vergeet je portie rood vlees nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
ik ga Bier zuipen! en aan tieten van lekkere wijfen zitten!
en voetbal kijken en aan m'n reet krabben en boeren laten!
woif! waar blijft me bier! verdomme!
ik distancieer mij hier vanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
ik ga Bier zuipen! en aan tieten van lekkere wijfen zitten!
en voetbal kijken en aan m'n reet krabben en boeren laten!
woif! waar blijft me bier! verdomme!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
alsof ik weet hoe je voer moet maken! dat laat ik me wijf doen!
Alsof je moeder nog niet genoeg te doen heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
alsof ik weet hoe je voer moet maken! dat laat ik me wijf doen!
Is er eigenlijk wel een metro in Limboland?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof je moeder nog niet genoeg te doen heeft.
Jij opende toch nooit ShowChat topics?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef babette21 het volgende:
Voor de toevallige binnenloper: pas op waar je loopt....
voor je het weet struikel je hier over een overvloed aan vrouwelijkheid.......
Eef kan niet koken?quote:
ik vind 'm wel lekker compactquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij opende toch nooit ShowChat topics?.
Jij kunt vet goed koken, volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan wel koken hoor
ik ga naar bed, en morgen den boschtruste!
wat hij zegtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
's Hertogenbosch
En nu ga ik slapen..
oi, jamie fokkin oliver aight?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij kunt vet goed koken, volgens mij.
Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een metro in Limboland?
Havin me mates 'round... fresh herbs, fresh herbsquote:
Dat zeg ik niet... ik heb mijn specialiteiten (bepaalde gerechten dus).quote:
Die zijn wel ietsje meer dan doorgeschotenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef babette21 het volgende:
anyway, morgen dus een leuk filmpje op tv over doorgeschoten metroseksuelen
[afbeelding]speelt zich ook nog eens af in Australië
Gebakken ei, toast met boter en een ham-kaas croissantje helemaal zelf opgewarmd in de oven?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... ik heb mijn specialiteiten (bepaalde gerechten dus).
Maar all-round is tim beter, dat weet ik zeker.
Zo erg is het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gebakken ei, toast met boter en een ham-kaas croissantje helemaal zelf opgewarmd in de oven?
Lonnie's magnetron maaltijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gebakken ei, toast met boter en een ham-kaas croissantje helemaal zelf opgewarmd in de oven?
merci bien & jij begrijpt het....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef timbob het volgende:
ik vind 'm wel lekker compact
alsof iemand ooit de topiclijst leest
Ja als je niks zegt dan ga ik maar gokken heh?quote:
For sure... de Titel is Zelfs Met Hoofdletters.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
en @ Eef: ik heb 'n rare dag, zal wel door de overdosis asperines komen......
Magnetlonnie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lonnie's magnetron maaltijden.
Magnetlonnie dus..
damn Beav, die was slecht..
Indonesisch, Buritos, CousCous, Lasanga, Zelf pizza maken, Crepes enz.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja als je niks zegt dan ga ik maar gokken heh?
Wat is je specialiteit?
Het zijn Rare Dagen, Beautjequote:
Die zijn best lekker.. pittigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lonnie's magnetron maaltijden.
Magnetlonnie dus..
damn Beav, die was slecht..
Pittig is okayquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die zijn best lekker.. pittig.
Ik eet ze wel eens op mijn werk.
Dezelfde specialiteiten als ik dus: allemaal dingen die je makkelijk klaar kunt maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Indonesisch, Buritos, CousCous, Lasanga, Zelf pizza maken, Crepes enz.
jij en je hoofdletterneurosequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef Airelle het volgende:
For sure... de Titel is Zelfs Met Hoofdletters.
Je kunt beter gaan slapen denk ik.
Jep haha... maar wel lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dezelfde specialiteiten als ik dus: allemaal dingen die je makkelijk klaar kunt maken.![]()
Het zijn Rare Dagen?quote:
Neurosequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij en je hoofdletterneurose![]()
maar ik ben idd nét m'n tanden aan 't poetsen [asperines zijn uitgewerkt en hoofdpijn is killing]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jep haha... maar wel lekker.
Hollandse pot![]()
.
Neuken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hollandse pot
![]()
Dat gaat er bij mij ook niet in.
Volgens mij ligt dat gewoon aan jou, en niet aan de 'Rare Dagen'.quote:
Ik had toch echt gehoopt dat het door die Rare Dagen kwam.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat gewoon aan jou, en niet aan de 'Rare Dagen'.
hier is 't sinds 2 minuten ook aan 't zeikregenen.....quote:
Niveau? Kunnen we daar eigenlijk wel van spreken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuken?
Tjah we moeten wel op niveau blijven he...
Dat zegt niks, want hier is het nog steeds droog.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier is 't sinds 2 minuten ook aan 't zeikregenen.....
terwijl we toch niet bepaald buren zijn... wonderbaarlijk
Niet bepaald?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier is 't sinds 2 minuten ook aan 't zeikregenen.....
terwijl we toch niet bepaald buren zijn... wonderbaarlijk
Speelt zij de moeder?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream weer eens gekeken. Wat een briljante film is dat toch ook.. En wat een schande dat Ellen Burstyn geen Oscar heeft gekregen voor haar rol en
. Julia Roberts.
. wel.
Maar goed. Bedtijd. Morgen naar Amsterdam..
En als ik nu eerst voor je kook?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niveau? Kunnen we daar eigenlijk wel van spreken?
Enneh... tja, hoe zal ik antwoorden? Misschien, maar ik zou er niet te veel op rekenen?
Hier is het al 2 uur flink aan het regenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want hier is het nog steeds droog.
Zeurpietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
oh Requiem for a Dream, die wilde ik nou eindelijk eens gaan kijken... weer vergeten![]()
@ Eef: dan zou het "bepaald geen" zijn ipv "bepaald niet"
Dat ligt eraan wat je in het eten doet.quote:
Donderdag komt 'ie op RTL5.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
oh Requiem for a Dream, die wilde ik nou eindelijk eens gaan kijken... weer vergeten![]()
Apufquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je in het eten doet.
Ik heb me er nooit toe kunnen zetten om die film te kijken. Hij lijkt me echt steengoed, maar toch een beetje teveel van het goede voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream weer eens gekeken. Wat een briljante film is dat toch ook.. En wat een schande dat Ellen Burstyn geen Oscar heeft gekregen voor haar rol en
. Julia Roberts.
. wel.
Maar goed. Bedtijd. Morgen naar Amsterdam..
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef Airelle het volgende:
I'm gonna be on television!
Ja, kan ik er wat aan doen dat jij iets mist.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
@ Beaver: troost je, ik heb ook last van de Rare Dag
Ik merk hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef babette21 het volgende:
toch zonde, zo'n fris prodentbekkie en geen zoenpartner paraat...
Het is ook geen licht verteerbare film, zeg maar. En je moet er van houden. En je moet 'm niet wekelijks kijken. Maar toch. Zet je ertoe. Donderdag. Probeer het. Doe het voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb me er nooit toe kunnen zetten om die film te kijken. Hij lijkt me echt steengoed, maar toch een beetje teveel van het goede voor mij.
Ik snap echt niet dat Cameron Diaz Jared Leto aan de kant heeft gezet voor JT. Die ogen.......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
[afbeelding]
Dit, als Marion en Harry zo liggen en Marion zegt van: "You make me feel like a person." enzo. Dat vind ik echt een van de mooiste scenes ooit..
Ik vond hem eerlijk gezegd iets tegen vallen. Misschien had ik wel te hoge verwachtingen door al die positieve recensies enzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit toe kunnen zetten om die film te kijken. Hij lijkt me echt steengoed, maar toch een beetje teveel van het goede voor mij.
Waarom specifiek donderdag? Komt hij dan op tv?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is ook geen licht verteerbare film, zeg maar. En je moet er van houden. En je moet 'm niet wekelijks kijken. Maar toch. Zet je ertoe. Donderdag. Probeer het. Doe het voor mij..
Ik moet zeggen het is highly entertainingquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
erg he
er zit geen rem op ofzo, knalt van alles uit vandaag
Ja. Hij komt wel laat, maar ach.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef LeBeau het volgende:
Waarom specifiek donderdag? Komt hij dan op tv?
hier ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef babette21 het volgende:
btw: 't onweert hier nu ook..................
Ja, daar had ik het dus ook bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
En beav: dan had jij met RfaD wat ik had met. Schindler's List.
.
Nee, ik had 'm op DVD gekeken. Omdat ik donderdag niet kan. En omdat ik nu tijd heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef babette21 het volgende:
oh komt ie donderdag?? ik had het gelezen, maar omdat jij erover begon dacht ik dat ie nu net was geweest...
btw: 't onweert hier nu ook..................
Wat vind je wel een hele goede film dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus ook bij..
oh toch welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet zeggen het is highly entertaining.
Echt, dat vind ik zo'n overgewaardeerde film! En als ik dat zeg kijken mensen me altijd aan alsof ik helemaal gek ben. Nou! Mooi dus niet! Dan zeg ik voortaan gewoon van: "Maar, maar, beaverhausen vindt het ook!" Dat zal ze leren!quote:
Dat Duits hier ook af en toe.quote:
Er zijn genoeg films die ik goed vind. Zelfs slechte films kan ik goed vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat vind je wel een hele goede film dan?.
Die is sprookjesachtig leuk jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg films die ik goed vind. Zelfs slechte films kan ik goed vinden.
En ik vind Schindler's List en Requiem for a Dream ook absoluut niet slecht. Ze waren alleen... anders dan ik had verwacht door alle positieve reacties denk ik.
Amélie vind ik bijvoorbeeld een hele goede film..
Ik vond hem ook niet zo geweldig. Erg goed, maar niet zo goed als sommige mensen vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dus ook bij..
Je gaat je gang maar!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh toch wel
mja voor jou maakt 't weinig uit dat ik alle mannen hier voor homo uitmaakt enzo....
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Amélie vind ik bijvoorbeeld een hele goede film..
Ja! Opstand! Revolutie! Macht aan het volk! Of zoiets.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt, dat vind ik zo'n overgewaardeerde film! En als ik dat zeg kijken mensen me altijd aan alsof ik helemaal gek ben. Nou! Mooi dus niet! Dan zeg ik voortaan gewoon van: "Maar, maar, beaverhausen vindt het ook!" Dat zal ze leren!
Save the last dancequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Amelie, Dancer in the Dark en Requiem for a Dream zijn mijn top 3..
Welke film?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Milan?
Ik was naar de bios vanavond.
Die heb ik in de bios gezien. Ik vond 'm ge-wel-dig. Maar ik denk dat ik 'm enorm kut vind als ik 'm nog een keer ga kijken. Dus ik houd het maar bij die herinnering.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef Airelle het volgende:
Save the last dance.
Mijn jeugd-lievelingsfilm!
vanmiddag was Milan Festival in het Zuiderpark....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Milan?
welke film?quote:Ik was naar de bios vanavond.
Mijn top 3 is denk ik Breakfast at Tiffany's, Shakespeare in Love en Amélie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
!
Amelie, Dancer in the Dark en Requiem for a Dream zijn mijn top 3..
Yep. Gewoon Jared Leto intikken en dan op afbeeldingen zoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij weet ze te vinden... ook met google?.
Oh dus dat was al die herrie vandaag uit het Zuiderpark.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanmiddag was Milan Festival in het Zuiderpark....
merkte ik toen ik er uit m'n werk langsreed en het net afgelopen was.........
Nemo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
Een paar van mijn favoriete films zijn The Incredibles, Finding Nemo en Bambi.
Yeah, I know.
Ik heb um thuis op video... misschien al wel 10 keer gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien. Ik vond 'm ge-wel-dig. Maar ik denk dat ik 'm enorm kut vind als ik 'm nog een keer ga kijken. Dus ik houd het maar bij die herinnering.
Ik ben een beetje allergisch voor Gwyneth.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
Shakespeare in Love
Deed ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Yep. Gewoon Jared Leto intikken en dan op afbeeldingen zoeken.
Het is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor Gwyneth.. Alhoewel de rol van man haar op het lijf is geschreven.
.
Jared is al 33.. Wat een babyface heeft íe dan.
Dat zijn de enige twee leuke inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef babette21 het volgende:
Save the last dance ook in de bios gezien...
verrassend leuk [en verschrikkelijk gejankt]
10 things I hate about you is ook zo leuk.....
en daarmee hebben we de highschool-films wel gehad
oh, én Breakfast club... Uiteraard
En dan dus goed kijken.quote:
quote:
quote:Dear Mr. Vernon, we accept the fact that we had to sacrifice a whole Saturday in detention for whatever it was we did wrong. But we think you're crazy to make an essay telling you who we think we are. You see us as you want to see us... In the simplest terms, in the most convenient definitions. But what we found out is that each one of us is a brain, an athlete, a basketcase, a princess, and a criminal. Does that answer your question?... Sincerely yours, the Breakfast Club.
bij mij "The Shawshank Redemtion", "Seven" en eh..... "Thelma & Louis"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
Mijn top 3 is denk ik Breakfast at Tiffany's, Shakespeare in Love en Amélie.
Ik vond Gwyneth vooral leuk in het slotstuk van Se7en.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak..
Ik vind Gwyneth.
M'n Gwyneth wat doe je?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond Gwyneth vooral leuk in het slotstuk van Se7en.
![]()
shit hoe kan ik 'm vergeten?!?!?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:07 schreef babette21 het volgende:
bij mij "The Shawshank Redemtion", "Seven" en eh..... "Thelma & Louis"
Laat ik hem helemaal weg om Babette te sparen gooi jij hem er gewoon in.quote:
Maar in The Shawshank Redemption zat helemaal geen Brad Pitt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
shit hoe kan ik 'm vergeten?!?!?
streep die laatste maar door, moet uiteraard Pulp Fiction zijn
Yep... Ik houd geen rekening met anderen, pfff kom zeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laat ik hem helemaal weg om Babette te sparen gooi jij hem er gewoon in.
Jennifer Connolly vind ik nou dus helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:08 schreef LeBeau het volgende:
Omdat Babette's pc anders spastisch wordt een linkje voor Tommie.
http://jassebombscans.free.fr/envois/jb_jennifer_connelly01.jpg
Ook mooi.
met je complain modusquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef babette21 het volgende:
thanx Beau, ik wilde net gaan klagen......
zo lief ben jij, hoe doe je dat toch
Ik heb hemnog nooit helemaal gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef Airelle het volgende:
Pulp fiction moet ik nog steeds gaan zien.
Dat komt van nature. Je bent lief, of je bent het niet heh?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef babette21 het volgende:
thanx Beau, ik wilde net gaan klagen......
zo lief ben jij, hoe doe je dat toch
Tjah... doe je niets aan he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat komt van nature. Je bent lief, of je bent het niet heh?![]()
What he said.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb hemnog nooit helemaal gezien..
Ik ken alleen het stukje met Uma.
haha schat je mij zo oppervlakkig in?! verhaal van die film is gewoon briljantquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
Maar in The Shawshank Redemption zat helemaal geen Brad Pitt!.
Al heeft ze me ook al eens vals genoemd, dus dat lieve is volgens mij ook maar iets wat me bij vlagen overkomt.quote:
Het onweertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef Christine het volgende:
Het regent.
En mijn sigaretten zijn op.
Oja, mijn geld ook.
oh zit dat zo.....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:12 schreef LeBeau het volgende:
Dat komt van nature. Je bent lief, of je bent het niet heh?![]()
Ik constateerde alleen maar heel toevallig een overeenkomst tussen 2 van de 3 filmsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha schat je mij zo oppervlakkig in?! verhaal van die film is gewoon briljant
Die vond ik dan weer niet eens zo slecht.quote:Pitt heeft trouwens ook 'n paar beroerde films hoor.... ik noem 'n 7 Years in Tibet
De was hangt niet buiten.quote:
Nummer twee kan je ook bij nummer drie invullen. Scheelt zoooooo veel geld!quote:
I know, maar ik heb toch niks beters te doen met m'n geld.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nummer twee kan je ook bij nummer drie invullen. Scheelt zoooooo veel geld!
Pitt zit ook niet in Pulp Fiction..... maar Bruce Willes weer welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ik constateerde alleen maar heel toevallig een overeenkomst tussen 2 van de 3 films.
Allemaal klassiekersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef babette21 het volgende:
jullie hebben allemaal Pulp Fiction [grotendeels] gemist?!?!? wat zonde....
trouwens, nog een goeie: Trainspotting
maar de Notting Hills en Best Friends Weddings doen 't ook leuk bij Babette hoor ; )
My Best Friend's Wedding.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef babette21 het volgende:
trouwens, nog een goeie: Trainspotting
maar de Notting Hills en Best Friends Weddings doen 't ook leuk bij Babette hoor ; )
waarop?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef Christine het volgende:
Wanneer komt Trainspotting erop dan, babette?
Ik wil hem nog steeds eens helemaal zienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef babette21 het volgende:
Daar vond ik dus werkelijk geen moer aan.quote:trouwens, nog een goeie: Trainspotting
quote:maar de Notting Hills en Best Friends Weddings doen 't ook leuk bij Babette hoor ; )
Dat was voordat je Thelma & Louise inruilde voor Pulp Fiction.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Pitt zit ook niet in Pulp Fiction..... maar Bruce Willes weer wel
Ik ook... morgen weer werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef babette21 het volgende:
ik heb honger maar m'n tanden al gepoetst...
en nog steeds 'n enorme tering hoofdpijn [excusez le mot]
ik zou naar bed moeten gaan
oh... ja... maar da's maar 'n bijrol, stelt weinig voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
Dat was voordat je Thelma & Louise inruilde voor Pulp Fiction..
"Let's keep goin' Thelma"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh... ja... maar da's maar 'n bijrol, stelt weinig voor
T&L is uiteraard vooral goed vanwege 't einde
voor die laatste 2 minuten kan ik de hele film kijken
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:23 schreef Airelle het volgende:
WTF... nog nooit gehoord van Thelma and Louis.
Waar gaat tie over?
nou dan zal ik maar 's snel naar de videotheek gaanquote:
Waar gaat tie over?
Oké.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dan zal ik maar 's snel naar de videotheek gaan
girlpower in the early 90's & Brad Pitt in z'n jonge jaren
Blijkbaar niet he.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
http://www.imdb.com/title/tt0103074/
Die kent iedereen toch wel?!
Waar gaat tie over?
quote:Thelma en Louise zitten allebei vast in een uitzichtloos leven met dito man. Ze besluiten een tripje te maken in hun open Thunderbird en direct gaat alles verkeerd. Thelma wordt lastiggevallen door een man en na een dodelijke schietpartij slaan ze op de vlucht.
Leeftijd, pfft. Toen die film uitkwam was jij al helemaal 2 hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he.
Leeftijd waarschijnlijk.
Hoe heet trouwens die film met Pitt waarin hij een retard speelt die allerlei crimescenes afreist met een paar andere mensen, om vervolgens overal te moorden?quote:
http://www.imdb.com/title/tt0097136/quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe heet trouwens die film met Pitt waarin hij een retard speelt die allerlei crimescenes afreist met een paar andere mensen, om vervolgens overal te moorden?
Kalifornia... heb ik ook op tapequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
Hoe heet trouwens die film met Pitt waarin hij een retard speelt die allerlei crimescenes afreist met een paar andere mensen, om vervolgens overal te moorden?
Nee, California dus. Bedankt babettequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097136/
Die?
Ik denk eerder Kalifornia.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097136/
Die?
Daar moest ik dus het eerst aan denken en toen bedacht ik me dat daar geen Brad Pitt in zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef babette21 het volgende:
trouwens, enigszins vergelijkbaar maar nog veel beter dan Kalifornia: Natural Born Killers
ik hou op zich helemaal niet van dat geweld enzo, maar daarin wordt echt briljant gespeeld!!
heb ik volgens mij niet gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind Thin Red Line helemaal geweldig
Niet gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Christine het volgende:
Ik vind Thin Red Line helemaal geweldig
Het onweer is hier alweer opgehouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef Airelle het volgende:
KAAAAAABLAM!!!!!!!!
*aarght evelien rent weg bij het raam.
Stil maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef Airelle het volgende:
KAAAAAABLAM!!!!!!!!
*aarght evelien rent weg bij het raam.
Nouja deze gaat meer over de psychologie erachter. Er word in beeld gebracht hoe de GI's door alle opdrachten en moorden steeds gekker, afstandelijker, etc. worden en uiteindelijk helemaal doordraaien. Echt supermooi gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:37 schreef babette21 het volgende:
heb ook niet zoveel met oorlogsfilms....
kan er geen een bedenken die ik perse 'n tweede keer wilde zien
Pearl Harbor is te cheesy, Schindlers list te saai, Saving Private Ryan te grof.........
oke da's wel beter ja....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
Nouja deze gaat meer over de psychologie erachter.
quote:
Die vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
Telt Private Benjamin ook als oorlogsfilm?.
.
Waarom denk je dat ik die vraag stel?quote:
Trustenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:45 schreef babette21 het volgende:
oke lieve mensen [/miesbouwman], ik vind 't erg gezellig, maar word geroepen door mijn bedje....
goodnight [don't let the bedbugs bite]
![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:45 schreef babette21 het volgende:
oke lieve mensen [/miesbouwman], ik vind 't erg gezellig, maar word geroepen door mijn bedje....
goodnight [don't let the bedbugs bite]
![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:52 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij zijn alle dames plotseling weg.
Tweeling is prachtig!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef babette21 het volgende:
De Tweeling is wel mooi.... maar dat gaat ook meer over de gevolgen van de oorlog....
als 't zich dan toch in de oorlog moet afspelen, doe mij dan Allo Allo maar.......
"I will only say this once"![]()
![]()
Met wie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond.
Vandaar ook het meezingen.quote:
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Vooral dat riedeltje na het refrein. Tum-tum-tum-tu-du-du tum-tum-tum-tu-du-du die-dum.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef babette21 het volgende:
De Tweeling is wel mooi.... maar dat gaat ook meer over de gevolgen van de oorlog....
als 't zich dan toch in de oorlog moet afspelen, doe mij dan Allo Allo maar.......
"I will only say this once"![]()
![]()
Johquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie zijn nog lang doorgegaan gister..
Geld, omdat de D en de F dichter bij elkaar zitten dan de G en de Z.quote:
Spam?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef mark_03 het volgende:
Spam[TOERNOOI] Meest gemiste BN'ers KWARTFINALE
Ik woon er niet hoor, familie van me.quote:
Idd, wordt dat nou nog wat met die Hind look-a-like die daar werktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:36 schreef Svensational het volgende:
Jij bent ook veel online, BVO.
Maar 25 reacties over de hele dag.quote:
Strakkies is er bier.quote:
vooral lekkerquote:
Ik ben nog nooit dronken geweestquote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
ben volgens mij nooit dronken geworden van safari, en van die andere zoete troep ook niet
wel ernstig misselijk [gek he]
niet echt "dronken" dronkenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
ben volgens mij nooit dronken geworden van safari, en van die andere zoete troep ook niet
wel ernstig misselijk [gek he]
dronken zijn is best leuk, té dronken zijn is waardeloos....quote:
da's anders een killer bij mij.... ben na 3 glazen al aardig op wegquote:Komt omdat ik het meestal alleen bij wijn hou.
Serieus?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dronken zijn is best leuk, té dronken zijn is waardeloos....
[..]
da's anders een killer bij mij.... ben na 3 glazen al aardig op weg
Van smirnhof word ik ook wel dronken van, juist omdat ik niet merk dat er toch wel redelijk veel alcohol in zit.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef babette21 het volgende:
smirnhof is wel lekker, idd net limonade...
in tegenstelling tot wodka lima waar ik echt zó dronken van kan worden
die jeugd van tegenwoordig!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van smirnhof word ik ook wel dronken van, juist omdat ik niet merk dat er toch wel redelijk veel alcohol in zit.
Praat voor je zelf!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef timbob het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig!
met hun mixdrankjes!
vroeger dronken we gewoon cherry
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je na 3 glazen daadwerkelijk stopt wel ja......
but where's the fun in that?!
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je na 3 glazen daadwerkelijk stopt wel ja......
but where's the fun in that?!
nou, je ziet het.. het werktquote:Op zondag 31 juli 2005 01:12 schreef babette21 het volgende:
edit: laat ik de tortelduifjes alleen....![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
sssstttt ibken ene beetje dorkne :")..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |