* Jaguarized meldt zich.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
wie heeft mijn avatar er uit gehaald?![]()
Oh, je hebt 'm niet aanstaan.... ik dacht al dat je me had gebloktquote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef hollander76 het volgende:
Sjeuzs, dan moet ik nog msn aan gaan gooien ook![]()
Denk dat mn kat t daar niet mee eens is.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef -Mo- het volgende:
Ik mag ook gratis, want ik heb mezelf uitgenodigd door te zeggen dat er een bierfeest is
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Denk dat mn kat t daar niet mee eens is.
* Möpke, Mohammed da, Attaqski .
Meestal luistert ie niet zo goed als ie aan iemands kloten hangt.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je kat dat wij hele goede vrienden zijn![]()
Wat een kutkatquote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Meestal luistert ie niet zo goed als ie aan iemands kloten hangt.
Kut, ik ben dus nog een newbiequote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen die zichzelf op een bepaalde plek neerzetten in Wiki worden ook automatisch verwijderd. Het is natuurlijk van de zotte dat je als newbie in het PUB SC topic je meteen een plekje eist naast een bepaald persoon. Een newbie in PUB SC komt altijd aan het eind van de reeks.
Behoorlijk ja, en nee ik had je niet geblokt, ik ben ook wel ns offlinequote:
Kusje op je navel Mohammed.quote:
Newbies moet je altijd hebben.quote:
Droom er maar lekker over, doe ik ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geil...mijn navel nog wel... Ik wist niet dat onze relatie al zo ver was
Tja, kusjes op een andere plek EixiE, cool dat is zo'n omkeerwoord, waarvan ik de naam na 7 bier niet meer weet ::')quote:
palindroom geloof ikquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, kusjes op een andere plek EixiE, cool dat is zo'n omkeerwoord, waarvan ik de naam na 7 bier niet meer weet ::')
Waar gaat de reis naar toe?quote:
Waarom zouden Fok relaties niet werken? Ik hoorde vorige week op ActionRadio dat er zat stelletjes op Fok ontstaan zijn. Wellicht ben je een beetje ontevreden met het feit dat JIJ geen werkende relatie via Fok kan vinden.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef -Mo- het volgende:
Fok relaties werken niet.... Imberr kan het weten
sorry schat![]()
Daar heeft Mohamed vast niks op te zeggenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zouden Fok relaties niet werken? Ik hoorde vorige week op ActionRadio dat er zat stelletjes op Fok ontstaan zijn. Wellicht ben je een beetje ontevreden met het feit dat JIJ geen werkende relatie via Fok kan vinden.
Nee, ik wilde alleen Imberr jennenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zouden Fok relaties niet werken? Ik hoorde vorige week op ActionRadio dat er zat stelletjes op Fok ontstaan zijn. Wellicht ben je een beetje ontevreden met het feit dat JIJ geen werkende relatie via Fok kan vinden.
Ik denk niet dat dat een succesvolle actie was dan.quote:
je afsluit smiley wat doe jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef hollander76 het volgende:
Sjeuzs, dan moet ik nog msn aan gaan gooien ook![]()
Schat.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Doe ik ook wel... och, het spijt me zó schat, ik had het niet moeten zeggen..kusjes enzo
idd ali snap dr niks vanquote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik was nog wel zó duidelijk op mij ondertitel
ja! vind ik ook!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik was nog wel zó duidelijk op mij ondertitel
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, zover is de relatie tussen Imberr en mij al![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, zover is de relatie tussen Imberr en ik mij al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |