merci bien & jij begrijpt het....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef timbob het volgende:
ik vind 'm wel lekker compact
alsof iemand ooit de topiclijst leest
Ja als je niks zegt dan ga ik maar gokken heh?quote:
For sure... de Titel is Zelfs Met Hoofdletters.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
en @ Eef: ik heb 'n rare dag, zal wel door de overdosis asperines komen......
Magnetlonnie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lonnie's magnetron maaltijden.
Magnetlonnie dus..
damn Beav, die was slecht..
Indonesisch, Buritos, CousCous, Lasanga, Zelf pizza maken, Crepes enz.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja als je niks zegt dan ga ik maar gokken heh?
Wat is je specialiteit?
Het zijn Rare Dagen, Beautjequote:
Die zijn best lekker.. pittigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lonnie's magnetron maaltijden.
Magnetlonnie dus..
damn Beav, die was slecht..
Pittig is okayquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die zijn best lekker.. pittig.
Ik eet ze wel eens op mijn werk.
Dezelfde specialiteiten als ik dus: allemaal dingen die je makkelijk klaar kunt maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Indonesisch, Buritos, CousCous, Lasanga, Zelf pizza maken, Crepes enz.
jij en je hoofdletterneurosequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef Airelle het volgende:
For sure... de Titel is Zelfs Met Hoofdletters.
Je kunt beter gaan slapen denk ik.
Jep haha... maar wel lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dezelfde specialiteiten als ik dus: allemaal dingen die je makkelijk klaar kunt maken.![]()
Het zijn Rare Dagen?quote:
Neurosequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij en je hoofdletterneurose![]()
maar ik ben idd nét m'n tanden aan 't poetsen [asperines zijn uitgewerkt en hoofdpijn is killing]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jep haha... maar wel lekker.
Hollandse pot![]()
.
Neuken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hollandse pot
![]()
Dat gaat er bij mij ook niet in.
Volgens mij ligt dat gewoon aan jou, en niet aan de 'Rare Dagen'.quote:
Ik had toch echt gehoopt dat het door die Rare Dagen kwam.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat gewoon aan jou, en niet aan de 'Rare Dagen'.
hier is 't sinds 2 minuten ook aan 't zeikregenen.....quote:
Niveau? Kunnen we daar eigenlijk wel van spreken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuken?
Tjah we moeten wel op niveau blijven he...
Dat zegt niks, want hier is het nog steeds droog.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier is 't sinds 2 minuten ook aan 't zeikregenen.....
terwijl we toch niet bepaald buren zijn... wonderbaarlijk
Niet bepaald?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier is 't sinds 2 minuten ook aan 't zeikregenen.....
terwijl we toch niet bepaald buren zijn... wonderbaarlijk
Speelt zij de moeder?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb net Requiem for a Dream weer eens gekeken. Wat een briljante film is dat toch ook.. En wat een schande dat Ellen Burstyn geen Oscar heeft gekregen voor haar rol en
. Julia Roberts.
. wel.
Maar goed. Bedtijd. Morgen naar Amsterdam..
En als ik nu eerst voor je kook?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niveau? Kunnen we daar eigenlijk wel van spreken?
Enneh... tja, hoe zal ik antwoorden? Misschien, maar ik zou er niet te veel op rekenen?
Hier is het al 2 uur flink aan het regenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want hier is het nog steeds droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |