quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zit maar de hele tijd naar die cam te staren
Zomer carnavalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:16 schreef brainster het volgende:
Goedenavond mensen
Vandaag was ik in Rotterdam, om het zomer carnaval te bewonderen
Laat me toch...als ik dat nou leuk vindquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]waarom dat nou weer?
![]()
oh wacht..die moet er ook nog bij he
![]()
wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Laat me toch...als ik dat nou leuk vind
het verbaasd me trouwens dat je ook meedoet aan de ''
.... Ik had verwacht dat je het weer zo'n domme Mo-idee vond
Halloquote:
Hoiquote:
wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een leuk idee vond...![]()
Zo hoort het... topmokkelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohw k*t, was me nog niet eens opgevallenik zal t ff editten
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
oh..en die jongen moet een schattige lach hebben(bij schattig koppie hoort een schattige lach
)
Toevallig voldoe ik aan al die eisenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
oh..en die jongen moet een schattige lach hebben(bij schattig koppie hoort een schattige lach
)
Lach ik al schattig genoeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
)
quote:
Als ze vrijdag maar winnen dan is het wel goed, anders ben ik het hele weekend nog chagarijnig, in de trein hangt dan ook zo'n doodsfeer, dan is alles kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke... ik had volgens mij een beetje ongelijk met die 6-0
Maar Ajax wint iig het toernooi niet, dus ik ben al blij
Gespierder dan Bob, that's for surequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hoor
op msn btw he:
Moooozegt:
te gespierd o.a![]()
en hoe gespierd mag dat dan zijn?![]()
Het valt ook niet mee om een ajax supporter te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als ze vrijdag maar winnen dan is het wel goed, anders ben ik het hele weekend nog chagarijnig, in de trein hangt dan ook zo'n doodsfeer, dan is alles kut
Penalty's mogen het niet worden, dan mis ik de laatste treinquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om een ajax supporter te zijn
ik gok trouwens wel winst ajax...of gelijkspel.........:')
Ik gun het je als Ajax-supporter van hartequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Penalty's mogen het niet worden, dan mis ik de laatste trein
Ik zit naast een PSV-er in de f-side (eigenlijk net ernaast, maarja) dus dat kan nog lachen worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik gun het je als Ajax-supporter van harte
Voeg jezelf toe lieve schatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Ayaxola het volgende:
Mag ik ook in de volgende OP, volgens mij ben ik wel genoeg ingepubert![]()
Zal mijn best eens doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Voeg jezelf toe lieve schat
Link naar OP staat in de OP
Naja, zal hoop ik wel goed zijn, heb die anderen maar een beetje nagedaanquote:
Dank u voor t mededelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:40 schreef Jajong het volgende:
Eix, je brief van 5 alinea's heeft nog niet veel geholpen
Nee...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:42 schreef Chanandler het volgende:
Niemand?
Alle stapbuddies vandaag vertrokken en vriendin komt morgen pas terug, ik volg ze over een week naar Hongarije.. en om nou met mijn zusje naar de stad te gaan....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:42 schreef Chanandler het volgende:
Niemand?
Coolquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:ik mocht een jongen in 5 woordjes beschrijven en nu staat dat op zun site..
echt, een enorme éér gewoon! *zucht*
![]()
omfg![]()
![]()
(die jongen is btw wel oke)
Mocht ik ook es een keerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:ik mocht een jongen in 5 woordjes beschrijven en nu staat dat op zun site..
echt, een enorme éér gewoon! *zucht*
![]()
omfg![]()
![]()
(die jongen is btw wel oke)
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij wie dan? Toch niet bij haar zelf hč?
Je werkt in n frituur?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:26 schreef BaggerUser het volgende:
`bah klote werk dag en morgen vroeg om 12 uur alweer beginnen
en als er dan wee riemand friet zonder zout besteld maar wel met een los zakje zout doe ik diegene wat aan![]()
Dat verklaart de friet zonder zout meteen.quote:
Jag, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef BaggerUser het volgende:
wie heeft mijn avatar er uit gehaald?
Toen ik daar 6 weken werkte, lag daar gratis bier voor het oprapenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
Zo, 5 bier op, met 6de bezig
Baas heeft betaald he
Doen ze zeker niet aan bij de AH![]()
Moet je s met Braun gaan praten...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef BaggerUser het volgende:
wij hebben nieteens bier bij de mc in nederland![]()
![]()
Ik mag soms de aanbiedingen prijzen, dus van normale prijs naar de reclame-prijs, als ik wil kan ik bier voor 1 cent in de computer zettenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Toen ik daar 6 weken werkte, lag daar gratis bier voor het oprapen
Heerlijk voor onder het potje tafeltennis daar...![]()
* idee krijgt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik mag soms de aanbiedingen prijzen, dus van normale prijs naar de reclame-prijs, als ik wil kan ik bier voor 1 cent in de computer zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |