Er is niks gebeurdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
Kut... ik wilde net Imberr impalmen via msn... gaat ze off
En Bob is toevallig ook opeens offline
Volgende keer dat dat gebeurd, zeg je maar dat je Mohammed kent.. dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:07 schreef Gabry het volgende:
Ik heb wel al een paar marokanen geslagen.. en later een mes op me keel gehad![]()
quote:
Ik had ook een Mo van 23 aan mijn kantquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgende keer dat dat gebeurd, zeg je maar dat je Mohammed kent.. dan komt het wel goed
Wow... een goede Mo... waren er daar maar meer vanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had ook een Mo van 23 aan mijn kant![]()
goede mo doet aan gala gevechtenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow... een goede Mo... waren er daar maar meer van
Hoe bestaan ze eigenlijk, als we allemaal familie van Adam & Eva zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
ze blijken niet allemaal familie te zijn![]()
Of leefde er nog aan de andere kant van de aarde een Fatima & Hassan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe bestaan ze eigenlijk, als we allemaal familie van Adam & Eva zijn?
Adam & Eva & Mohammedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe bestaan ze eigenlijk, als we allemaal familie van Adam & Eva zijn?
Je charmes werkte zo te horenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
ik moest ff van pc switchenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
Ja, ze las mijn berichtje en is maar online gekomenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je charmes werkte zo te horen![]()
Geen zorgen, ze moet gewoon ff bijkomen![]()
edit@hotmail.comquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ze las mijn berichtje en is maar online gekomen
wat is jouw msn eik?
Ben ik sexy genoeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Forza_Alessio@hotmail.it
Voor de sexy mensen![]()
nee..speciaal voor de muziekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Speciaal voor mij switchen naar pc met cam?
Ach... arm schaapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee..speciaal voor de muziekt geluid op mijn eigen pc doet t niet
![]()
Meer op bouwers tochquote:
Verrijk ons met die boeiende informatiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
zal ik anders es gaan beschrijven waar ik op val ofzo?![]()
Je viel toch opquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
zal ik anders es gaan beschrijven waar ik op val ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Verrijk ons met die boeiende informatie
Kut.. ik ben langer en heb bruine ogenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
jongen met schattig koppie, kleur haar maakt niet echt uit, groene of blauwe ogen, rond de 1.70 tot 1.75, beetje gespierd is ook leuk.. zodra ik nog wat bedenk zal ik het wel ff zeggen
Ja, Bob is niet de enigequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:51 schreef Imberr het volgende:
er zitten blijkbaar veel leuke jongens hier in de SC![]()
aaah! lievv!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef -Trinity- het volgende:
Om de pluizigheid van dit topic op te schroeven:
[afbeelding]
Over een paar weken is dit hummeltje van mij, nu zorg ik voor het hele nest omdat het gezin daar op vakantie is..
Nog eentje dan:quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
[afbeelding]
Allerhoogst waarschijnlijk gaat ze Nura [Nuuraa, geen oe-klank] heten, zo noem ik haar al. Waar de foto's vandaan komen is een open dirretje met nog meer foto's van het nestje.
Thx, veel mensen vinden het een rare naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |