Ik prefereer de term, ervaringquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Arme baby...
Meteen al n trauma zo kort na zn geboorte.
dat zijn er sowieso al niet veelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef Eix het volgende:
Tis trouwens wel duidelijk dat alle vrouwelijke SCers ff weg zijn.
Maar bij dit soort discussies doen ze jammer genoeg niet mee.quote:
vraag t em alstie online is ofzoquote:
Raar hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar bij dit soort discussies doen ze jammer genoeg niet mee.
Wat is een mergelgrot ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef Eix het volgende:
Gvd, een of andere vent die iets verderop woont is nu al de godganse dag bezig met een boor of een zaag... geen flauw idee wat ie aan t doen is maar t zal me niks verbazen als er een nieuwe mergelgrot in Z-Limburg bijkomt.
Iets waar Bob in verdwaald als Imberr m nietmeer moet.quote:
Das toch net weer iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Oh... en ik had je nog wel hoog zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Onzin, ze kunnen toch ook babytjes uitpoepen..
Mijn ding is heus niet groter dan een hele baby![]()
denk ik
Hey, ik heb ook een berichtje achtergelaten in het nerd topcquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:41 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij was dat net G. van het nerd topic![]()
dis echt niet leuk meer![]()
schijt an![]()
Jij ook... maar jij hebt dan ook in élk PUB-topic geantwoordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook een berichtje achtergelaten in het nerd topc
Kheb et maar drukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij ook... maar jij hebt dan ook in élk PUB-topic geantwoord
Bij politiek moet je overal toelichting bij gevenquote:
Nee ik ben pas zinds een paar uur weer thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je zat de hele dag al online, en je komt nu pas in dit topic?
En terecht... beargumenteren is kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Bij politiek moet je overal toelichting bij geven
Daarom zit ik liever in pub![]()
Volgens mij heb jij trouwens de TT niet goed gelezenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik ben pas zinds een paar uur weer thuis![]()
Het is niet verplicht tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij trouwens de TT niet goed gelezen
Zo lang ik geen rood of blauw kleurtje in je naam zie kan je van mij de boom inquote:
Je verpest gewoon het hele topic trutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo lang ik geen rood of blauw kleurtje in je naam zie kan je van mij de boom in![]()
Heb je ooit een boze Marrokaan op je af zien lopen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo lang ik geen rood of blauw kleurtje in je naam zie kan je van mij de boom in![]()
Nee nog nooitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je ooit een boze Marrokaan op je af zien lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |