat graag.
zal ze morgen ff aanpassen, dank uquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef jazza het volgende:
[..]
@ escape_nl
http://img25.imageshack.us/my.php?image=480x601el.jpg
en
http://img150.imageshack.us/my.php?image=100x1001kb.jpg
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef ursel het volgende:
Ik heb even een test-server van BF2 geinstalleerd. Even kijken of het eea werkt..
Tis een 32-player.
IP 85.92.128.91:16567
Als mensen zin hebben om te testen, have Fun..
ja... ben kapot van die zware bepakkingquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef Fliepke het volgende:
Ging wel lekker net op die mistige kutmap na, maar ik kap weer even. Heb het zweet op mn rug staan
Die ik ga ik nu even uitproberenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef ursel het volgende:
Ik heb even een test-server van BF2 geinstalleerd. Even kijken of het eea werkt..
Tis een 32-player.
IP 85.92.128.91:16567
Als mensen zin hebben om te testen, have Fun..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef 'Sickert' het volgende:
i-spy is een NEGER!!![]()
i-spy&sickert samen lol
(was wel leuk he ff samen i-spy)![]()
Weet iemand het antwoord op deze vraag ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de purple heart gedoe ding
Maakt het uit of je eerst 20 keer dood gaat en daarna 5 kills maakt of 5 kills en daarna 20 keer zelfmoord pleegt want dan ga ik hem zo even halen denk ik.
Is mijn geld al binnen bij je??quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
BMH wilde iets dergelijks opzetten. Probeer het eens bij hem![]()
Ben wel benieuwd eigenlijk
De nieuwe betalingen die nu binnen zijn gekomen:
FILLIPE
UMM-QASR
MVH
MORPHEUS2002
GUNNER
-RAFFIE-
PIRE
Op dit moment (als ik goed heb gerekend) komen we nog 10,- tekort maar i-spy z'n donatie staat er nog niet tussen dus we zijn er
Ik zag nog geen JPJedi er tussen staan nee....zal binnenkort alles eens uitgebreid napluizen voor je. Misschien morgen welquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef jpjedi het volgende:
Is mijn geld al binnen bij je??
Ik denk dat zelfmoord plegen niet telt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Razorback het volgende:
[..]
Weet iemand het antwoord op deze vraag ???
waarom dat ding steeds? gebruik gewoon quote ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:09 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * @ 'UnleashMitch'
Er zijn wat problemen met online overboeking vanuit waar ik zit (geen veilge servers) dus heb geduld maar eind vd week heb je het geld zeker binnen(dan ben ik ook weer in Europa)
Ik zal gelijk bekend maken wat je van mij krijgt: 20 euro!
Heb je de prijsverschillen gezien ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:07 schreef Droopie het volgende:
Mijn geld komt ook nog!! Kunnen we niet een 40-player server nemen, desnoods gooi je er een limiet op van 32 spelers. Maar kan toch van pas komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |