Dailian Plant en Daqing Oilfields zou ik ook wel gaarg willen zienquote:Op zondag 31 juli 2005 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Masthuur City en Strike at Karkand? Of mis ik er nog 1?
Die zijn wel het vetste inderdaadGisteravond had ik een 64 speler ranked server gevonden met alleen maar Strike at Karkand, ben helaas het ip vergeten
![]()
Ik ben er nu al in serverquote:Op zondag 31 juli 2005 21:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was ik net ff weg omdat ik de phone op moest nemen, kom ik terug is iedereen weg ...![]()
Vanavond nog urban maps mannen?![]()
Toch maar goed dat we nog even die head to head gedaan hebbenquote:
De statistieken worden bij mij tenminste beetje erg langzaam ge-up-datequote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef Jump het volgende:
Ik denk dat ik morgen de Lance corporal haal. Daarjuist de Private First Class gehaald. Maar denk dat ik zo'n 100 punten en paar medailles kwijt ben door 2 crashes
Ik heb de Purple Heart (ja, ik wou die ook eens hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef Razorback het volgende:
[..]
De statistieken worden bij mij tenminste beetje erg langzaam ge-up-date
Misschien bij jouw ook
Ksta al ongeveer weer 1 uur te wachten op een gouden medaille maar mijn punten blijven er wel bij stromen
Soms hou ik ook gewoon bij met hoeveel punten ik begon die dag en elke keer als ik er wat bij krijg aan punten tel ik het erbij op en dan zie ik of er wat fout gegaan is. (misschien een ideetje)
mij goedquote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Jump blijf je op die server (Official 7a) ? Anders join ik die wel even via xfire!
Oke join die ik wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef -Raffie- het volgende:
jafar en ik zitten op volgende server 84.49.16.14:16678
Toegevoegd.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb jullie xfire volgens mij ni. Voeg me ff toe als je wilt: jafarx
ik ookquote:
zo ben ik er ook in gekomenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:24 schreef Fillipe het volgende:
Ja ik merk het, ach ik blijf refreshen en opnieuw connecten gaat vanzelf wel iemand weg.
Had het gemerktquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:12 schreef ursel het volgende:
Zoals al aangekondigt, TS ligt er tijdelijk even uit..
Zodra de gehele server verhuizing rond is en de linux server weer vlekkeloos draaien komt ook TS weer op onze servers te draaien en zal ik het nieuwe IP weer door geven.
Excuses voor het ongemak..
Hij zal spoedig wederkeren. Maar ben alleen bang nog niet voor morgen avond vroeg...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef Umm-Qasr het volgende:
BF2 is wel een stuk minder leuk zonder TS ...![]()
Heb nog niet gekekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goeie smorges!
Mitch: heb je het geld ontvangen?
http://gameservers.net/newsitem.php?news_ID=1589quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gameservers.net heeft geen 32 players servers
quote:We will setup at least 10 server with 32 slots and we are aiming at even more!
Ik persoonlijk vooral vanwege die warserver die we erbij krijgen en dat ik het idee krijg dat ze veel opener zijn over allerlei zaken. Zie bv op Gameservers nergens iets staan over hun verbinding (of misschien overheen gekeken)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ze even vergeleken. Ik ga voor i3d.nl.
Om de simpele reden dat i3d Nederlands is en het dataverkeer onbeperkt is!! Bij Gameserversa.net geld er een FUP...
Een public 32 slot public server trek zo'n 20gig aan dataverkeerquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
FUP maakt mij niet veel uit aangezien elke server 24/7 draait dus al het dataverkeer zal ongeveer gelijk zijn. Ben overigens wel benieuwd hoeveel dataverkeer een 32slots 24/7 trekt.
Een spel als BF2 trekt veel meer als 20 gig hoor..quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een public 32 slot public server trek zo'n 20gig aan dataverkeer![]()
Heb jij het ook over per dag? Ik namelijk wel. Ik ga er wel vanuit dat de server ook de hele dag vol zit...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Een spel als BF2 trekt veel meer als 20 gig hoor..
Zeker een ranked server, welke nagenoeg 24/7 wel vol zullen zitten. Met 32 player kom je dan al ruim boven de 50 geloof ik.
Ik had het over maandquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb jij het ook over per dag? Ik namelijk wel. Ik ga er wel vanuit dat de server ook de hele dag vol zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |