Coolquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:ik mocht een jongen in 5 woordjes beschrijven en nu staat dat op zun site..
echt, een enorme éér gewoon! *zucht*
![]()
omfg![]()
![]()
(die jongen is btw wel oke)
Mocht ik ook es een keerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:ik mocht een jongen in 5 woordjes beschrijven en nu staat dat op zun site..
echt, een enorme éér gewoon! *zucht*
![]()
omfg![]()
![]()
(die jongen is btw wel oke)
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij wie dan? Toch niet bij haar zelf hè?
Je werkt in n frituur?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:26 schreef BaggerUser het volgende:
`bah klote werk dag en morgen vroeg om 12 uur alweer beginnen
en als er dan wee riemand friet zonder zout besteld maar wel met een los zakje zout doe ik diegene wat aan![]()
Dat verklaart de friet zonder zout meteen.quote:
Jag, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
wie heeft mijn avatar er uit gehaald?
Toen ik daar 6 weken werkte, lag daar gratis bier voor het oprapenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
Zo, 5 bier op, met 6de bezig
Baas heeft betaald he
Doen ze zeker niet aan bij de AH![]()
Moet je s met Braun gaan praten...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef BaggerUser het volgende:
wij hebben nieteens bier bij de mc in nederland![]()
![]()
Ik mag soms de aanbiedingen prijzen, dus van normale prijs naar de reclame-prijs, als ik wil kan ik bier voor 1 cent in de computer zettenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Toen ik daar 6 weken werkte, lag daar gratis bier voor het oprapen
Heerlijk voor onder het potje tafeltennis daar...![]()
* idee krijgt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik mag soms de aanbiedingen prijzen, dus van normale prijs naar de reclame-prijs, als ik wil kan ik bier voor 1 cent in de computer zetten![]()
Is het al enigzins doorgedrongen dat Sittard niet de meest centrale plek in nederland is?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef -Mo- het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waar het blijft:
Fok! Puber! SlowChat! Ontmoeting~!
16 september!
Sittard]
Bij Eix
Bierfeest!
Edit: of kom nu een biertje halen in Zwolle
Toegangsprijs ¤50,-, maximaal 3 consumpties.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef -Mo- het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waar het blijft:
Fok! Puber! SlowChat! Ontmoeting~!
16 september!
Sittard]
Bij Eix
Bierfeest!
Edit: of kom nu een biertje halen in Zwolle
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef Eix het volgende:
[..]
* idee krijgt...
als we nu als PUBSC een grote bierinkoop actie gaan doen bij jouw Appie Heijn... dan gaat precies op t moment dat wij aan de kassa staan de prijs een minuutje omlaag.
ik mag wel gratis of iig met korting he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Toegangsprijs ¤50,-, maximaal 3 consumpties.
Jij mag gratis en je mag zoveel zuipen als je wilt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag wel gratis of iig met korting he?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij mag gratis en je mag zoveel zuipen als je wilt.![]()
Good, wenn ze maar beier hebbe.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
Eix, ik werk bij de Plus, bij de Plus bij de Plus, bij de Plus, bij de Plus, bij de Plus, bij de Plus
Is het nu duidelijk![]()
![]()
Eix, wat ben je van plan met Imberr?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij mag gratis en je mag zoveel zuipen als je wilt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Eix, wat ben je van plan met Imberr?
dronken voeren ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Eix, wat ben je van plan met Imberr?
Betaal jij t bier?quote:
Dat hebben we, iig dat hadden we koud staanquote:
Je heb het gezien. Wat goed van jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik denk dattie bedoelde om mij dronken te voeren
edit: zie je
Zie laatste gedeelte van me msn naamquote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef hollander76 het volgende:
Imberr......... ik mag misschien wat op hebben, maar vertel eens over jullie dag, hoe was het, hoe was hij, hoe was jij? enzo
Wat hebben jullie gedaan dit klinkt fouter dan ik het bedoel
Enzovoorts, doet ns vertellen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |