En ik hoopte nog wel dat je het leuk zou vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef Gabry het volgende:
Laat voortaan iemand anders de SC topic openen![]()
dit werkt zo niet![]()
Ik vind het ook leuk..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik hoopte nog wel dat je het leuk zou vinden
Met ons twee weet je iig zeker dat de berichten op een 'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk..
en gezellig.. met z'n 2e enzow![]()
Vandaar dus dat er tegenwoordig niet meer deze topics bezoektquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef Gabry het volgende:
Als een Mohammed een topic opent durft niemand er meer te komen![]()
Niks van gemerktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Met ons twee weet je iig zeker dat de berichten op een '' eindigen
Kan je dit bericht ff aanpassen? Er zit een smiley in die ik niet begrijpquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef Gabry het volgende:
Laat voortaan iemand anders de SC topic openen![]()
dit werkt zo niet![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Gabry op 30-07-2005 18:57 ]quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kan je dit bericht ff aanpassen? Er zit een smiley in die ik niet begrijp
neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Of had ik zo'n opmerking niet moeten maken?
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Of had ik zo'n opmerking niet moeten maken?
de aivd... daar ben je bang voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik ben niet degene die de AIVD achter zich aan krijgt![]()
Och... ze komt t straks zelf wel vertellen denk ik.quote:
Zoiets zul jij ook nooit begrijpen, is alleen voor de die-hardersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
Mooie OP, mindere naam.
Leg uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zoiets zul jij ook nooit begrijpen, is alleen voor de die-harders
Och, dat ken ik... gewoon jezelf op haar blijven forceren, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet altijd, Imberr wil niet echt meewerken![]()
Mss heb je meer succes bij Maryse?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet altijd, Imberr wil niet echt meewerken![]()
Dus de fout ligt bij haar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Och, dat ken ik... gewoon jezelf op haar blijven forceren, doe ik ook altijd
Ja... we moeten haar plekje vinden, waarmee we het kunnen doorbrekenquote:
Ik denk dat we daarvoor moeten samenwerken...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja... we moeten haar plekje vinden, waarmee we het kunnen doorbreken
Edit: Zoals Bob dat plekje al gevonden heeft
Onzin, ze kunnen toch ook babytjes uitpoepen..quote:
Veel plezier enzowquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef -Mo- het volgende:
Ik moet eten
Laters enzo
And remember:
KEEP THE SLOWCHAT ALIVE
SLOWCHAT WILL NEVER DIE!!!
Gewoon een uitspraak die nergens op sloeg dus .quote:
Als je t zeker wilt weten kun je altijd n meetlint erbij pakken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Onzin, ze kunnen toch ook babytjes uitpoepen..
Mijn ding is heus niet groter dan een hele baby![]()
denk ik
Ik leg hem wel naast een baby om te vergelijken.. das makkelijker..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Als je t zeker wilt weten kun je altijd n meetlint erbij pakken.
Arme baby...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik leg hem wel naast een baby om te vergelijken.. das makkelijker..![]()
Oke, nu eerst een baby vinden![]()
Ik prefereer de term, ervaringquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Arme baby...
Meteen al n trauma zo kort na zn geboorte.
dat zijn er sowieso al niet veelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
Tis trouwens wel duidelijk dat alle vrouwelijke SCers ff weg zijn.
Maar bij dit soort discussies doen ze jammer genoeg niet mee.quote:
vraag t em alstie online is ofzoquote:
Raar hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar bij dit soort discussies doen ze jammer genoeg niet mee.
Wat is een mergelgrot ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef Eix het volgende:
Gvd, een of andere vent die iets verderop woont is nu al de godganse dag bezig met een boor of een zaag... geen flauw idee wat ie aan t doen is maar t zal me niks verbazen als er een nieuwe mergelgrot in Z-Limburg bijkomt.
Iets waar Bob in verdwaald als Imberr m nietmeer moet.quote:
Das toch net weer iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Oh... en ik had je nog wel hoog zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Onzin, ze kunnen toch ook babytjes uitpoepen..
Mijn ding is heus niet groter dan een hele baby![]()
denk ik
Hey, ik heb ook een berichtje achtergelaten in het nerd topcquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:41 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij was dat net G. van het nerd topic![]()
dis echt niet leuk meer![]()
schijt an![]()
Jij ook... maar jij hebt dan ook in élk PUB-topic geantwoordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook een berichtje achtergelaten in het nerd topc
Kheb et maar drukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij ook... maar jij hebt dan ook in élk PUB-topic geantwoord
Bij politiek moet je overal toelichting bij gevenquote:
Nee ik ben pas zinds een paar uur weer thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je zat de hele dag al online, en je komt nu pas in dit topic?
En terecht... beargumenteren is kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Bij politiek moet je overal toelichting bij geven
Daarom zit ik liever in pub![]()
Volgens mij heb jij trouwens de TT niet goed gelezenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben pas zinds een paar uur weer thuis![]()
Het is niet verplicht tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij trouwens de TT niet goed gelezen
Zo lang ik geen rood of blauw kleurtje in je naam zie kan je van mij de boom inquote:
Je verpest gewoon het hele topic trutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo lang ik geen rood of blauw kleurtje in je naam zie kan je van mij de boom in![]()
Heb je ooit een boze Marrokaan op je af zien lopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo lang ik geen rood of blauw kleurtje in je naam zie kan je van mij de boom in![]()
Nee nog nooitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je ooit een boze Marrokaan op je af zien lopen?
Er is niks gebeurdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
Kut... ik wilde net Imberr impalmen via msn... gaat ze off
En Bob is toevallig ook opeens offline
Volgende keer dat dat gebeurd, zeg je maar dat je Mohammed kent.. dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:07 schreef Gabry het volgende:
Ik heb wel al een paar marokanen geslagen.. en later een mes op me keel gehad![]()
quote:
Ik had ook een Mo van 23 aan mijn kantquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgende keer dat dat gebeurd, zeg je maar dat je Mohammed kent.. dan komt het wel goed
Wow... een goede Mo... waren er daar maar meer vanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had ook een Mo van 23 aan mijn kant![]()
goede mo doet aan gala gevechtenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow... een goede Mo... waren er daar maar meer van
Hoe bestaan ze eigenlijk, als we allemaal familie van Adam & Eva zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
ze blijken niet allemaal familie te zijn![]()
Of leefde er nog aan de andere kant van de aarde een Fatima & Hassan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe bestaan ze eigenlijk, als we allemaal familie van Adam & Eva zijn?
Adam & Eva & Mohammedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe bestaan ze eigenlijk, als we allemaal familie van Adam & Eva zijn?
Je charmes werkte zo te horenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
ik moest ff van pc switchenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
Ja, ze las mijn berichtje en is maar online gekomenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je charmes werkte zo te horen![]()
Geen zorgen, ze moet gewoon ff bijkomen![]()
edit@hotmail.comquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ze las mijn berichtje en is maar online gekomen
wat is jouw msn eik?
Ben ik sexy genoeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Forza_Alessio@hotmail.it
Voor de sexy mensen![]()
nee..speciaal voor de muziekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Speciaal voor mij switchen naar pc met cam?
Ach... arm schaapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee..speciaal voor de muziekt geluid op mijn eigen pc doet t niet
![]()
Meer op bouwers tochquote:
Verrijk ons met die boeiende informatiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
zal ik anders es gaan beschrijven waar ik op val ofzo?![]()
Je viel toch opquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
zal ik anders es gaan beschrijven waar ik op val ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Verrijk ons met die boeiende informatie
Kut.. ik ben langer en heb bruine ogenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
jongen met schattig koppie, kleur haar maakt niet echt uit, groene of blauwe ogen, rond de 1.70 tot 1.75, beetje gespierd is ook leuk.. zodra ik nog wat bedenk zal ik het wel ff zeggen
Ja, Bob is niet de enigequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:51 schreef Imberr het volgende:
er zitten blijkbaar veel leuke jongens hier in de SC![]()
aaah! lievv!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef -Trinity- het volgende:
Om de pluizigheid van dit topic op te schroeven:
[afbeelding]
Over een paar weken is dit hummeltje van mij, nu zorg ik voor het hele nest omdat het gezin daar op vakantie is..
Nog eentje dan:quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
[afbeelding]
Allerhoogst waarschijnlijk gaat ze Nura [Nuuraa, geen oe-klank] heten, zo noem ik haar al. Waar de foto's vandaan komen is een open dirretje met nog meer foto's van het nestje.
Thx, veel mensen vinden het een rare naamquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zit maar de hele tijd naar die cam te staren
Zomer carnavalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:16 schreef brainster het volgende:
Goedenavond mensen
Vandaag was ik in Rotterdam, om het zomer carnaval te bewonderen
Laat me toch...als ik dat nou leuk vindquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]waarom dat nou weer?
![]()
oh wacht..die moet er ook nog bij he
![]()
wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Laat me toch...als ik dat nou leuk vind
het verbaasd me trouwens dat je ook meedoet aan de ''
.... Ik had verwacht dat je het weer zo'n domme Mo-idee vond
Halloquote:
Hoiquote:
wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een leuk idee vond...![]()
Zo hoort het... topmokkelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohw k*t, was me nog niet eens opgevallenik zal t ff editten
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
oh..en die jongen moet een schattige lach hebben(bij schattig koppie hoort een schattige lach
)
Toevallig voldoe ik aan al die eisenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
oh..en die jongen moet een schattige lach hebben(bij schattig koppie hoort een schattige lach
)
Lach ik al schattig genoeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
)
quote:
Als ze vrijdag maar winnen dan is het wel goed, anders ben ik het hele weekend nog chagarijnig, in de trein hangt dan ook zo'n doodsfeer, dan is alles kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke... ik had volgens mij een beetje ongelijk met die 6-0
Maar Ajax wint iig het toernooi niet, dus ik ben al blij
Gespierder dan Bob, that's for surequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hoor
op msn btw he:
Moooozegt:
te gespierd o.a![]()
en hoe gespierd mag dat dan zijn?![]()
Het valt ook niet mee om een ajax supporter te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als ze vrijdag maar winnen dan is het wel goed, anders ben ik het hele weekend nog chagarijnig, in de trein hangt dan ook zo'n doodsfeer, dan is alles kut
Penalty's mogen het niet worden, dan mis ik de laatste treinquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om een ajax supporter te zijn
ik gok trouwens wel winst ajax...of gelijkspel.........:')
Ik gun het je als Ajax-supporter van hartequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Penalty's mogen het niet worden, dan mis ik de laatste trein
Ik zit naast een PSV-er in de f-side (eigenlijk net ernaast, maarja) dus dat kan nog lachen worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik gun het je als Ajax-supporter van harte
Voeg jezelf toe lieve schatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
Mag ik ook in de volgende OP, volgens mij ben ik wel genoeg ingepubert![]()
Zal mijn best eens doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Voeg jezelf toe lieve schat
Link naar OP staat in de OP
Naja, zal hoop ik wel goed zijn, heb die anderen maar een beetje nagedaanquote:
Dank u voor t mededelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:40 schreef Jajong het volgende:
Eix, je brief van 5 alinea's heeft nog niet veel geholpen
Nee...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:42 schreef Chanandler het volgende:
Niemand?
Alle stapbuddies vandaag vertrokken en vriendin komt morgen pas terug, ik volg ze over een week naar Hongarije.. en om nou met mijn zusje naar de stad te gaan....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:42 schreef Chanandler het volgende:
Niemand?
Coolquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:ik mocht een jongen in 5 woordjes beschrijven en nu staat dat op zun site..
echt, een enorme éér gewoon! *zucht*
![]()
omfg![]()
![]()
(die jongen is btw wel oke)
Mocht ik ook es een keerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:ik mocht een jongen in 5 woordjes beschrijven en nu staat dat op zun site..
echt, een enorme éér gewoon! *zucht*
![]()
omfg![]()
![]()
(die jongen is btw wel oke)
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij wie dan? Toch niet bij haar zelf hè?
Je werkt in n frituur?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:26 schreef BaggerUser het volgende:
`bah klote werk dag en morgen vroeg om 12 uur alweer beginnen
en als er dan wee riemand friet zonder zout besteld maar wel met een los zakje zout doe ik diegene wat aan![]()
Dat verklaart de friet zonder zout meteen.quote:
Jag, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
wie heeft mijn avatar er uit gehaald?
Toen ik daar 6 weken werkte, lag daar gratis bier voor het oprapenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
Zo, 5 bier op, met 6de bezig
Baas heeft betaald he
Doen ze zeker niet aan bij de AH![]()
Moet je s met Braun gaan praten...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef BaggerUser het volgende:
wij hebben nieteens bier bij de mc in nederland![]()
![]()
Ik mag soms de aanbiedingen prijzen, dus van normale prijs naar de reclame-prijs, als ik wil kan ik bier voor 1 cent in de computer zettenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Toen ik daar 6 weken werkte, lag daar gratis bier voor het oprapen
Heerlijk voor onder het potje tafeltennis daar...![]()
* idee krijgt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik mag soms de aanbiedingen prijzen, dus van normale prijs naar de reclame-prijs, als ik wil kan ik bier voor 1 cent in de computer zetten![]()
Is het al enigzins doorgedrongen dat Sittard niet de meest centrale plek in nederland is?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef -Mo- het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waar het blijft:
Fok! Puber! SlowChat! Ontmoeting~!
16 september!
Sittard]
Bij Eix
Bierfeest!
Edit: of kom nu een biertje halen in Zwolle
Toegangsprijs ¤50,-, maximaal 3 consumpties.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef -Mo- het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waar het blijft:
Fok! Puber! SlowChat! Ontmoeting~!
16 september!
Sittard]
Bij Eix
Bierfeest!
Edit: of kom nu een biertje halen in Zwolle
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef Eix het volgende:
[..]
* idee krijgt...
als we nu als PUBSC een grote bierinkoop actie gaan doen bij jouw Appie Heijn... dan gaat precies op t moment dat wij aan de kassa staan de prijs een minuutje omlaag.
ik mag wel gratis of iig met korting he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Toegangsprijs ¤50,-, maximaal 3 consumpties.
Jij mag gratis en je mag zoveel zuipen als je wilt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag wel gratis of iig met korting he?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij mag gratis en je mag zoveel zuipen als je wilt.![]()
Good, wenn ze maar beier hebbe.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
Eix, ik werk bij de Plus, bij de Plus bij de Plus, bij de Plus, bij de Plus, bij de Plus, bij de Plus
Is het nu duidelijk![]()
![]()
Eix, wat ben je van plan met Imberr?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij mag gratis en je mag zoveel zuipen als je wilt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Eix, wat ben je van plan met Imberr?
dronken voeren ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Eix, wat ben je van plan met Imberr?
Betaal jij t bier?quote:
Dat hebben we, iig dat hadden we koud staanquote:
Je heb het gezien. Wat goed van jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik denk dattie bedoelde om mij dronken te voeren
edit: zie je
Zie laatste gedeelte van me msn naamquote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef hollander76 het volgende:
Imberr......... ik mag misschien wat op hebben, maar vertel eens over jullie dag, hoe was het, hoe was hij, hoe was jij? enzo
Wat hebben jullie gedaan dit klinkt fouter dan ik het bedoel
Enzovoorts, doet ns vertellen [afbeelding]
* Jaguarized meldt zich.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
wie heeft mijn avatar er uit gehaald?![]()
Oh, je hebt 'm niet aanstaan.... ik dacht al dat je me had gebloktquote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef hollander76 het volgende:
Sjeuzs, dan moet ik nog msn aan gaan gooien ook![]()
Denk dat mn kat t daar niet mee eens is.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef -Mo- het volgende:
Ik mag ook gratis, want ik heb mezelf uitgenodigd door te zeggen dat er een bierfeest is
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Denk dat mn kat t daar niet mee eens is.
* Möpke, Mohammed da, Attaqski .
Meestal luistert ie niet zo goed als ie aan iemands kloten hangt.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je kat dat wij hele goede vrienden zijn![]()
Wat een kutkatquote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Meestal luistert ie niet zo goed als ie aan iemands kloten hangt.
Kut, ik ben dus nog een newbiequote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen die zichzelf op een bepaalde plek neerzetten in Wiki worden ook automatisch verwijderd. Het is natuurlijk van de zotte dat je als newbie in het PUB SC topic je meteen een plekje eist naast een bepaald persoon. Een newbie in PUB SC komt altijd aan het eind van de reeks.
Behoorlijk ja, en nee ik had je niet geblokt, ik ben ook wel ns offlinequote:
Kusje op je navel Mohammed.quote:
Newbies moet je altijd hebben.quote:
Droom er maar lekker over, doe ik ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geil...mijn navel nog wel... Ik wist niet dat onze relatie al zo ver was
Tja, kusjes op een andere plek EixiE, cool dat is zo'n omkeerwoord, waarvan ik de naam na 7 bier niet meer weet ::')quote:
palindroom geloof ikquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, kusjes op een andere plek EixiE, cool dat is zo'n omkeerwoord, waarvan ik de naam na 7 bier niet meer weet ::')
Waar gaat de reis naar toe?quote:
Waarom zouden Fok relaties niet werken? Ik hoorde vorige week op ActionRadio dat er zat stelletjes op Fok ontstaan zijn. Wellicht ben je een beetje ontevreden met het feit dat JIJ geen werkende relatie via Fok kan vinden.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef -Mo- het volgende:
Fok relaties werken niet.... Imberr kan het weten
sorry schat![]()
Daar heeft Mohamed vast niks op te zeggenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zouden Fok relaties niet werken? Ik hoorde vorige week op ActionRadio dat er zat stelletjes op Fok ontstaan zijn. Wellicht ben je een beetje ontevreden met het feit dat JIJ geen werkende relatie via Fok kan vinden.
Nee, ik wilde alleen Imberr jennenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zouden Fok relaties niet werken? Ik hoorde vorige week op ActionRadio dat er zat stelletjes op Fok ontstaan zijn. Wellicht ben je een beetje ontevreden met het feit dat JIJ geen werkende relatie via Fok kan vinden.
Ik denk niet dat dat een succesvolle actie was dan.quote:
je afsluit smiley wat doe jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef hollander76 het volgende:
Sjeuzs, dan moet ik nog msn aan gaan gooien ook![]()
Schat.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Doe ik ook wel... och, het spijt me zó schat, ik had het niet moeten zeggen..kusjes enzo
idd ali snap dr niks vanquote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik was nog wel zó duidelijk op mij ondertitel
ja! vind ik ook!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik was nog wel zó duidelijk op mij ondertitel
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, zover is de relatie tussen Imberr en mij al![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, zover is de relatie tussen Imberr en ik mij al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |